Rebut Tawaran Harga dari RM2.90 dengan Aplikasi Marrybrown

Rebut Tawaran Harga dari RM2.90 dengan Aplikasi Marrybrown | Assalamualaikum. Sebenarnya dari bulan puasa lagi Marsha teringin nak ke Marrybrown. Almaklumlah outlet Marrybrown dekat rumah Marsha baru je buka. Sebelum ni jauh jadi agak teruja. Tambahan pula dekat nak raya aritu ramai kawan-kawan update ada deals terbaik sehingga 40% dan harga dari RM2.90 sahaja. Memang teruja dia lain macam. 

Mula-mula tu agak frust ingat dah tak sempat nak grab deals dari Marrybrown sebab dan raya kan. Rupanya bila balik ke Ipoh, tawaran masih ada. Apa lagi Marsha terus install aplikasi Marrybrown tau! Ya...untuk layak reedem tawaran tak masuk akal ni kena melalui aplikasi Marrybrown sahaja tau!



Bila dah install aplikasi Marrybrown, Marsha dah mula 'rambang mata' sebab memang deals yang ditawarkan memang semuanya best! Harga pula dari RM2.90 sahaja. Alang-alang outlet berhampiran rumah baru je buka jadi Marsha terus ajak en suami kalau tak nanti melepas nak dapatkan deals terbaik ni.

Aplikasi Marrybown ni sangat mudah dan mesra pengguna. Paling best kita boleh siap-siap pilih tawaran yang kita nak dan kita terus je order dekat outlet dan cashier akan scan terus tawaran pilihan kita - bayar - terus boleh menikmati pilihan kita. Untuk new user pula ada extra FREE Marrybrown's Crispy Chicken tau!




Marsha terus reedem FREE Marrybrown's Crispy Chicken


Dapatkan Tawaran Serendah RM2.90 Melalui Aplikasi Marrybrown


Tawaran dari RM2.90 yang ditawarkan oleh Marrybrown ni memang tak boleh dilepaskan sebab kita tak akan jumpa deals hebat ni ditempat lain. Kalau dah terlepas memang rugi sangat-sangat! Tapi korang jangan pula terjah terus ke cashier sebab korang kena reedem dulu dalam aplikasi Marrybrown.

Macamana Nak Rebut Deals dari RM2.90?




Sebenarnya sangat mudah caranya. Korang mesti kena download dulu aplikasi Marrybrown dekat telefon pintar korang. Korang boleh download dekat aplikasi Marrybrown ataupun korang boleh download terus dari Apps Store untuk pengguna ios dan Google Playstore untuk pengguna android. Kemudian korang boleh rujuk outlet Marrybrown yang mengambil bahagian . Ada 2 cara yang korang boleh cuba:

Bahagian Tawaran pada tab Home

Pada tab home, bila korang scroll korang akan nampak deals dan korang boleh terus klik pada tawaran pilihan korang. Kemudian korang ikut je arahan yang diberikan. Tekan ‘redeem’. Kemudian tengok deals yang korang dah reedem di bahagian 'My Rewards. Semasa buat order korang hanya tekan tawaran yang dipilih dan scan kod QR di outlet Marrybrown yang mengambil bahagian untuk reedem makanan korang.





Klik Tab Deals

Korang juga boleh terus klik tab Deals dan pilih tawaran yang korang suka. Step sama juga dengan cara dekat tab home tadi dan korang boleh scan QR di outlet berdekatan yang mengambil bahagian tawaran pilhan korang. Senang kan?




Nak Tapau Boleh, Nak Dine In pun Boleh

Marsha suka guna aplikasi Marrybrown ni sebab ianya mudah murah dan bantu Marsha set bajet untuk berbelanja di Marrybrown. Korang jangan risau, deals dari RM2.90 ini korang boleh tapau ataupun 'dine in'. 




Jadi apa tunggu lagi, korang cepat-cepat download aplikasi Marrybrown dan dapatkan deals dari RM2.90 ini sekarang ok! Maklumat lanjut :





Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger

0 Comments

Subscribe Us