Boustead Properties Berhad Sumbangkan Motosikal Kepada Balai Polis Semenyih

Boustead Properties Berhad Sumbangkan Motosikal Kepada Balai Polis Semenyih| Assalamualaikum. Pemaju hartanah, Boustead Properties Berhad (Boustead Properties atau "Syarikat") menyumbangkan dua Kawasaki Z250 bernilai RM48,000 kepada Balai Polis Semenyih sebagai sebahagian daripada usaha Syarikat untuk menyokong masyarakat dan individu yang memerlukan pada masa-masa yang mencabar ini. Motosikal itu akan digunakan oleh Balai Polis Semenyih sebagai sebahagian daripada usaha rondaannya untuk memastikan undang-undang dan ketertiban.


Menurut Pengurus Besar Boustead Properties Pengembangan Projek, Shahril Mohd Khairi , "Kami menjangkau untuk membuat perbezaan dalam masyarakat yang kita ada melalui pelbagai cara tahun ini ketika kita meningkatkan usaha tanggungjawab sosial korporat kita. Sebagai permulaan, kita memulakan tahun dengan sumbangan motosikal untuk membolehkan polis melindungi masyarakat di Semenyih dengan lebih baik, yang juga merupakan rumah bagi projek perbandaran seluas 1.200 ekar kita, Mutiara Hills. "


 

Dari kiri: ACP Mohd Zaid bin Hassan, Ketua Polis IPD Kajang, Balai Polis Semenyih dan Pengurus Besar Pembangunan Projek Boustead Properties Berhad, Shahril Mohd Khairi semasa upacara penyerahan motosikal ke Balai Polis Semenyih.


“Semenyih semakin berkembang, kami yakin sangat penting untuk melengkapi polisi dengan aset yang cukup sehingga mereka dapat menjalankan tugas dengan baik. Kami berencana untuk terus memberikan bantuan kepada mereka yang kurang dilayan dan rentan, dan memberi kesan positif terhadap kualiti hidup, ”tambahnya.


Motosikal tersebut diserahkan kepada ACP Mohd Zaid bin Hassan, Ketua Polis IPD Kajang, Balai Polis Semenyih. Dia berkata, "Sepeda motor akan menjadi pendorong kepada aktiviti rondaan kami untuk menjaga keselamatan di Semenyih ketika daerah ini berkembang. Kami berterima kasih kepada Boustead Properties atas sumbangan yang tepat pada masanya yang juga akan membantu polis dalam pencegahan jenayah. "


Balai Polis Semenyih dikendalikan oleh 52 orang kakitangan yang meliputi kawasan seluas kira-kira 176.6km2.



Marsha 

Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger

0 Comments

Subscribe Us