Geometric 2 in 1 Children Bike - Basikal Mudah Pasang & Buka dari NV Cycles

Assalamualaikum

Geometric 2 in 1 Children Bike - Basikal Mudah Pasang & Buka dari NV Cycles | Baihaqi dah nak 2 tahun bulan September ni. Jadi tricycle yang ada kat rumah tu hadiah dari Uncle Helmie  dia memang nak buat main dalam umah je. So Marsha dok survey-survey basikal yang Baihaqi boleh main dekat luar. Nak bawa pergi taman cycling kan. Tapi nak cari basikal yang mudah dibawa ke taman atau balik kampung juga.

Lepas search Marsha terpaku dengan satu page online di instagram iaitu NV Cycles. Memulanya terpikat dengan design-design yang comel Geometric 2 in 1 Children Bike ni dan bila baca dan tengok dengan teliti, inilah basikal yang memenuhi kriteria yang Marsha cari untuk Baihaqi. Bukanlah basikal yang dijual di mall atau kedai tak elok. Tapi Marsha ada kriteria tersendiri basikal yang Marsha akan beli untuk Baihaqi. Tentulah yang lebih praktikal kan. So, Geometric 2 in 1 Children Bike ini menjadi pilihan Marsha.








A post shared by Blogger & Media Influencer (@marshalizadotcom) on

Geometric 2 in 1 Children Bike NV Cycles adalah kedai online basikal dan peralatan basikal. Memahami trend terkini dan juga keperluan kanak-kanak, NV Cycles mengeluarkan basikal kanak-kanak yang mempunyai banyak kelebihan iaitu Geometric 2 in 1 Children Bike. Basikal ini direka seiring dengan minat, kemudahan dan trend terkini untuk menarik minat kanak-kanak dengan kualiti yang terbaik dan bukan biasa-biasa seperti basikal yang dijual di luar.

Geometric 2 in 1 Children Bike - Basikal Mudah Pasang & Buka dari NV Cycles 


5 Sebab Kenapa Perlu Memiliki Geometric 2 in 1 Children Bike dari NV Cycles

1. Mudah Pasang & Mudah Buka


Geometric 2 in 1 Children Bike dari NV Cycles ni dicipta mempunyai 'quick release button' yang membolehkannya dipasang dan dibuka kembali dengan jangkamasa yang singkat. Memang sangat unik. Jom tengok cara pemasangan dalam video 👇 (credited: nvcycles.com)



2. Menjimatkan ruang dalam kereta


Dengan kaedah boleh pasang dan buka kembali. Geometric 2 in 1Children Bike ini senang nak bawa ke taman atau travel naik kereta. Kerana ia tidak menggunakan ruang yang besar. Kalau basikal kanak-kanak yang biasa, ia akan makan ruang dalam boot kereta kan. Tetapi Geometric Children Bike ni memang menjimatkan ruang.

Geometric 2 in 1 Children Bike - Basikal Mudah Pasang & Buka dari NV Cycles 


3.  2 Fungsi dalam 1( Push Bike dan 3 Wheel Children Bike)

Menarik sangat bilan Geometic 2 in 1 Children Bike ini mempunyai 2 fungsi dalam 1. Seperti yang kita maklum, kanak-kanak ambil masa juga untuk pandai gunakan pedal basikal. Jadi untuk permulaan, boleh ajar anak-anak imbang badan dan menyusur dengan kaki dalam mode 'push bike'. 

Kemudian, bila sudah serasi dan pandai menggunakan pedal boleh lah menggunakan mode 3 wheel Chlidren Bike. Bila dah boleh imbang badan, dah boleh tukar mode 2 wheel Children Bike pula.

4. Design trend terkini dan comel

Ini memang Marsha suka dan ia menggamit Marsha masa pertama kali Marsha survey basikal untuk Baihaqi. Warna yang terang dan design yang trendy memang akan menarik minat kanak-kanak untuk berbasikal. Mempunyai 6 warna dan design, jadi korang boleh pilih je yang mana menjadi pilihan korang. Marsha pilih design dibawah untuk Baihaqi...comel kan?? Lagi satu ia sesuai untuk kanak-kanak berumur 2 hingga 6 tahun.

Geometric 2 in 1 Children Bike - Basikal Mudah Pasang & Buka dari NV Cycles 


5. Kualiti Terbaik

Kualiti yang dijamin oleh pihak NV Cycles memang terbaik. Masa mula terima barang ke rumah (beli online), Marsha terus cek kualiti Geometric Children Bike ini dan Marsha sangat puas hati. Bahan yang digunakan sangat kualiti dan Marsha pasti ia tahan lasak dan tahan lebih lama.


Cara Nak Dapatkan Geometric 2 in 1 Children Bike?

Korang boleh terus je buat pilihan dan order online di website NV Cycles atau terus klik SINI untuk buat pilihan dan buat bayaran secara online. Kemudian, item pilihan korang akan sampai ke muka pintu. Tak perlu nak keluar dah.

Maklumat Lanjut

NV Cycles juga ada menjual basikal dewasa dan juga peralatan untuk berbasikal. Jadi boleh rujuk maklumat lanjut dibawah ye:

Website | Instagram | Facebook




Marsha
Part Time Blogger
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel
Collaboration & Review Blogger

22 Comments

  1. comelnya..seronok lah dia ada basikal baru yaaa

    ReplyDelete
  2. seronok la baihaqi lepasni, basikal ni senang bawak kemana mana.

    ReplyDelete
  3. ni kalau travel pun boleh bawak nih!!

    ReplyDelete
  4. Seronoknya dia dapat main basikal

    ReplyDelete
  5. The bicycle looks so cute and my youngest son sure love it. Looks so easy to instal and can easily put inside my car.

    ReplyDelete
  6. Mesti excited betul dapat basikal comel. Basikal pun boleh Beli online. Tapi kena la assemble sendiri

    ReplyDelete
  7. Alahai comelnya. Boleh bukak pasang macam tu je. Nak travel masuk beg pun boleh. Saya ada jugak anak kecik. Macam berminat. Sebab boleh cabut dan pasang kat mana2 je.

    ReplyDelete
  8. wow! great way to learn cycling.. it's a cool bike.. nice nice.. kiddos must b v happy to own this bike..

    ReplyDelete
  9. Ni kalau rumah kecik macam rumah saya seronok jugak beli basikal ni. Cabut cabut simpan. Nak main baru pasang. Jimat space.

    ReplyDelete
  10. wah bagusla basikal ni. Dulu takde nye mode2 nak belajar ni. Ada 2 roda, pastu pepandai la kayuh dengan bantuan orang tua jaga supaya tak jatuh. Hahaha. Indeed, mudah buka dan pasang, jimat space. Sesuai la nak bawa kemana-mana kan.

    ReplyDelete
  11. Wah6.. sng dah ada basikal yg blh buka n pasang dan blh dibawa ke mana2

    ReplyDelete
  12. eh pertama kali nampak basikal macam ni boleh pasang dan cabut. bagusla..boleh carikan untuk anak ni..dia tak pandai lagi nak kayuh basikal..

    ReplyDelete
  13. Ala comelnya basikal tu heheheeh kita suka tengok kalau budak-budak lagi seronok dapat buat aktiviti sihat dan juga beriadah bersama keluarga nak pasang dan bawa pun mudah bagus nice...

    ReplyDelete
  14. adoi comelnya tengok basikal budak kecik ni. Mudah kan ad mcm ni. Tk de la penuh bonet tu nnti. heeheh. Nk beli untuk anak buah lah. hehhe

    ReplyDelete
  15. Beat bycicle ni, 2 in 1.good for the kids and senang untuk parents nak kendalikan. Nice😄👍

    ReplyDelete
  16. The color of this bike is so cute! I like how easy for parents to build this kind of easy toys for the kids! Not forget that we can easily bring this out to have some fun too.

    ReplyDelete
  17. paling best! sebab basikal mudah dipasang sendiri. senang kan ...anak-anak pun nampak excited bila dapat naik basikal yang snagat praktikal macam ni hehehehe

    ReplyDelete
  18. wow bestnya, so kalau nak kemana-mana basikal ni senang angkut sebab boleh buka & pasang. Thanks for sharing

    ReplyDelete
  19. Berapa harga NV bikes ni macam comel sangat memang sesuai untuk kids lah. Kalau ada anak nanti nak belikan juga satu

    ReplyDelete
  20. Wow... canggihnya basikal anak-anak sekarang ni..

    ReplyDelete
  21. Wow! Got this kind of bicycles! Mouse mommy do not know about it! Looks convenient and easy to fix. Great!

    ReplyDelete
  22. That's really cool...Hope they can come up with an adult version too. Hehehhe because of its convenient and in-trend design.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us