Tampak Lebih Berseri Dengan Elldora Snow Crystal



Assalamualaikum



Cantik dengan wanita adalah sinonim. Tak kira cantik dalaman atau luaran. Tapi jika mempunyai 'pakej' kecantikan luaran dalaman, seseorang wanita tersebut sangat bertuah. Semua wanita nak cantik luaran dan dalaman. Marsha pun nak cantik luar dalam. Serius Marsha rasa tak ada wanita yang tak nak cantik, betul tak? Untuk nampak cantik luaran, kita kena cantik dalaman dulu. Jika dalaman kita sihat dan cantik, luaran kita juga akan sihat dan cantik.

Kini wanita sanggup berhabis wang semata untuk nampak cantik. Banyak treatment yang ditawarkan juga jalan singkat seperti pembedahan yang akan memberikan kesan negatif jangka panjang kepada individu. Menakutkan!! Tapi itulah realiti kehidupan sekarang semata untuk kelihatan cantik. Solekan hanya sementara, bila dah buang mekap wajah masih ada cela. 

Kini dengan teknologi canggih dan juga gabungan dari bahan-bahan premium terpilih, satu produk kecantikan hanya kunyah terus cantik telah dihasilkan. Percaya atau tidak? Jom Marsha share tentang produk ini| Tampak Lebih Muda Berseri Dengan Elldora Snow Crystal

Pengenalan Elldora

Pengasas Elldora

Elldora telah diasaskan oleh pengasasnya Ms Elldora pada tahun 2017 dengan fokusnya untuk menyediakan pengguna dengan produk kecantikan dan kosmetik yang semulajadi dan selamat . Dengan motto ' Inspire Your Desire', dimana Elldora berhasrat untuk menyediakan gaya hidup yang elegan dan mewah dengan harga yang mampu milik. Elldora sentiasa membuat kajian produk, bahan dan juga menawarkan pengguna dan kualiti produk yang berkualiti.

Apa Itu Snow Crystal?

Snow Crystal ialah tablet kunyah yang dihasilkan dari gabungan 22 jenis bahan aktif semulajadi. Kesemua 22 jenis bahan semulajadi ini ialah bahan premium yang dipilih khas untuk Snow Crystal yang menjadi salah satu produk Premium Elldora. Jom tengok lebih lanjut di poster tentang Snow Crystal ini 👇


Kandungan Snow Crystal

Jom kita tengok 22 jenis bahan aktif semulajadi yang menjadi pilihan Elldora untuk Snow Crystal. Bahan-bahan aktif ini dipilih yang terbaik antara yang terbaik tau. Jom....

  • STRAWBERRY JUICE POWDERMenentang pembentukan radikal bebas. Kaya dengan vitamin C dan phytonuient yang dapat menghaluskan dan mencerahkan kulit 
  • ISOMALTMengandungi nilai kalori & nilai glisemik yang rendah yang sangat bagus untuk mengawal berat badan berlebihan. Juga sangat bagus untuk kesihatan sistem pencernaan
  • VITAMIN C - Mencerahkan kulit dari jeragat, anti-penuaan, dan kulit lebih lembut. Memperbaiki struktur kulit
  • MANGOSTEEN PEEL EXTRACTXanthones dapat bertindakbalas dengan radikal bebas dan menghalang dari kerosakan sel kulit.
  • BOVINE COLLAGEN (COW)Mengekalkan keremajaan kulit, tekstur dan penampilan kulit yang lebih anjal. Dapat membantu mengurangkan kedutan dan melawan tanda-tanda penuaan.
  • LYCHEE JUICE POWDERMembantu menghilangkan ‘black spot’ & jerawat. Selain itu, jus laici juga dapat melambatkan proses penuaan.
  • L-CYSTIENE - Merupakan komponen penting untuk pertumbuhan rambut, kuku dan sel kulit. Bertindak sebagai ejen pencerah kulit & merawat masalah kulit yang lain seperti jerawat, jeragat, kedutan dan lain-lain.
  • RICE BRAN EXTRACTBertindak sebagai ejen pelembap yang sangat hebat. Juga dapat melindungi kulit dari sinaran UV merbahaya.

22 Bahan aktif 100% Semulajadi 

  • MINERAL PREMIX - Melindungi kulit daripada kerosakan yang disebabkan oleh sinar UV dan juga bertindak sebagai anti-bakteria.
  • VITAMIN PREMIX - Membentuk komponen penting dalam struktur kulit dan melancarkan fungsi sel kulit.
  • TOMATO EXTRACT - Dapat mengekalkan kelembapan kulit, mengecilkan liang roma, mengurangkan masalah jerawat dan mengatasi kulit berminyak.
  • ALOE VERA EXTRACT - Mengawal pengeluaran minyak berlebihan pada wajah disamping membantu melembapkan kulit.
  • POMEGRANATE EXTRACT - Dapat mengembalikan sel-sel kulit yang baru dan melindungi kulit daripada radikal bebas matahari. Merawat masalah kulit kering, berminyak & berjerawat.
  • GREEN TEA EXTRACT - Melindungi kulit dari sinaran UV & membantu mengatasi masalah kulit kering, berminyak & berjerawat, melembapkan kulit.
  • PAPAYA EXTRACT - Mengatasi masalah bintik hitam di wajah, membantu menghilangkan jerawat & melambatkan proses penuaan.
  • MIXBERRIES EXTRACT - Dapat mengurangkan bintik hitam & lingkaran gelap bawah mata, disamping dapat melembapkan kulit & mengurangkan keradangan di kulit.
  • OLIVE LEAF EXTRACT - Bertindak sebagai anti-penuaan, melembutkan tekstur kulit, melindungi kulit dari radikal bebas & membantu memulihkan kulit berminyak.
  • ASTAXANTHIN - Merupakan agen semulajadi bagi mencerahkan dan memutihkan kulit. Mengandungi fungsi anti-fungal, anti-aging & dapat merawat masalah kulit.
  • BIRD NEST EXTRACT - Mencegah masalah kulit kering & kulit kusam. Juga dapat memutihkan,  mencerahkan  & melembapkan kulit.
  • SAKURA EXTRACT - Dapat melembapkan kulit & menegangkan kulit. Juga dapat membantu mengatasi kulit kusam & dapat mencerahkan kulit.
  • APPLEPHENOL - Mengandungi molekul poliphenols yang mampu memberi kesan antioksidan, anti radang & anti penuaan. Mengurangkan pigmentasi & mencerahkan kulit.
  • DEXTROSE - Dextrose mengandungi karbohidrat yang memberi tenaga kepada tubuh. Ia juga bebas lemak, kolesterol dan sodium.


Memang 22 produk aktif yang dipilih untuk menghasilkan Snow Crystal ini ternyata yang PREMIUM kerana kesemuanya bukan sahaja baik untuk kecantikan kulit malah ia juga untuk kesihatan kulit dari dalam.


Keistimewaan Elldora Snow Crystal

Snow Crystal menjanjikan 12 keistimewaan buat pengguna meliputi sistem perncerahan dan sistem perlindungan. Jom kita tengok 12 kesitimewaan Snow Crystal:


Cara Pengambilan Elldora Snow Crystal


Cara pengambilan Snow Crystal senang sahaja. Hanya ambil 2-3 tablet sehari pada waktu pagi (30 minit sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur. Sekeurang-kurangnya 1 tablet pagi dan malam. Satu botol Snow Crystal ini mengandungi 60 tablet dan jika amalkan 2 tablet sehari satu boleh boleh tahan sebulan penggunaan.

Penggunaan Snow Crystal


Tips Pengambilan Lebih Efektif dan Berkesan

Untuk kesan yang lebih efektif dan berkesan, untuk permulaan disarankan ambil 2-3 tablet sehari dan ambil 30 minit sebelum sarapan 2 tablet. Jangan lupa minum air putih cukup 8 gelas sehari, elakkan pengambilan kafien, minuman bergas dan makanan yang berlemak, berminyak, pedas dan bertoksin. 

Tips Lebih Berkesan
Pengambilan air putih yang cukup secara automatik detoks badan dari toksin yang ada dan akan memberikan penyerapan yang maksimum. Kulit juga akan terhidrat dan menjadi lebih segar dan juga makin berseri dengan Snow Crystal. Jika ikut tips ini, kesan Snow Crystal akan dapat nampak seawal 7-14 hari penggunaan.

Pengalaman Marsha dengan Snow Crystal


Marsha sendiri telah mengamalkan Snow Crystal selama 2 minggu berturut-turut dan mengamalkan amalan pemakanan yang sihat juga minum air putih yang cukup. Rasa berry-laici yang sangat sedap tak membuatkan Marsha tengah mengamalkan supplemen tapi macam tengah kunyah coklat yang sedap...hihi.

Marsha bersama Elldora Snow Crystal


Masalah kulit Marsha ialah kulit yang kusam, tona tidak sekata dan juga jeragat yang sangattttt degill !!! Jadi bila kulit kusam, kita akan nampak tidak bermaya dan tidak cergas. Macam mayat hidup pun ada.....hihi. Marsha pula adalah seorang guru. Guru mesti dan patut nampak ceria bukan??

Setelah mengamalkan Snow Crystal ini, seawal hari ke 7 kulit wajah Marsha nampak sekata dan lebih cerah dari sebelum ni. Juga nampak kesan jeragat makin pudar. Pada hari ke 14, kesan tersebut nampak lebih jelas. Kawan-kawan pun tegur muka Marsha lebih berseri dan bertenaga. Sudah tidak kusam lagi. Paling terharu suami pun tegur kulit muka Marsha sudah nampak berseri dan tidak 'teduh' lagi. Apa lagi yang mengembirakan isteri kalau suami puji, betul tak??...hihi


Terima kasih Snow Crystal kerana telah membantu Marsha mengatasi masalah yang selama ini Marsha mencari penyelesaian yang tiada penghujung pada mulanya. Akhirnya penghujungnya sudah menunggu Snow Crystal. Jadi Marsha tak perlu bimbang dan lebih yakin bila mengajar dan berdepan dengan orang ramai.

Apa Kata Pengguna Lain

Sebenarnya sudah banyak testimoni pengguna yang mengamalkan Snow Crystal ni tau. Jom kita tengok apa kata mereka tentang Snow Crystal ni...

Testimonial Snow Crystal

Testimoni Snow Crystal

Testimoni Snow Crystal

Testimoni Snow Crystal
Testimoni Snow Crystal

Testimoni Snow Crystal



Nampak tak kesan pada pengguna Snow Crystal? Rata-rata mendapati sangat berpuas hati amalkan Snow Crystal ini. Jadi jika korang berminat nak mencuba dan nak dapatkan maklumat lanjut tentang Elldora Snow Crystal ini boleh rujuk maklumat dibawah 👇


Elldora Empire

Inspire Your Desire ~ 


WEB: www.elldora.com

FB: Elldora Beauty HQ

IG: Elldora Beauty HQ

HOTLINE: 019- 227 1077


Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger 
Shaklee ID shoot to Master Coordinator 2018

21 Comments

  1. comey dah cikgu kita ni... terbaiklah.

    ReplyDelete
  2. Memang suka sangat la SC ni.muka memang nampak ketara berubah.

    ReplyDelete
  3. Bonde sangat suka. Makan SC ni rasa dia mmg sedap.. Dah berusia awal 40 an hrslah menjaga semua.. Luaran dan dalaman he he he

    ReplyDelete
  4. Yesss within 2 weeks dah nampak kesan dia Snow Crystal memang terbaikkk

    ReplyDelete
  5. El suka sgt sc ni..nk habis pun..lau jerawat timbulkan..kejap je surut..n xnpk kesan jerawat dah

    ReplyDelete
  6. Harga dia ok ke tak...tengok cam best je ni...

    ReplyDelete
  7. bagusnya. mudah je nak cantik sekarang kan.

    ReplyDelete
  8. makin segak kak marsha pahni, xkenai dah pa klau jmpa, hihi

    ReplyDelete
  9. Makin berseri la Marsha lepas nie ya..

    ReplyDelete
  10. nampak perbezaan tu, menarik lah produk Elldora Snow Crystal ni.

    ReplyDelete
  11. Makin berseri2lah sis marsha lepas ni :)

    ReplyDelete
  12. ada rezeki Sal nak try sebab ramai geng kata bagus produk ni

    ReplyDelete
  13. wahhh kerlas makin cantik akak. heee

    ReplyDelete
  14. nakkk jugakkk lah try produk ni heheh

    ReplyDelete
  15. Hebatnya prosuk ni.Banyak betul kelebihannya..

    ReplyDelete
  16. Dah la sedap.. Banyak pula khasiat dia hehe

    ReplyDelete
  17. udah masuk 31 thun ni ,,produk kulit lerr paling dicari ..maklumlah..banyak benda kena topup bila makin usia meningkatkan..

    ReplyDelete
  18. Sememangnya diyakini SC ni sebab zumal pun dah try

    ReplyDelete
  19. wah produk ni terbaik lah sebab dah nampak kesan. kulit marsha bertambah cantik dan flawless lah.

    www.liahasty.com

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us