VesPro™ LiveBerries Untuk Kesihatan Dalaman dan Luaran Di Waktu Sibuk.

Assalamualaikum


Sekarang mana-mana kerja pun memang hectic kan? Tambahan kita ni mak-mak. Tak kiralah yang bekerjaya atau surirumah. Pada Marsha semuanya hectic. Bila ada anak kecil atau baby mesti tak cukup rehat dan juga tak cukup tidur. Jadi timbul lah seguni 'eye bag'...hihi. Masalah bukan hanya pada seguni 'eye bag' tetapi kulit muka makin kusam, badan tak bermaya dan menganggu kualiti kerja yang kita buat. Apa yang Marsha cakap ni memang terjadi pada diri Marsha sendiri hinggalah selalu tertidur ketika memandu (microsleep). Bahaya!! Ni akibatnya bila badan penat. Ini bermakna Marsha memerlukan suplemen tambahan selain dari 'raw food' untuk top up nutrien yang hilang dari dalam badan. Marsha memilih untuk mencuba satu produk VesPro™ LiveBerries untuk mengatasi masalah yang dialami oleh Marsha. Jom baca lebih lanjut | VesPro™ LiveBerries Untuk Kesihatan Dalaman dan Luaran Di Waktu Sibuk.

VesPro™ LiveBerries Untuk Kesihatan Dalaman dan Luaran Di Waktu Sibuk.


Tentang VesPro™ LiveBerries


VesPro™ LiveBerries ini adalah minuman buah beri yang lazat yang dihasilkan dalam bentuk serbuk. Dihasilkan oleh gabungan 9 jenis beri liar yang berbeza dari kebun-kebun di California, Maine dan Carolina Utara.

VesPro™ LiveBerries

Menariknya,  Beri ditanam di ladang-ladang keluarga Amerika yang kecil dan lama yang masih terus mengamalkan kaedah perkebunan etika dan juga kaedah penuaian. Hanya kompos yang ditapai rumah terbaik dan racun serangga semulajadi seperti cuka kayu yang digunakan dalam penanaman mereka. Tidak seperti ladang komersial besar yang mempercepatkan agen seperti karbida untuk mempercepatkan proses pematangan, buah ber dibenarkan untuk masak secara semula jadi tanpa intervensi manusia atau kimia. Ini bermakna beri yang digunakan adalah segar tanpa bantuan bahan kimia yang mempercepatkan ia masak.

Kandungan

Kompleks buah beri liar VesPro ™ yang terdiri daripada Blackberry, Raspberi Merah & Hitam, Blueberry, Strawberi, Boysenberry, Mulberry, Cranberry dan Ceri. Banyak kan jenis beri rupanya. Marsha pun baru tahu. Ianya ada pengesahan HALAL dari JAKIM.


VesPro™ LiveBerries


Siapa Yang Memerlukan?


  1. Pekerja Yang Sibuk - Pemakanan beri serbuk sempurna untuk mereka yang mengetuai gaya hidup yang cepat dan sibuk. Secara klinikal terbukti dapat mencegah kerosakan sel daripada kerja, tekanan emosi & fizikal
  2. Wanita - Benjolan pada payudara, jangkitan saluran kencing, keputusan pap smear yang negatif dan kulit bermasalah.
  3. Kanak-kanak (7 tahun keatas) - Sesuai untuk kana-kanak yang tidak gemar makan sayur dan buah, mengalami jangkitan dan terdedah kepada keradangan tonsil.
  4. Warga Emas - Alzheimers, Parkinsons, Masalah Kardiovaskular
  5. Kecantikan - Mempercepat keberkesanan semua produk penjagaan kulit dengan membunuh racun darah. Mengurangkan jangkitan / demam selepas pembedahan kosmetik.

Cara Bancuh


Campurkan 1 sachet VesPro™ LiveBerries dalam 125ml ( separuh cawan) air atau jus (suhu bawah 40 darjah)  dan minum selepas makan.

Pengalaman Marsha

Marsha mengamalkan VesPro™ LiveBerries selama sebulan dan mendapati perubahan yang positif terhadap diri Marsha sendiri. Disebabkan kerjaya sebagai guru sekarang ni makin 'hectic' VesPro™ LiveBerries membuatkan badan marsha lebih bertenaga walaupun seharian bekerja dan menguruskan rumah. Kulit pun nampak berseri dan kurang rasa stress walaupun kerja banyak.

VesPro™ LiveBerries

Marsha masih lagi bertenaga untuk update blog di waktu senggang dirumah. Selain dari itu juga kulit Marsha nampak lebih ok dan nampak sihat tak seperti dulu nampak kusam dan tak bermaya. Rasanya buah beri yang sangat sedap. Kalau ikutkan tak cukup sehari segelas minum..hihi. Jadi walaupun sibuk dengan kerja hakiki dan tugas sebagai seorang isteri, ibu juga minat terhadap blogging marsha dapat lakukan semua dengan bertenaga dan lebih sihat.

Untuk maklumat lanjut tentang VesPro™ LiveBerries: 

Direct link untuk pembelian : VesPro™ LiveBerries


Setiap pembelian akan dapat 5% diskaun dengan menggunakan kod : marshaliza5




Marsha
Part Time Blogger
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel
Collaboration & Review Blogger
Shaklee ID shoot to Master Coordinator 2018

3 Comments

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us