Aktifkan Aktiviti Keremajaan Dengan Murad® Retinol Youth Renewal Serum

JANGAN MENETANG PENUAAN:

 AKTIFKAN AKTIVITI KEREMAJAAN ANDA


Assalamualaikum


Betul tak statement diatas?? Bagi Marsha memang definitely true sebab kita memang tak boleh menentang penuaan kerana umur kita akan semakin meningkat dan kulit kita akan berlaku penuaan seiring dengan umur. Jadi apa yang kita boleh buat ialah mengaktifkan aktiviti keremajaan supaya kita jadi lebih awet muda dikala umur kita semakin meningkat. Bagaimanakah caranya? Jom baca entri ini sampai tamat yaaa..💓💓

MURAD® RETINOL SAINS YANG SEMPURNA

MELALUI PELANCARAN RETINOL RENEWAL SERUM DAN NIGHT CREAM


Dikuasakan oleh Teknologi Tri-Active, formula yang pantas menyasarkan tanda-tanda penuaan yang kelihatan di muka – tanpa kesan sampingan


Murad®– jenama penjagaan kulit klinikal – melancarkan Retinol Youth Renewal Serum, anti-penuaan baru yang menyasarkan tanda-tanda yang kelihatan dengan cepat tanpa sebarang kesan sampingan.

Dikuasakan oleh teknologi Murad Retinol Tri-Active Technology, serum bertindak cepat ini mengurangkan garis kedutan yang mendalam, menegangkan, melicinkan warna kulit, menyinar dan memudakan kulit. Mengikut kajian yang ditaja oleh Murad, 93% pengguna telah melihat pengurangan garis and kedutan pada kulit mereka manakala 98% mengatakan kulit mereka lebih licin berbanding sebelumnya dan 87% telah menyaksikan kulit yang lebih kukuh selepas hanya dua minggu penggunaan.*

“Retinol dikenali sebagai bahan anti penuaan berstandard emas; itulah sebabnya pesakit saya kerap memintanya,” kata Dr. Howard Murad, pengasas Murad. “Walaubagaimanapun, saya telah melihat keperluan yang signifikan untuk product baru yang memberikan hasil yang lebih cepat dan tidak akan menyebabkan kerengsaan dan kekeringan. Setelah bertahun-tahun penyelidikkan dan pembangunan, saya berbangga mengatakan bahawa kita akhirnya telah menyempurnakan ilmu retinol dengan serum ini.”

Sementara banyak produk retinol di pasaran bergantung kepada satu bentuk retinol dan boleh mengambil beberapa minggu untuk mendapat perubahan yang ketara, formula unik Murad mempunyai gabungan tiga teknologi retinol untuk menyampaikan hasil yang lebih cepat tanpa kerengsaan. Hasil daripada tiga sistem serampang ini, Retinol Yputh Serum Mata Pembaharuan menyampaikan paras optimum retinol dengan bekerja lebih cepat, menyampaikan hasil yang mampan dan meningkatkan keberkesanan. 


Retinol Tri-Active Technology berfungsi melalui tiga cara:

1.     Fast-Acting Retinoid: Mempercepatkan hasil melalui peningkatan perolehan selular;
2.     Time-Released Retinol: Diadopsi dalam cangkang lipid yang perlahan-lahan meresap ke dalam kulit, ia menyampaikan retonil yang konsisten dan berterusan sepanjang masa;
3.     Retinol Booster: Meningkatkan keberkesanan dengan bertindak seperti magnet untuk membantu meningkatkan daya penerimaan kulit kepada manfaat retinol.
4.       Peptide-rich Red Algae Extract meningkatkan ketegasan dan keanjalan kulit sambil menenangkan kulit melalui Krim Malam.

Sebagai tambahan kepada penggubalan dasarnya, Murad Retinol Youth Renewal Serum Eye juga merupakan antara yang pertama mengamalkan penggunaan Swertia Flower Extract, bahan yang berasal dari Himalaya dan diiktiraf atas keupayaannya untuk membantu membantu di dalam pertumbuhan semula sel-sel kulit selepas terbakar. Ekstrak ini, apabila dipasangkan dengan bahan aktif yang lain, mengurangkan kerengsaan dan melembutkan kulit. Retinol Youth Renewal Serum juga menggunakan Hyaluronic Acid Spheres untuk menghidrat dan menyejukkan kulit serta melicinkan.
 
Retinol Youth Renewal Eye Serum
Retinol Youth Renewal Eye Serum (RM 478 30mL), dan Night Cream (RM 428, 50mL) boleh di dapati di Murad.com.my, kedai-kedai utama Murad, Sephora dan salun di seluruh negara bermula Januari 2018. Untuk maklumat lanjut mengenai Retinol Youth Renewal Serum atau produk-produk Murad lain, sila layari Murad.com.my atau cari kami di Facebook, Twitter, Instagram, YouTube and Pinterest.

Retinol Youth Night Cream


Connected Beauty

Pendekatan berwawasan Murad untuk penjagaan kulit diasaskan pada kebenaran mudah dimana hidup lebih muda adalah pilihan yang anda boleh dibuat setiap hari.

Kami percaya kemudaan adalah gambaran bagaimana perasaan and, bagaimana anda melihat dan bagaimana anda hidup, kerana setiap aspek kehidupan adalah sama seperti sel di dalam tubuh anda. Itulah sebabnya segala yang kita lakukan di Murad direka untuk membantu mengaktifkan kemudaan melalui penghidratan pada tahap selular.

Murad—kehidupan yang bersambung adalah kehidupan yang indah.

*Di dalam kajian yang ditaja oleh Murad. Keputusan untuk setiap individu mungkan berbeza.


ABOUT MURAD, INC.

Ditubuhkan pada tahun 1989, Murad adalah jenama penjagaan kulit klinikal perintis yang didedikasikan untuk mengalakkan orang ramai untuk hidup dengan lebih bahagia, sihat dan hidup yang lebih penuh. Disokong oleh 19 paten yang unik dan warisan yang mempunyai lebih daripada 30 tahun penyelidikan dan ujian klinikal, falsafah unik Murad, yang dikenali sebagain Connected Beauty, adalah pendekatan seluruh badan manusia untuk kesihatan dan kecantikan yang memberi inspirasi kepada orang untuk menyuburkan kulit mereka, membangkitkan badan mereka melalui aktiviti fizikal, “Eat” air dengan memakan buah-buahan dan sayur-sayuran yang kaya dengan sumber air, dan pemikiran “Be Kind To Their Mind”.

Untuk maklumat lanjut mengenai Murad:

log masuk www.murad.com.my 

atau 

Facebook Murad di Murad.Malaysia.



Marsha Part Time Blogger 
Review Product & Place
Lifestyle, Parenting, Travel, Health & Beauty Blogger 
Shaklee ID shoot to Master Coordinator 2018

4 Comments

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us