Jom Dapatkan Maklumat dan Tips Kesihatan


Assalamualaikum


Kesihatan sekarang ini jangn dipandang sebelah mata sahaja. Kalau ada apa-apa yang mencurigakan kena cepat-cepat ke klinik untuk tahu apa yang sedang kita alami. Tidak boleh dibuat sambil lewa sahaja. Baik kita tahu awal dari kita tahu lambat betul tak? Sangat tak boleh diterima bila pergi check kita sudah ada kanser stage 4. Mau terduduk mendengarnya dan sejujurnya kita automatik akan 'down'. Kalau boleh pemeriksaan kesihatan keseluruhan perlu dibuat secara berkala untuk mengelakkan semua ini berlaku dan ia adalah salah satu tips kekal sihat yang perlu diamalkan.

Bagi Marsha, mengetahui tahap kesihatan kita amatlah penting. Jadi pemeriksaan kesihatan keseluruhan lebih baik dilakukan secara berkala. Ini akan membantu kita mengesan keabnormalan dalam diri kita sendiri. Risau juga sekarang contohnya kanser, ia bertindak secara senyap dan ini yang sepatutnya kita elak. Dengan pemeriksaan secara keseluruhan berkala kita akan kesan awal penyakit dan puncanya sekali dan sempat membuat rawatan yang diperlukan.

Tips kesihatan juga amat penting, jadi kali ini, Marsha nak perkenalkan sebuah laman web kesihatan yang selalu menjadi rujukan Marsha. Nak tahu? Jomlah baca |  Jom Dapatkan Maklumat dan Tips Kesihatan

Jom Dapatkan Maklumat dan Tips Kesihatan



Marsha pasti korang pun ada rujukan tips kesihatan samada tips kesihatan kkm dan mungkin juga dari laman web yang korang suka baca buletin gaya hidep sihat. Marsha pun sama. Jadi kali ni Marsha nak share dengan korang satu laman web yang menjadi rujukan Marsha untuk cara-cara menjaga kesihatan tubuh badan iaitu Tips Kesihatan. Sangat menarik, Marsha biasa rujuk tips kesihatan mata dan tak lupa juga tips kesihatan wanita selain tips kekal sihat.


Melalui laman web ini korang boleh dapatkan informasi berkenaan penyakit, jenis rawatan dan yang paling best sekali mestilah sebab ada banyak tips untuk gaya hidup sihat. Jadi kat sini juga kita boleh dapat info tips minda sihat dan kesan tidak menjaga kesihatan. Semua nak Marsha nak rujuk semua ada kat sini. Senang sangat dan tak perlu nak jump ke laman web lain.

Apa yang Marsha suka berkenaan web ini adalah kerana penulisannya yang santai, mudah difahami dan kalau ada terma perubatan pun akan diterangkan secara ringkas. Jadi ia akan memudahkan Marsha untuk memahami apa yang dikongsikan. Kadang term kesihatan ni agak rumit. Jadi dengan penerangan dan penulisan yang santai membuatkan Marsha selesa dan suka baca info kesihatan dan info kesihatan mental di laman web ini.

Selain itu juga boleh print setiap artikel yang ada kat sana kalau nak tunjukkan dekat mak ayah atau student Marsha, cuma perlu tekan ikon print dekat hujung artikel tu. Format printing dia memang cantik dan tak serabut. Biasanya parents kita tak berapa tangkas sangat nak mencari laman web kesihatan yang sesuai. Jadi dengan cara printkan artikel berkaitan boleh membantu parents Marsha membaca info-info kesihatan. Penjagaan kesihatan ni memang akan berterusan walaupun umur kita dan menginjak warga emas.

Jadi, kalau anda nak cari maklumat berkaitan sebarang penyakit atau apa-apa sahaja berkaitan kesihatan bolehlah melawat laman web ni tau. Serius inilah laman web yang Marsha rasa suka baca dan mencari pelbagai artikel gaya hidup sihat masa kini. Kalau korang baca info kesihatan dalam laman web ini pun korang juga jatuh cinta...hihi.

Ok, jangan lupa singgah dan baca pelbagai info kesihatan disana ya!

Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger

16 Comments

  1. Nanti ai masuk and baca web tu.

    ReplyDelete
  2. Selalu juga baca kat website tu. Cari info 😊

    ReplyDelete
  3. bercakap pasal kesihatan, mya memang sentiasa cari info kesihatan lebih2 lagi bila sakit menjengah.. mulalah kalut nak cari penawarnya..

    ReplyDelete
  4. Wahh boleh share dgn mak n abah ni

    ReplyDelete
  5. Thank you share link ni. Boleh refer tentang kesihatan kat sini nanti

    ReplyDelete
  6. Good informasi. Thanks di atas perkongsian.

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum...

    Perkonsian ini sangat membantu...

    jaga kesehatan nya selalu ya...

    ReplyDelete
  8. Bagus ada website berinformatif mcm ni kan.

    ReplyDelete
  9. Fiza sendiri pun suka baca pasal tips2 kesihatan nie, sbb nak badan sihat selalu.

    ReplyDelete
  10. thanks sharing. boleh terjah web ni utk dpt info kesihatan

    ReplyDelete
  11. Wah bgus ni.. Boleh baca info tentang penyakit

    ReplyDelete
  12. betul tu, kesihatan sekarang tak boleh dipandang remeh. thanks for sharing

    ReplyDelete
  13. boleh dapat tips kesihatan .. waa.. mmg best buat tambah pengetahuan..

    ReplyDelete
  14. Terima kasih admin untuk tips ini. Sangat memberi manfaat!

    Dapatkan flavour tempatan di Suci Harum.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us