Makan-makan...

26/12/09..... Dengan rezeki yg dikurniakan NYA... Abah n ibu bercadang buat makan2 kat umah. Majlis kecik2 je...ajak jiran2 n kwn2 serta sedara mara. Menu jus…
Minggu Membeli Perabot..

Minggu Membeli Perabot..

Salam... Entry ni nak cerita ttg perabot plak... Hr Sabtu lps, kami bertiga kuar ke pekan Kroh sbb nak cari almari dapur, rak buku kecik & almari pakaia…

Streamyx, Oven n Mixer..

Salam.. Hi frens...dah lama 'ibu' x upload blog...Opps....ibu?? Em cm nak bahasakan diri sbg ibu dalam ni..bleh kan??..hehehe Nak cerita ttg stream…

Layan Gambar Latest Anith

Salam Jom layan gambar2 terbaru Anith... Let check it out....hehehehe # Menung ape tu syg?? # Knp ibu ni??? # Ibu n Anith at WENDY'S #Abah n Ani…
Kelam Kabut...

Kelam Kabut...

Salam... Hi frens....moga kalian semua sihat disamping keluarga tersyg.. Actually I'm already at my house....at Pengkalan Hulu. Rasa cm kelam kabut sket…
IOI Mall

IOI Mall

Salam....hi frens... Harap semua sihat disamping yg tersayang Entry ni saje nak bercerita ttg smlm. Smlm aku ajak hubby ke BAKE WITH YEN sbb nak bli brg2 n…

Biz....biz.....cupcakes

Salam... Hai kwn2....sori sbb dah lame xupdate blog since last week. Actually aku busy sket ngan workshop then balik kg. Xsempat nak update..huhuhu Skrg ni…

Subscribe Us