Kerak New York Kegemaran Hanya di Domino's Pizza

Assalamualaikum

Hai korang!! Moga sihat semuanya ya. Lately agak busy tapi Marsha tetap cari peluang untuk tidak biarkan blog Marsha ni bersawang...hihi. Arini Marsha nak share tentang all time fav pizza Marsha. Tapi sebelum tu Marsha nak tanya. Kalau korang nak makan pizza, apa yang korang titikberatkan? Toppingnya kah? Keraknya kah? More cheese kah? Boleh share tak bersama di komen nanti? Marsha dahulukan dengan ucapan terima kasih dengan sharing korang nanti. Kalau pizza Marsha ada pentingkan satu benda. Nak tau apa dia?? Jom baca| Kerak New York Kegemaran Hanya di Domino's Pizza

Kerak New York Kegemaran Hanya di Domino's Pizza

Kerak?? Ye, kerak adalah perkara pertama yang Marsha titikberatkan dan selepas tu baru lah topping, cheese dan sebagainya. Kerak yang tebal akan menganggu selera Marsha. Marsha sangat suka kerak yang sedang-sedang nipis. Maksudnya tak terlalu nipis dan tak terlalu tebal. Bila Dominos mula bertapak di Malaysia, Marsha terus excited kerana pizzanya mempunyai banyak pilihan kerak. Memula try kerak biasa, ok not bad. Lepas tu kami cuba yang paling nipis sekali. Hmm...nipis sangat pulak...hahaha. Last skali kami cuba kerak New York dan suprisingly ia menjadi kerak pilihan kami sejak Domino's Pizza bertapak di Malaysia dari 1997. Tahniah Domino's Pizza !!!





2-3 hari lepas Marsha baru je order Domino's Pizza lagi. Kali ni Marsha order combo deal 1 yang mengandungi 1 regular pizza, 1 garlic bread/cinnamon bread dan 2 tin air. 

Combo Deal 1

Kali ni Marsha order online tapi take away. Kalau korang nak tau Domino's Pizza ada 3 cara pembelian samada beli di kaunter terus take away atau makan disana, beli online kemudian delivery ke alamat yang hendak delivery dan beli online tapi take away. Biasa Marsha delivery je tapi kali ni nak merasa take away so order online dan terus buat payment. Kemudian ke cawangan Domino's Pizza untuk take away order. Dekat Chemor ni cawangan yang paling dekat ialah Anjung Tawas. Jadi Marsha pick up disana. Kali ni Marsha order topping Meat Mania dan tentunya dengan kerak New York kegemaran!!

Anak dara posing lepas pick up Domino's Pizza


Pick up balik rumah terus melampiaskan rasa lapar perut yang menunggu untuk diisi dan tentunya ia memberikan kepuasan yang 100%!! Puas makan tau!! Eh tak nak la lebih2 biar gambar berbicara ye. Sebelum tu Marsha nak ucapkan TAHNIAH kepada Domino's Pizza kerana telah berjaya berada di Malaysia sejak 1997 hingga kini bersama kami rakyat Malaysia!!


Posing sebelum makan

My All Time Fav Pizza!!

Sempena kempen It's All About You, Domino's dengan berbesar hati nak belanja korang semua dengan kupon yang dibawah ini: 

Kupon Domino's Untuk Mu



Tunggu apa lagi? Jom makan Domino's Pizza!! Maklumat lanjut:

Website: Domino's Pizza Malaysia

Facebook: DominosMY

Instagram: @dominosmy







Marsha
Part Time Blogger
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel
Collaboration & Review Blogger
Shaklee ID shoot to Master Coordinator 2018

4 Comments

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us