8 Ramadhan at Penang

Alhamdulillah....arini dah 9 Ramadhan. Cepat je dah seminggu dah berpuasa...alhamdulillah.... ^_^. Ibu masih kat Penang...tp arini dah nak gerak balik Pengka…

HeroBurgerBakarPenang

Alhamdulillah.....ibu dah bersahur td....now ibu, abah & Anith ade kat Penang. Tujuan?? Nak berholiday...xpe bulan posa pun. Janji HEPI!!.. ^_^ Balik dr …

Progress Aset Kami

Alhamdulillah...dah lps 5 Ramadhan. Esok masuk hari ke 6 kita berpuasa. Moga kita kuat tempuhi segala dugaan di bulan puasa ni....amin. Nak citer....abah …

F.L.O.W.E.R & V.A.S.E

Nak dijadikan cerita.....last week sek ibu ade banyak event. So jumaat lepas ibu ngan kwn ibu, Nadiah kene cabut skirting. Alang2 tgk bunga2 masih mekar k…

TEFAL from UK

Kwn2 mesti tau cookware brand TEFAL kan? Kalau tgk harga dia kat Msia mmg RM dia membuatkan ibu terdiam xterkata....hehe. Niat nak memilikinya mmg ada tp …
Minggu Yang Sangat Penat... T_T

Minggu Yang Sangat Penat... T_T

Alhamdulillah....arini dah last hari utk mggu ni ibu masuk sek kul 7 am balik kul 6 ptg. Sungguh penat ya amat ....tp ibu free kan mind...so alhamdulillah x…

AnItHdAhTaKsAbArTgGuTaB...hehe

Tajuk xleh blah kan???...hahahaha... Sila tgk pic kat bwh: Sebelum tu nak bgtau ni bukan IPAD atau Galaxy TAB. Ni adalah android tab yang biasa je…
Senamrobik 1 Murid, 1 Sukan, 1 Malaysia

Senamrobik 1 Murid, 1 Sukan, 1 Malaysia

Haluuuu!!!... Sihat semua?? Ibu, Abah & Anith alhamdulillah sihat. Arini adalah hari Satu Murid, Satu Sukan, Satu Senamrobik, Satu Malaysia. So arini se…

Wawa's Wed...

Sabtu lps....7/7/12 ibu sekeluarga ke kenduri skuad rotu kami dulu iaitu wawa. Sebab kat belah wawa kami xleh nak attend sebab jauh. So, belah lelaki kami…

Fridge Magnet

Ibu sukaaaaaaaaaaaaaaa fridge magnet... ^_^ Now br nak mengumpul...tp lambat sikit sbb ibu kumpul bila g bercuti. Lgpun...keghairahan baru di rasai...hehe…

Subscribe Us