Lindungi Kulit Wajah Yang Berharga Dengan Murad Age City Skin Age Defence

Assalamualaikum

Lately cuaca sangat lah panas. Kalau keluar memang kena pakai sunblock. Tetapi tak semua sunblock sesuai dengan kulit kita serta juga tak melindung kulit secara maksimum. Kadang-kadang risau juga claim produk terlampau padahal kesannya tak seberapa. Ini kerana banyak produk yang tumbuh bagiakan cendawan. Sehinggalah Marsha mencuba produk MURAD. Bila baca banyak review positif tentang produk MURAD ni Marsha buat keputusan untuk mencuba produk yang dinamakan Murad Age City Skin Age Defence . Produk ini berupaya melindungi kulit dari sinaran UVA dan UVB disamping menyerikan dan merawat wajah ibarat 2 dalam 1. Korang mesti nak tahu lebih lanjut tentang produk best MURAD ni? Jom baca | Lindungi Kulit Wajah Yang Berharga Dengan Murad Age City Skin Age Defence 




Lindungi Kulit Wajah Yang Berharga Dengan Murad Age City Skin Age Defence 


Semakin umur meningkat, kolagen semakin berkurang. Untuk pengetahuan korang, kolagen mula berkurang bila umur kita mencecah 25 tahun. Bermula dari situ lah jika kita tidak mengambil berat terhadap kesihatan kulit, kulit akan mudah rosak seperti kusam dan juga akan mempunyai pigmentasi. Kali ini Marsha nak memperkenalkan 2 produk dari Dr MURAD yang telah Marsha cuba untuk melihat keserasiannya dengan kulit Marsha dan alhamdulillah ianya sangat best. Apa yang best?? Jom la baca sampai habis entri Marsha kali ni okay!!

Murad Age City Skin Age Defence Broad Spectrum SPF 50|++++


Dalam pakaging berwarna putih-kuning, ia dirumuskan khas untuk melindungi kulit kita yang berharga ini dari bahaya kerosakan kulit yang maksima. Ia dirumus khas dengan Teknologi Perlindungan Alam Sekitar melindungi kulit daripada 5 punca kerosakan yang mempercepatkan tanda penuaan iaitu:

  1. Blue Light dari peranti ( telefon pintar, laptop dll)
  2. Pencemaran 
  3. Radiasi Inframerah 
  4. UVA 
  5. UVB 



Marsha baru tahu rupanya cahaya Blue Light dari peranti seperti telefon pintar, laptop dll juga memberi kesan kepada kulit. Memang sangat memerlukan produk yang melidungi kulit secara menyeluruh ni.

Melindungi kulit dari: 
96% pencemaran *
89% daripada Blue Light dari peranti ** 
52% Sinaran Inframerah *

Perlindungannya pun secara maksimum. Jadi tak perlu bimbang untuk memakai produk tambahan kerana ianya pun dah SPF 50| PA++++.



Warna peach yang terdapat didalam produk ini membantu meratakan warna kulit dengan cepat dan serata. Bahan-bahan lain yang digunakan sesuai digunakan oleh kulit yang bersifat sensitif dengan mempunyai fragrance free. Ia juga selamat di bahagian mata.

Vitamin C pula membantu mencerahkan kulit, membaiki tona kulit dengan baik dan juga membaiki kulit yang rosak. Yang penting bagi Marsha teksturnya sangat ringan dan tidak melekit. Ini memang fav Marsha lah sebab Marsha mudah rimas kalau pakai sesuatu produk terasa berat dan berminyak. Ianya mudah meyerap dalam kulit kita tau.


Kandungan


ACTIVE INGREDIENTS:
Titanium Dioxide 2.7%, Zinc Oxide 10.0%

INACTIVE INGREDIENTS:
Water (Aqua), Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Glycerin, C12-15 Alkyl Benzoate, Argania Spinosa Kernel Oil, Tocopheryl Acetate, Polyurethane-35, Polyglyceryl-3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Polymethylsilsesquioxane, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Xanthophyll, Retinyl Palmitate, Ascorbic Acid, Bisabolol, Hydrolyzed Jojoba Esters, Urea, Yeast Amino Acids, Trehalose, Inositol, Taurine, Betaine, Biosaccharide Gum-4, Hydroxyphenyl Propamidobenzoic Acid, Silica, Tapioca Starch, Sucrose, Pentylene Glycol, Butylene Glycol, Stearic Acid, Dimethicone/PEG-10/15 Crosspolymer, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Lauryl PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, PEG-8 Dimethicone, Octyldodecanol, Sodium Propoxyhydroxypropyl Thiosulfate Silica, Triethoxysilylethyl Polydimethylsiloxyethyl Hexyl Dimethicone, Aluminum Hydroxide, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Triethoxycaprylylsilane, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Iron Oxides (CI 77491)



Cara Penggunaan

Goncang dengan baik dan sekata. Kemudian, sapukan secara bebas meliputi kawasan leher dan dada.
Untuk mendapatkan hasil yang terbaik, gunakan jumlah saiz berukuran nikel selepas memakai pelembab harian untuk perlindungan lengkap.

Harga: RM298 (50 ml)

Maklumat Lanjut

Website : 
Instagram : 

Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger

1 Comments

  1. Best kan pakai produk murad ni. Mahal tp berbaloi beli.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us