Beautea by SAFI Pembersih Muka Baharu 100% Ekstrak Teh Premium


Assalamualaikum


Beautea by SAFI Pembersih Muka Baharu 100% Ekstrak Teh Premium | Korang perasan tak kat FB & IG Marsha ada share tentang produk baru dari SAFI iaitu Beautea by SAFI? SAFI sekarang ni makin rancak mengeluarkan produk-produk baharu tau. Tak terkejar dek Marsha rasa...hihi. Bila Marsha nampak ada produk baru Beautea by SAFI lalu lalang kat wall memang terasa nak mencuba. Apatah lagi ia dirumuskhas dengan menggunakan 100% ekstrak teh premium.

Marsha dah beli online dan cuba 2 produk dari 4 produk yang dikeluarkan oleh SAFI. Cleanser dan juga skrub iaitu

👉🏻 Cleanser : White Tea & Damask Rose Hydrating Gel Cleanser
👉🏻 Apricot Tea Revitalising Face Scrub

Memang puas hati dan best guna!



Menarikkan 2 produk yang Marsha dah guna ni kan? Ehh..tak habis lagi ni nak story pasal Beautea by SAFI yang baru ni.

Beautea by SAFI dengan 4 Varian

Kalau korang nak tahu, Beautea by SAFI ni ada 4 varian tau. Tadi Marsha share Marsha dah cuba 2 dari 4 varian yang ada. 4 varian Beautea by SAFI ni terdiri dari pembersih muka iaitu  3 cleanser dan 1 skrub. Sebelum Marsha share semua 4 varian tu, untuk pengetahun korang Beautea by SAFI ni berperanan melindungi kulit wajah dari pencemaran, tekanan dan kosmetik. Pembersih yang sangat diyakini untuk melindungi kulit wajah dari kesan-kesan berbahaya terhadap alam sekitar.


Beautea by SAFI dirumus dari pemilihan ekstrak teh premium yang menyegarkan dan gabungan bahan-bahan semulajadi yang terbaik yang dibentuk untuk memerangi kesan negatif dari pencemaran, tekanan dan kosmetik dengan manfaat Anti PM 2.5 untuk kulit yang sihat.

Ok jomlah kita tengok 4 varian yang ada dalam rangkaian Beautea by SAFI:


Revitalising Face Scrub - Apricot Tea

💓Sesuai untuk semua jenis kulit.




Ini menggosok semangat yang sangat membersihkan, membersihkan liang dan mengelupas tanpa mengeringkan kulit. Dirumus dengan gabungan yang berharga daripada ekstrak Apricot & White Tea yang kaya dengan antioksidan dan membantu memulihkan tekstur kulit licin untuk kulit yang cerah & berseri. Terbaik dipasangkan dengan Beau.tea oleh Safi Cleansers.


Hydrating Gel Cleanser - White Tea & Damask Rose

💓Dry to normal skin




Pembersih gel yang lembut dan bebas sabun ini sangat membersihkan liang yang tersumbat dan mengeluarkan kekotoran. Dirumus dengan gabungan teh Putih Putih & Damask Rose yang kaya dengan antioksidan untuk mengimbangi tahap kelembapan kulit, menghidrat dan mengurangkan saiz liang-liang.


Detox Cream Cleanser - Black Tea & Black Orchid

💓Sesuai untuk kulit sensitif



Pembersih krim Amino Acid yang lembut, wangi ini membersihkan dan menghapuskan kekotoran. Dirumuskan dengan campuran teh Hitam & Black Orchid yang sangat berharga membantu menetas kulit, sambil mengekalkan kulit yang sihat dan dilindungi daripada penuaan dini.


Anti Acne Gel Cleanser - Green Tea & Neem

💓Normal to oily skin
Pembersih gel yang lembut dan sabun ini menghilangkan kekotoran dan minyak yang berlebihan. Dirumus dengan gabungan berharga teh Green Tea & Neem ekstrak melegakan dan perisai kulit terhadap penceroboh luaran dan jerawat jerawat, sambil mengawal sebum untuk membantu mengurangkan parut.

Bestkan 4 varian Beautea by SAFI yang baru ni kan? Jadi korang hanya tahu korang kulit apa dan terus grab je yang mana sesuai dengan kulit korang. Beautea by SAFI juga 

* Diuji secara Dermatologi 
* Bebas alkohol 
* Bebas Paraben  
* Bebas SLS / SLES 
* Bebas Silicone 

Jadi jangan risau nak mencuba Beautea by SAFI ni. Marsha dah cuba tau!!

Cara Dapatkan Beautea by SAFI

Sangat senang cara nak dapatkan variasi Beautea by SAFI ni. Korang boleh dapatkan di Watson's store ataupun boleh buat belian secara online di Watsons online atau klik terus SINI. Grab cepat korang arini ada promo Beautea by SAFI kat Watson's online.



Jom jangan lepaskan peluang jom!!

Marsha
Part Time Blogger
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel
Collaboration & Review Blogger

5 Comments

  1. boleh try ni sebab saya pun sekarang guna pencuci muka dermasafi :) btw saya follow sini terus #492 mind followback if free ya :D

    https://sayesyadiya.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. anak dara sunti abam kie memang gunakan brgan safi. suci n halal. sesuai utk remaja..

    ReplyDelete
  3. Ehh samalah produk kita. Best kan wangi je


    ReplyDelete
  4. safi laa nii macam2 produk baharu yang penuh innovasi kan Marsha, yakin pula kita nak menggunakannya setiap hari.. Alhamdulillah

    ReplyDelete
  5. wow marsha, thanks ye. rasa nak buat facial kat rumah je

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us