Pengalaman Membeli-belah Yang Pantas & 'Hassel Free' di Naranadim.com

Pengalaman Membeli-belah Yang Pantas & 'Hassel Free' di Naranadim.com | Assalamualaikum.

'Shopping Online' memang dah menjadi rutin bagi kita semenjak pandemik Covid-19. Sekarang ni semua orang lebih selesa 'shopping online' dari pakaian sehinggalah keperluan rumah. Tetapi pengalaman 'online shopping' pastinya berbeza. Ada pengalaman yang indah dan ada juga pengalaman pahit yang mana ditipu, website slow dan banyak lagi.

Biasanya kita akan lebih banyak beli pakaian secara online kan? Memandangkan banyak jenama lebih memilih platform online kerana ia lebih senang dan mudah. Mungkin masa pembelian tiada masalah. Tetapi jika apa yang kita order tidak seperti yang kita dapat macamana pula? Mungkin saiz salah dan sebagainya. Ia akan memberikan pengalaman shopping yang tidak menyeronokkan. Betul tak?

Kali ni Marsha nak kongsikan satu platform shopping online atau website yang diibaratkan bagai almari korang kerana apa yang korang perlu semua ada disana. Jom kita tengok lebih lanjut.


Naranadim.com Platform Online Pantas dan Mudah





Naranadim.com adalah antara platform pilihan wanita masa kini yang menawarkan pengalaman 'shopping online' yang pantas dan 'hassel free' atau lebih tepat lagi lebih mudah tanpa kerumitan.

Paling best Naranadim.com menawarkan rangkaian pakaian pilihan dengan hanya 13 helai untuk setiap item & penghantaran percuma 365 hari. Jadi peluang kita untuk jumpa orang yang pakai sama tu susah sebab ada 13 helai je kan. Jadi tak perlu risau.



Korang juga boleh beli apa sahaja yang korang rasa ingin pakai dan dapatkannya dalam masa 2 minggu (pre-order). Menarik kan?

Rent to Wear

Ia jarang sekali Marsha jumpa dekat website lain. Memang agak 'rare' ni. Naranadim.com menawarkan Rent-to-Wear dimana korang boleh menyewa pakaian di naranadim.com selama mana yang korang perlu dan boleh juga membelinya terus.










Pihak naranadim.com akan membantu korang mendapatkan design yang korang impikan tanpa perlu menghabiskan masa berjam-jam mencuba pakaian yang tidak sesuai atau tidak sesuai dengan gaya korang. Korang tengoklah gaya-gaya yang digayakan oleh model dalam gambar. Semua mengikut trend dan cantik.





Paling best korang boleh menyewa pakaian untuk satu tempoh masa katakan 1 minggu dan kemudian korang boleh mengembalikannya untuk penampilan baharu yang segar tanpa merugikan wang! Menarik kan?

Aksesori Juga Ditawarkan di Naranadim.com


Selain pakaian dan sewa pakaian, naranadim.com juga menawarkan aksesori yang mungkin korang akan 'match' kan dengan pakaian yang korang beli atau sewa. Korang boleh tambah kasut atau beg dan banyak lagi untuk melengkapkan penampilan korang.






Aksesori ini adalah ‘nyawa’ fesyen. Tanpa aksesori, fesyen akan suram. Tengoklah gaya yang telah digayakan dengan aksesori dari naranadim.com ini. Sangat sesuai dan trendy.

Naranadim.com Menyokong Wanita Mencuba Benda Baru


Jika dulu kita tak yakin nak pakai warna terang atau 'color block', di naranadim.com korang akan diberi sokongan dari pihak naranadim.com untuk mencuba.

Hanya pikirkan apa gaya yang korang nak gayakan dan korang boleh pilih gaya korang tanpa perlu risau. Marsha pasti dengan sokongan pihak naranadim.com korang akan lebih yakin menggayakan pelbagai gaya yang korang suka.

Korang boleh tengok 2 model ni gayakan fesyen yang trendy dengan hasil matching yang sangat sesuai. Nampak cantik pula gabungan warna lilac dengan putih dan juga hitam putih digayakan dengan jeans.






Mengapa orang suka membeli-belah at Naranadim.com?


1. Penghantaran percuma 365 hari.
2. Bukan saiz anda? Manfaatkan kemudahan kami tanpa kerumitan
3. Syarat pengembalian.
4. Dapatkan sokongan pelanggan 24/7.
5. Kami menyokong pembayaran tanpa sentuh (cashless payment)


Maklumat Lanjut Naranadim.com


Korang mesti terjah website naranadim.com ni untuk merasai pengalaman 'shopping online' yang pantas dan mudah. Pasti korang jatuh cinta. Sebarang maklumat lanjut korang boleh rujuk maklumat dibawah:


Website:

Facebook:

Instagram:

Whatsapps:

Marsha
Part Time Blogger
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel
Collaboration & Review Blogger

0 Comments

Subscribe Us