Malu Dagu Berlapis? Kurangkan Masalah Dagu Berlapis Dengan SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum

Malu Dagu Berlapis? Kurangkan Masalah Dagu Berlapis Dengan SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum | Assalamualaikum. Semakin meningkat usia, makin banyak masalah kulit akan kita alami jika tak menjaga kulit kita dengan baik dari awal. Terutama sekali kesan-kesan penuaan bila  semakin berumur semakin ketara terlihat. Salah satu kesan penuaan ialah dagu berlapis atau lebih glamor dengan panggilan 'Double Chin'. 'Double Chin' ini bukan sebab gemuk tau. Ini kerana orang yang kurus pun berkemungkinan besar juga akan ada 'Double Chin' ni.

'Double Chin' terjadi bila keanjalan kulit dah mula kurang. Semakin berumur, kolagen dalam badan mula berkurang dan ia menyebabkan kulit di bahagian leher dan dagu kurang anjal atau kulit menjadi kendur. Bila kulit mula kendur, 'Double Chin' atau dagu berlapis mula kelihatan sedikit demi sedikit . Jadi orang kurus pun tak terlepas nak memilikinya...hihi.


SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum Bantu Kurangkan Masalah Dagu Berlapis 'Double Chin'


Bila sebut 'Double Chin' ramai yang sensitif dan berasa malu. Kalau boleh nak lenyapkan terus 'Double Chin' tu tapi apakan daya. Terpaksa hadap juga. Paling terkesan bila anak-anak tegur dirumah. Terus rasa segan..aduhai.

sumber: erufucare.com


Walaupun Marsha masih belum mengalami masalah 'Double Chin' ni, Marsha telah bermula sebagai langkah awal dengan menggunakan rangkaian baharu antipenuaan dan menganjal Safi Youth Gold dengan formulasi dipertingkatkan dari Safi Rania Gold yang terdiri dari 2 produk utama iaitu SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum dan SAFI Youth Gold Lifting 24K Serum Cleanser untuk mengurangkan tanda-tanda penuaan terutamanya 'Double Chin' ini.


Jom Kenali SAFI


Marsha pasti ramai yang sinonim dengan jenama SAFI. SAFI adalah jenama penjagaan kulit Halal No.1 di Malaysia dan sentiasa memperkenalkan teknologi baharu yang disokong oleh tuntutan klinikal dan saintifik kepada meningkatkan imej jenama dan kelayakan dalam kalangan pengguna. 

Safi baru-baru ini telah melancarkan rangkaian SAFI Youth Gold, anti-penuaan & mengangkat rangkaian penjagaan kulit yang merupakan peningkatan daripada pendahulunya, SAFI Rania Gold. 

Rangkaian baharu ini bertujuan untuk menangkap dan menarik anti-penuaan pengguna kategori yang mencari penjagaan kulit anti-penuaan dengannya formulasi yang lebih baik dan pembungkusan yang lebih menarik pada harga yang berpatutan titik harga tetapi tanpa mengorbankan keberkesanan produk.

Selaras dengan keperluan pengguna semasa, SAFI Youth Gold memperkenalkan dua produk terkini dalam rangkaian yang membantu mengurangkan masalah penuaan kulit seperti dagu berlapis (Double Chin)  & kulit kendur yang berpotensi mengurangkan keyakinan terhadap wanita moden masa kini. 




The Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum dan Lifting 24K Serum Cleanser boleh Mengurangkan Double Chin sebanyak *50% dalam masa 15 minit sahaja supaya anda kelihatan lebih muda dengan kulit yang lebih anjal, runcing dan berseri.

*50% ahli panel merasakan pengurangan dagu berlapis berdasarkan penggunaan SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum.




SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum

 



SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum diformulasi sebagai serum ringan dan berkesan yang diperkaya dengan kuasa Aktif Duo Age-Correcting iaitu gabungan Golden C dan Ceramide 3 untuk memberikan Pembaharuan Keremajaan Kulit 7D. Ia merawat secara mikro dan mengurangkan tanda penuaan seperti dagu berlapis dan kulit kendur. Paling menarik ia membantu mengurangkan 50% dagu berlapis dalam hanya 15 minit. 

*Berdasarkan ujian saintifik dan klinikal.


Kandungan SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum 

  • Teknologi Golden C-Lift menggabungkan bahan-bahan dengan kuasa anti-penuaan dan menganjal Golden C dan Nano Emas 24K yang dapat meresap jauh ke dalam lapisan kulit untuk merawat secara mikro, menegang dan menganjalkan kulit matang, menjadikannya lebih awet muda, tegang dan anjal.
  • Golden C – Antioksidan yang melindungi kulit dari pencemaran luaran merbahaya dan merawat struktur kulit secara mikro dengan menggalakkan regenerasi kulit.
  • Nano Emas 24K – Mengembalikan ketegangan dan menghaluskan tekstur kulit untuk kulit yang lembut dan anjal.
  • Ceramide 3 – Menguatkan lapisan kulit untuk mengunci kelembapan, menghaluskan tekstur kulit dan meningkatkan seri wajah.
Gabungan teknolgi dan kandungan di dalam SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum menjadikan kesan ia lebih berkesan dari vitamin C biasa. Ia juga tidak melekit/berminyak yang mudah meresap dan selesa pada kulit.




SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum diperkaya dengan Duo Age-Correcting Actives, gabungan Golden C & Ceramide untuk memberi 7 Dimensi Pembaharuan Keremajaan Kulit dan membantu:
  1. Menegangkan kulit
  2. Meningkatkan keanjalan
  3. Mengurangkan garis halus dan kedutan.
  4. Meningkatkan kelembapan kulit.
  5. Melindungi kulit dari pengoksidaan
  6. Meningkatkan kehalusan kulit
  7. Memperbaiki kulit rosak. 


Cara Penggunaan

Langkah 1: Titiskan 2-3 titisan SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum ke kulit muka
Langkah 2: Ratakan dengan lembut sehingga meresap sepenuhnya.
 


SAFI Youth Gold Lifting 24K Serum Cleanser





SAFI Youth Gold Lifting 24K Serum Cleanser adalah pembersih wajah lembut yang diformulasi dengan 24K serum emas yang lembut dan menganjal. Mengandungi bahan aktif yang mengembalikan keremajaan iaitu Triple Gold, Asid Hialuronik Super dan formulasi Anti PM2.5 dapat membersih dengan lembut sambil menghidrat secara intensif dan menganjal agar kulit tampak lebih halus, terhidrat dan anjal.

Kandungan SAFI Youth Gold Lifting 24K Serum Cleanser



  • Teknologi Golden C-Lift menggabungkan bahan-bahan dengan kuasa anti-penuaan dan menganjal Golden C dan Nano Emas 24K yang dapat meresap jauh ke dalam lapisan kulit untuk merawat secara mikro, menegang dan menganjalkan kulit matang, menjadikannya lebih awet muda, tegang dan anjal.
  • Golden C – Antioksidan yang melindungi kulit dari pencemaran luaran merbahaya dan merawat struktur kulit secara mikro dengan menggalakkan regenerasi kulit.
  • Nano Emas 24K – Mengembalikan ketegangan dan menghaluskan tekstur kulit untuk kulit yang lembut dan anjal.
  • Triple Gold – Melindungi kulit dari radikal bebas, meningkatkan keanjalan kulit dan menaikkan seri wajah.
  • Asid Hialuronik Super – Mengunci kelembapan kulit dengan berkesan, menghidrat dengan intensif dari dalam dan meningkatkan keanjalan kulit agar terhidrat dan anjal.

Kelebihan SAFI Youth Gold Lifting 24K Serum Cleanser

  • Membantu menghaluskan dan menghidratkan kulit.
  • Formulasi Anti PM2.5
  • Membantu menyerikan kulit wajah
  • Membantu menganjalkan kulit


Cara Penggunaan

Langkah 1: Ratakan pada kulit wajah yang basah dan bersihkan dengan lembut.
Langkah 2: Bilas bersih dengan air dan tekap kulit muka dengan tuala bersih hingga kering.



Nak Dagu Runcing dan Tirus? Jom Cuba!

Setelah cuba dalam masa seminggu, Marsha dapat rasakan perubahan kulit wajah Marsha. Kulit wajah lebih anjal dan tampak lebih berseri. Ia juga terbukti secara klinikal menganjal dan mengurangkan dagu berlapis untuk wajah tampil lebih anjal, runcing & tirus. Kulit juga kelihatan lebih tegang seawal 15 minit agar lebih muda, anjal dan berseri. Memang menarik ianya berkesan dalam hanya 15 minit, tampil lebih muda dari usia.




Korang boleh dapatkan rangkaian SAFI YOUTH GOLD, SAFI Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum dengan hanya RM59.00 dan SAFI Youth Gold Lifting 24K Serum Cleanser dengan hanya RM19.80 , boleh didapati di semua cawangan farmasi Watsons, Guardian, Aeon Wellness dan Caring serta laman e-dagang rasmi Wipro Unza di Shopee & Lazada. 

Lifting Golden C Duo Serum - https://bit.ly/3izM0fm 
Lifting 24K Serum Cleanser - https://bit.ly/3FpssEj

Maklumat Lanjut

Instagram - @safimalaysia 
Facebook - @SAFI.My 
Twitter - @SAFImalaysia 
YoutubeSAFI Malaysia


 #SafiYouthGold #SafiMalaysia #SkincareMalaysia

Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger

0 Comments

Subscribe Us