Hadiah Terbaik Buat Ibu Tersayang

Assalamualaikum



Hai korang!! Hope semua sihat. Lately agak slow sebab 'busy bee' di sekolah. Ada pelbagai task yang 'que' untuk disiapkan...hihi. Tapi blog tak kan Marsha lupa. Rindu dengan korang semua!! Korang tau kan beberapa minggu lagi kita akan menyambut Hari Ibu @ Mother's Day. Betul kita patut raikan ibu kita setiap hari tapi apa salah kita buat lain dari lain di Hari Ibu. Betul tak?? Korang ada idea tak nak bagi ibu kita hadiah apa? Tak ada idea?? Meh baca entri Marsha sampai habis jom. | Hadiah Terbaik Buat Yang Tersayang.( mothers day gifts)


Hadiah Terbaik Buat Ibu Tersayang

Biasa kalau hari istimewa buat ibu Marsha, Marsha akan beli barangan kesukaan beliau sebab tahu ibu akan pakai sampai lunyai. Tapi kali ni Marsha nak buat kelainan. Nak bagi hadiah lain dari lain supaya ibu Marsha mengingati moment yang lain dari lain ini. Disebabkan Marsha dah banyak buat personalized gift jadi Marsha memilih PRINTCIOUS.COM untuk hadiah buat Ibu Marsha.

Tentang PRINTCIOUS


PRINTCIOUS ialah salah satu platform online yang menyediakan khidmat 'personalized gift' secara online atau kata orang kampung klik-klik siap dan tunggu barang sampai...hihi. Melalui personlized gift yang kita DIY di PRINTCIOUS ni kita boleh abadikan moment-moment indah bersama yang tersayang di atas hadiah yang kita pilih. Semua itu ada di PRINTCIOUS.

Hadiah Yang Marsha Pilih Untuk Ibu Marsha?


Kali ni Marsha memilih untuk bagi 'puzzle' sebagai hadiah untuk ibu Marsha. Puzzle bukan sebarang puzzle tapi puzzle personalized yang palingggggg istimewa untuk insan yang kandungkan Marsha selama 9 bulan 10 hari, insan yang menjaga Marsha sampai Marsha jadi hari ini. Jadi Marsha nak letak ada satu gambar Marsha dan Ibu masa Marsha kecik-kecik lagi. Untuk mengingati moment yang terindah tersebut. Bila kita bagi hasil kreativiti kita memang sangat bermakna untuk penerima terutama sekali ibu kita. Kita boleh nak letak gambar sendiri atau pun dah siap personalized pun ada.


Cara-cara Buat Personalized Gift di PRINTCIOUS.COM

Cara untuk personalized hadiah di PRINTCIOUS.COM senang je tau. Paling penting korang kena sign up atau daftar dulu di web PRINTCIOUS.COM. Itu adalah langkah pertama yang paling penting. 

Sign Up


Selepas sign up boleh la mula DIY hadiah istimewa untuk Ibu Marsha dan follow je arahan melalui website.

Personalized Gift Printcious

Dah siap kemudia terus place order dan buat bayaran. Tunggu hadiah sampai. Senang kan?? Tak sabar nak tunggu hasil realia dari PRINTCIOUS.COM sampai ke tangan. Sebelum ni pernah buat pillow , canvas dan phone case. Memang hasilnya terbaik. Jadi apa tunggu lagi jom kita personalized hadiah untuk ibu dan ciptakan moment indah dengan ibu kita.

Jadi jika korang mencari photo pillows yang menarik dan best, jangan lupa untuk hubungi mereka. Atau korang nak buat sambutan hari ulangtahun dalam masa terdekat dan nak memberikan kepuasan dan kegembiraan pada tetamu, party photo booth adalah hiburan yang terbaik. Juga pelbagai jenis produk terbaik dari Printcious seperti button badges , colour mugs , magic mugs , lanyard and mousepad . Jom cipta kreativiti kita untuk yang tersayang jom!!


Marsha
Part Time Blogger
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel
Collaboration & Review Blogger
Shaklee ID shoot to Master Coordinator 2018

1 Comments

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us