'Boost' Tenaga Harian dengan KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT

KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT Bantu 'Boost' Tenaga Harian | Assalamualaikum. 

Rutin harian Marsha sangat sibuk amat memenatkan. Bayangkan keluar rumah seawal 6.30 pagi dan sampai rumah paling lewat jam 6.30 petang. Ditempat kerja pula banyak kerja sampingan yang perlu diselesaikan disamping mengajar. Itulah rutin harian Marsha setiap hari. 

Bila rutin harian terlalu padat, jadual makan. minum dan tidur ( rehat ) pun terganggu. Kadang-kadang Marsha terpaksa skip makan tengahari jika tak sempat. Ini mengakibatkan Marsha mudah rasa penat dan mudah sakit. Marsha memerlukan suplemen tambahan untuk Marsha lebih bertenaga dan sihat walaupun rutin harian yang padat. 


'Boost' Tenaga Harian dengan KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT 



Pemilihan suplemen harian yang baik amat dititikberatkan sebab Marsha tidak mahu teracun dengan janji manis produk 'timbang kilo' yang masih berleluasa sekarang ini. Kerana produk 'timbang kilo' ini akan memberikan kesan yang tidak baik dalam jangkamasa yang panjang. Sebab itu Marsha memang sangat-sangat berhati-hati.

Setelah survei beberapa produk, Marsha telah memilih Kitsui 39 Superfood Meal Replacement sebagai suplemen harian. Ini kerana mengandungi nutrien lengkap yang semulajadi dan tiada gula tambahan.

Tentang Jenama KITSUI




Korang mesti pernah dengar jenama Kitsui ni kan? Kalau korang selalu shopping dekat drugstore seperti Watsons dan Guardian, korang mesti pernah tengok jenama Kitsui ni. Marsha yakin ramai yang dah consume pelbagai produk dari jenama Kitsui ni. 

Kitsui adalah jenama suplemen kesihatan yang dipercayai dan popular di Malaysia selama lebih 20 tahun. Ini dengan jelas menunjukkan Kitsui adalah jenama yang tak asing lagi bagi rakyat Malaysia dan ia juga sentiasa telah mendapat pelbagai testimoni yang positif daripada pelanggan yang berpuas hati membuktikan keberkesanan produk Kitsui dalam mencapai hasil yang diinginkan seperti peningkatan tenaga, penghadaman yang lebih baik dan kesihatan keseluruhan yang lebih baik.

Kitsui mengutamakan kawalan kualiti dan mematuhi piawaian industri seperti ISO, HACCP dan GMP untuk memastikan produk mereka memenuhi piawaian kualiti tertinggi dan ia menggunakan bahan berasaskan tumbuhan, yang menjadikannya selamat untuk dimakan dan sesuai untuk individu yang mempunyai sekatan atau keutamaan diet seperti vegetarian dan vegan.

Produk Kitsui juga telah disahkan dan mendapat sijil Halal, memastikan pengguna Islam boleh menggunakan produk Kitsui dengan yakin. Jadi usah ragu-ragu dengan produk Kitsui ni. Untuk pengetahuan korang, Kitsui telah menerima pelbagai anugerah untuk produk berkualiti mereka, termasuk Brand Laureate, Anugerah Asia Halal, Watson Top Brand dan Superhealth Brand.


















Anugerah ini menjadi bukti komitmen Kitsui untuk menyediakan makanan tambahan kesihatan yang selamat, berkesan dan berkualiti tinggi kepada pengguna. Pengiktirafan daripada anugerah ini juga mempamerkan kepercayaan dan sokongan yang Kitsui peroleh daripada pelanggan dan pakar industri. Dedikasi Kitsui terhadap kualiti dan kecemerlangan telah menjadikan mereka jenama yang bereputasi dan dihormati dalam industri suplemen kesihatan.






KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT





KITSUI 39 SuperFood Meal Replacement adalah makanan tambahan yang diciptakan khas untuk memberikan sokongan optimum serta meningkatkan kesihatan dan tenaga dua dalam satu. Ia adalah suplemen yang dapat BANTU KURANGKAN MASALAH GULA TINGGI DALAM DARAH , mengurangkan masalah kolesterol, dan juga mengurangkan masalah tekanan darah tinggi.

KITSUI 39 SuperFood Meal Replacement telah diformulakan secara  komprehensif dengan menggunakan:

📌 Bijirin & Herba secara semulajadi

📌Kualiti Premium 👍🏼

📌Mengandungi nutrien harian yang diperlukan

📌Kaya dengan serat pemakanan, prebiotik & omega 3,6,9

📌Mengandungi kalsium, magnesium, zat besi, zink dan Vitamin A,B,C,D

📌Formula Khas rendah lemak, rendah gula


Kandungan dan Faedah KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT 

Setiap kandungan bahan-bahan utama dalam KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT  ini sangat premium dan istimewa. Ia diformulasi khas supaya dapat meningkatkan kesihatan dan tenaga dengan cara yang sihat dan semulajadi. Bahan-bahan utama yang terkandung dalam KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT ni ialah:

BAHAN UTAMA 💫 :


#1 39 Bijirin & Herba :

🔸Kaya dengan serat makanan
🔸Kaya dengan protein sayuran
🔸Membekalkan tenaga untuk badan


#2 Sacha Inci (Omega 3, 6, 9) :

🔸Kaya dengan Antioksidan
🔸Membantu meningkatkan sistem imuniti


#3 Spirulina

🔸Kaya dengan antioksidan
🔸 Membantu meningkatkan sistem imun


#4 17 jenis Vitamins & Minerals

🔸Membantu mengekalkan fungsi fisiologi kesihatan
🔸Kaya dengan antioksidan
🔸Membantu menyokong sistem imuniti


#5 Prebiotics (10 Billion CFU)

🔸Membantu mengekalkan kesihatan usus
🔸Membantu meningkatkan imuniti badan
🔸Membantu menggalakkan penyerapan Calsium








KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT juga mempunyai faedah yang lain selain membantu memberikan kesihatan optimum dan membantu memberikan tenaga. Jom kita tengok faedah utama KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT  :

  • Mengurangkan gula dalam darah
  • Membantu meningkatkan sistem imuniti
  • Mengurangkan tekanan darah tinggi
  • Membantu meningkatkan kesihatan sendi dan tulang
  • Membantu mengekalkan kesihatan mata


Kebaikan 39 Superfood Meal Replacement


🌾 Nutrien Lengkap : 39 bijirin dan herba, menyediakan pelbagai jenis nutrien penting, vitamin, dan mineral yang membantu menggalakkan tenaga, stamina, kesihatan dan kesejahteraan.


🧆 Sacha Inci (Omega 3, 6, 9) : Sacha Inchi ini adalah sumber sokongan acid lemak omega 3, 6, dan 9 yang baik untuk kesihatan jantung, fungsi otak dan kesihatan tulang yang mempunyai manfaat menyeluruh untuk kawasan penting ini. Membantu menurunkan tekanan darah tinggi dan kolestrol .


🧂 Tiada Gula Tambahan : Beta-Glucan BG25 membantu mengawal paras gula dalam badan secara semulajadi. KITSUI 39 SuperFood Multigrain juga tidak mengandungi gula tambahan. Membantu menurunkan gula dalam darah.


👁️👁️ Kesihatan Mata : Produk multigrain mengandungi bahan-bahan seperti Spirulina dan vitamin C, yang membantu membekalkan antioksidan dan nutrien penting bagi menyokong kesihatan mata.


🏃🏻‍♂️Kesihatan Pencernaan dan Sokongan Imuniti: Prebiotik (10 Bilion CFU) dan Spirulina membantu menggalakkan usus yang sihat serta membantu dalam penghadaman, dan menyokong imunisasi dalam badan. Gabungan ini memberikan kesihatan penghadaman dan peningkatan imuniti dengan lebih baik.

Prepack yang Mudah 🕐 : Satu sachet sehari dengan gabungan pelbagai jenis bahan dapat melengkapkan rutin harian anda. Cuma bancuh dengan air atau minuman kegemaran anda dan nikmati rasa yang sedap dan baik untuk kesihatan.

Siapa yang Sesuai Amalkan KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT ?

KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT sesuai diamalkan oleh individu berikut:

✅ Dewasa dan Warga Emas
✅ Sesuai utk sekeluarga
✅ Masalah Gula Tinggi dalam Darah
✅ Masalah Tekanan Darah Tinggi
✅ Mahukan kesihatan Mata
✅ Mengekalkan tulang yang sihat
✅ Menginginkan tenaga
✅ Mencari kesihatan yang lebih baik





Cara Penggunaan KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT 


Cara penggunaan KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT  sangat mudah. Hanya campurkan 1 sachet (30gm) dengan 200-250mL air sejuk atau air suam dan terus minum. Korang juga boleh mencampurkannya ke dalam jus, smoothie atau apa sahaja yang korang suka. Kalori setiap pek hanya 120.6 kcal sahaja.

Pengalaman Marsha Amalkan KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT  dan Testimoni Pengguna



Mesti ramai nak tahu kan apa rasa Kitsui 39 Superfood Meal Replacement ni? Rasa dia sedap buat dan manis buah macam Marsha. Marsha suka sangat rasa Kitsui 39 Superfood Meal Replacement ni. Marsha memang sangat suka produk Kitsui sebab semuanya sedap. Marsha baru cuba dalam 1 minggu dan badan rasa lebih bertenaga dan ringan.




Marsha memilih Kitsui untuk tenaga sebab Marsha dah tengok  testimoni positif dari  pengguna Kitsui  39 Superfood Meal Replacement sendiri. 



Nak Dapatkan Kitsui 39 Superfood Meal Replacement Dimana?

Sekarang kan kita selalu beli online semua barangan kita. Jadi korang boleh dapatkan Kitsui 39 Superfood Meal Replacement ni secara online di website Kitsui atau korang boleh dapatkan di drugstore juga.

Ada banyak produk lagi yang telah dikeluarkan oleh Kitsui antaranya ialah:





Maklumat lanjut:




Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger

0 Comments

Subscribe Us