Sale Berganda di PG Mall, Merdeka Sale & 9.9 Sale dan Dapatkan Free Shipping

Assalamualaikum

Hari yang dinantikan setiap tahun tinggal beberapa hari lagi akan menemui kita. 31 Ogos adalah hari yang kita nantikan setiap tahun untuk meraikan disebabkan tanggal tarikh 31 Ogos 1957 negara kita telah diisyhtiharkan MERDEKA! Ya MERDEKA dari penjajahan dan ianya perlu diraikan setiap tahun. Marsha memang menantikan tarikh 31 Ogos setiap tahun dari kecil lagi. Ini kerana setiap tahun kita akan meraikan dengan sangat meriah. Ada pertunjukan perbarisan dan banyak lagi.

Tahun ni kemeriahan sangat berlainan bila Marsha juga akan meraikan hari Kemerdekaan bersama PG Mall yang menawarkan SALE berganda iaitu Merdeka Sale dan 9.9 Sale yang bakal menemui kita tak lama lagi. Bila dapat tahu PG Mall menawarkan SALE berganda ni, Marsha sangat-sangat excited tau! Eh jom lah baca lanjut |  Sale Berganda di PG Mall, Merdeka Sale & 9.9 Sale dan Dapatkan Free Shipping

Sale Berganda di PG Mall, Merdeka Sale & 9.9 Sale dan Dapatkan Free Shipping


Mesti excited kan bila tahu PG Mall menawarkan SALE berganda ni? Kalau korang nak tahu, PG Mall ni adalah salah satu platform e-dagang tempatan yang pertama dan 'trusted' dan kini menjadi pilihan pembeli online pada masa kini. Kalau sebut je PG Mall, semua orang dah tahu apa itu PG Mall. Kalau google pun terus jumpa PG Mall ni. Dah trending tau korang...hihi



Untuk pengetahuan korang, PG Mall ini merupakan platform e-dagang yang ditubuhkan sejak tahun 2017. Bermakna dah 3 tahun PG Mall bertapak dan menjadi pilihan pembeli online. Ia juga  adalah merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan yang menawarkan bukan sahaja produk-produk keperluan rumah yang biasa malah gold bar pun ada dijual di PG Mall ni tau. Memang bukan biasa-biasa punya platform e-dagang PG Mall ni.  Malah menurut laporan iPriceinsight, PG Mall adalah online shopping mall Malaysia yang berada di tangga ke 3 teratas  yang kerap di kunjungi oleh pelanggan yang membeli secara online. Macam-macam ada dekat PG Mall. 

Selain itu juga, PG Mall juga menerima kemudahan pembayaran secara e-wallet dan juga 'payment gateaway'. Jadi ia sangat-sangat memudahkan para pembeli yang nak membeli belah di platform e-dagang yang terkenal ini.

Tawaran Merdeka Sale dan 9.9 Sale dari PG Mall

PG Mall dengan berbesar hati menawarkan Merdeka Sale sempena Hari Kemrdekaan yang bakal tiba beberapa hari lagi. Memang timing cun sangat sebab kebanyakannay dah terima gaji kan? Jadi boleh lah buat list dan masukkan dalam cart siap-siap...hihi



Jangan lepaskan peluang untuk shopping dan rebut tawaran Merdeka Sale dari PG Mall hanya SATU HARI SAHAJA pada 31 Ogos 2020. 24 jam FLASH SALE tau! Serendah RM8. Jadi kena tanda kalendar siap-siap atau set alarm untuk rebut tawaran hebat Merdeka Sale dari PG Mall. Paling menarik, sempena Merdeka Sale ini, korang akan dapat RM8 DISKAUN dengan perbelanjaan minimum RM31 serta PENGHANTARAN PERCUMA dengan perbelanjaan minimum RM31 terhad kepada RM4. Korang terus je ke MERDEKA SALE untuk terus shopping nanti ok!

Korang jangan pula rilek untuk shopping tau! PG Mall akan ada 9.9 Sale yang akan datang selepas Merdeka Sale ni. Memang best!!





Tarikan WOW Store di PG Mall dengan Penghantaran Percuma

Kalau korang buka laman web PG Mall, mesti korang nampak WOW Store kan? Itu ladalah tarikan dan tawaran terbaru dari PG Mall hasil kerjasama beberapa brand. Setiap pembelian di kedai terpilih di PG Mall akan mendapat sehingga 80% DISKAUN Storewide dan penghantaran percuma secara harian dengan pembelian minimum RM30.



Brand yang mengambil bahagian pula yang well-known tau:
  1. Aromate https://pgmall.my/Aromate-1 | coupon code : AROFREE 
  2. Hanabishi https://pgmall.my/Hanabishi-Malaysia-1 | coupon code : HANAFREE 
  3. SINGER https://pgmall.my/SINGER-(Malaysia)-Sdn-Bhd-(97871-K)-(AJL93004)-1 | coupon code : SINGERFREE 
  4. Dr. Morita_Malaysia https://pgmall.my/Dr.-Morita_-Malaysia-1 | coupon code : MORITAFREE 
  5. Book Planet https://pgmall.my/Book-Planet | coupon code : BOOKFREE
  6. D Baby Care https://pgmall.my/D-Baby-Care-1 | coupon code : DBABYFREE 
  7. Old Town https://pgmall.my/OLDTOWN-White-Coffee-1 | coupon code : OLDTFREE 
  8. OKURA Official Store https://pgmall.my/OKURA-Official-Store-1 | coupon code : OKURAFREE 
  9. Costplus https://pgmall.my/Costplus-Online-1 | coupon code : COSTFREE 
  10. Topmall https://pgmall.my/TopMall | coupon code : TOPMFREE
Jadi jangan lupa gunakan coupon code diatas untuk dapatkan sehingga 80% diskaun Storewide dan penghantaran percuma secara harian dengan pembelian minimum RM30.

Jadi apa lagi yang korang tunggu? Jom shopping sekarang atau terus ke PG Mall untuk pilih barangan korang suka, clear cart dan dapatkan tawaran menarik di PG Mall.

Tentang PG Mall



Website: 


Facebook: 

www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: 

www.instagram.com/pgmall.my/

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #FreeShipping #MerdekaSale #9.9sale #WowStore




Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger

2 Comments

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us