Perozin: Cara Mudah dan Berkesan Legakan Sakit Sendi dan Otot

Assalamualaikum

Sebelum serangan wabak Covid-19, Marsha memang sangat aktif join Fun Run. Boleh dikatakan setiap bulan mesti ada sekurangnya 1 event Fun Run yang Marsha sekeluarga akan join. Bila PKP dilaksanakan, event Fun Run semua terpaksa dibatalkan dan selama 3 bulan juga Marsha tidak bergerak aktif seperti sebelumnya. Banyak rest dan kurang bersenam. Sekarang ni Marsha mula masuk sekolah dan mula aktifkan diri balik dengan cycling. Bila warming up tak cukup badan mula lah rasa sakit-sakit. Kadang tu balik kerja pun pinggang dan lutut juga rasa sakit dan tak selesa disebabkan di sekolah Marsha terpaksa naik turun tangga untuk ke kelas. Suami pula kesian tengok Marsha yang dalam kesakitan akhirnya suami dapatkan Perozin untuk Marsha bila tengok beberapa Perozin review yang positif. Sekarang ni Perozin wajib ada dalam beg tangan Marsha. Nak tahu kenapa Marsha in love sangat dengan Perozin ni jom baca | Perozin: Cara Mudah dan Berkesan Legakan Sakit Sendi dan Otot

Perozin: Cara Mudah dan Berkesan Legakan Sakit Sendi dan Otot





Apa itu Perozin?


Perozin adalah 'on-the-go massage cream'  untuk melegakan sakit sendi dan otot dengan mudah dan cepat dan ianya diperbuat daripada 3 jenis herbal alami seperti Rosemary, Halia dan Daun Pudina. Namun begitu kesan masih bergantung kepada badan masing-masing. Ada yang cepat dan ada juga mungkin akan mengambil masa sedikit. Fitokimia yang terdapat dalam Rosemary adalah agen anti-radang yang juga mengandungi sifat antinociceptive, yang membantu melegakan kesakitan. Antioksidan yang kuat dalam halia pula mengurangkan pembengkakan otot dan kesakitan. Ekstrak halia membantu memperbaiki osteoartritis pada lutut apabila disapu secara topikal. Daun Pudina pula mengandungi mentol yang memberikan sensasi penyejukan dan membantu mengatur bahan kimia peradangan, melegakan keradangan dan menenangkan pembengkakan sendi dan otot.



Kandungan Perozin yang alami atau semulajadi antara yang membuatkan hati Marsha tertambat untuk menggunakan 'on-the-go massage cream' ini. Sebab kulit Marsha sangat sensitif dan kandungan Perozin ni sangat sesuai dengan Marsha kerana ia mengandungi bahan-bahan semulajadi.

Kelebihan Perozin

Mesti korang tertanya-tanya siapa yang sesuai gunakan Perozin ni. Perozin sangat sesuai untuk individu yang aktif dan juga individu dari semua peringkat umur dan jantina yang ingin melegakan sakit otot atau sendi dengan alternatif herbal semula jadi.



Kelebihan Perozin :

  1. Menghentikan penghantaran isyarat sakit di sel saraf dengan bahan semula jadi
  2. Mengurangkan keradangan
  3. Menenangkan dan melegakan kesakitan dan osteoartritis
  4. Melegakan sakit sendi dan otot
  5. Membantu dalam pemulihan otot dan sendi.
  6. Tekstur yang lembut dan mempunyai kesan sejuk/berangin untuk melegakan kesakitan.
  7. Tidak berminyak

Cara Menggunakan Perozin

Cara penggunaan Perozin ni sangat simple sebenarnya. Hanya sapukan sedikit krim Perozin ni di kawasan yang sakit samada otot atau sendi. Ulangi sekurang-kurangnya 3 kali sehari. Itu sahaja. Simple je kan? Hasil terbaik diperoleh dengan menyapu Perozin sebelum dan selepas mandi air panas. Tapi korang kena ingat ia hanya untuk kegunaan luaran dan lepas guna wajib basuh tangan selepas setiap sapuan. Elakkan terkena kawasan mata dan paling penting baca cara penggunaan sebelum menggunakannya.

Apa Kata Marsha Selepas Menggunakan Perozin

Marsha dah menggunakan krim Perozin ni selama seminggu dan setiap hari akan sapu 3 kali sehari di kawasan yang sakit. Marsha sapu di bahagian tumit, lutut juga pinggang sebab Marsha banyak berjalan dan juga berdiri apabila mengajar.




Marsha suka bau dia yang sedap campuran bau Rosemary, Halia dan Daun Pudina. Paling best bila sapu kat kawasan yang sakit, 'cooling effect' dari Daun Pudina yang membuatkan rasa sakit tu berkurang serta merta. Best je rasa. Marsha memang bawa Perozin ni dalam handbag jadi senang nak sapu bila ada masa senggang.

Dalam masa seminggu Marsha amalkan Perozin ni alhamdulillah sakit dah berkurang dan kulit pun rasa lembut dan licin je. Sambil melegakan, ia juga membaiki tekstur kulit yang kasar jadi lembut. Best sangat!

Perozin juga sangat convenient dan sesuai dibawa travel sebagai kit kecemasan. Letak je dalam handbag dah siap!

Dapatkan Perozin dengan RM5 OFF Menggunakan Voucher Code PERO5MARSHA

Perozin didatangkan dalam pakaging berbentuk tiub 100ml dengan harga asal RM45.90 dan kini www.royalepharma.com tengah buat sale dan satu tiub Perozin sekarang berharga RM39.00 sahaja. Nak lagi diskaun? Dengan pembelian RM50 keatas di laman web royalepharma.com dan checkout dengan menggunakan voucher code : PERO5MARSHA , korang akan dapat lagi RM5.00 OFF atau potongan dan boleh guna hanya sekali setiap order. Tiada limit penggunaan dan korang boleh share dengan kawan-kawan voucher code khas Marsha ni.



Untuk info lanjut tentang Perozin ni, korang boleh layari :-

Facebook : 
https://www.facebook.com/perozinmalaysia
Instagram : 
https://www.instagram.com/perozinmalaysia/


Selamat Mencuba dan Selamat Tinggal Sakit Otot dan Sakit Sendi!


Marsha
Part Time Blogger
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel
Collaboration & Review Blogger

6 Comments

  1. Dah ada juga stok ni kat umah tpi belum try lgi. Standby je sbb takut sakit2 sendi yg bebila masa boleh dtg. Maklumlah dh tua.. Hehe.. Segala minyak standby kat rumah.

    ReplyDelete
  2. Selalu juga sakit lutut sekarang..boleh cuba ni

    ReplyDelete
  3. Bgus juga ni.. Sekrg sendi2 sakit..

    ReplyDelete
  4. Elok juga nie, buat sapu2 kat lenguh2..

    ReplyDelete
  5. macam da perlu je ada ubat ni.. kemain sejak2 meningkat usia ni..
    makin menjadi2 sakit otot n sendi eheh..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us