Succulent Fair 2024 Kembali Dengan Lebih Hadiah Hebat!

Succulent Fair 2024 Kembali Dengan Lebih Hadiah Hebat! | Assalamualaikum. 

Berita gembira yang Marsha nak kongsikan ini khususnya buat peminat 'Succullent Plant' dan amnya buat semua readers Marsha. Cactus Boy Nursery sekali lagi akan berkampung di Ipoh Parade hujung minggu ini sempena ulangtahun Ke- 4 mereka. Pejam celik dah 4 tahun rupanya. Paling menarik ia kembali dengan aktiviti yang lebih menarik dan korang berpeluang memenangi hadiah hebat! Menarik kan?

Succulent Fair 2024 Kembali Dengan Lebih Hadiah Hebat!




Cactus Boy Nursery sangat teruja mengumumkan 'Succulent Fair' akan kembali di Ipoh Parade dan akan berlangsung pada 3 hingga 5 Mei 2024 iaitu hujung minggu ini untuk meraikan ulang tahunnya yang ke-4. Ada pelbagai acara yang akan berlangsung. Acara ini akan menampilkan pelbagai jenis tumbuhan succulent dan kaktus berbunga yang unik dan cantik, serta tawaran dan promosi eksklusif untuk memperingati majlis yang istimewa ini.

Ah Boy (Koh Kuan Meng) at the CITTA Mall Cactus Boy Nursery



Cactus Boy Nursery telah menyediakan khasnya buat pencinta 'Succulent Plant' dengan tumbuhan berkualiti tinggi dan juga perkhidmatan pelanggan yang luar biasa selama empat tahun yang berjaya. Untuk meraikan kejayaan ini, Cactus Boy Nursery akan menganjurkan TIGA HARI 'Succulent Fair'  di Ipoh Parade, di mana peminat tumbuhan boleh menyemak imbas dan membeli pelbagai pilihan tumbuhan, daripada penemuan yang jarang ditemui kepada kegemaran popular, diperoleh dari dalam dan juga diimport.

Marsha memang teruja dengan 'Succulent Fair' ni sebab masa inilah kita akan tengok pelbagai 'Succulent Plant' yang unik dan menarik. Yang tak pernah tengok pun ada. Masa inilah peluang kita nak mengenali 'Succulent Plant' yang menarik dan unik ini.

The Succulent Fair will feature an array of cactus from local farmers and imported rare species

Spot this flowering cactus at Ipoh Parade's Succulent Fair, from 3 - 5 May

A wide selection of succulents is available at the Succulent Fair

Nepenthes and Drosera Plants are among the highlights at the Succulent Fair



Pelbagai Aktiviti di 'Succulent Fair' 2024 Memeriahkan Lagi Ulangtahun Ke-4 Cactus Boy


Selain mempamerkan pelbagai jenis 'Succulents Plant' yang unik dan menarik, pameran itu juga akan menampilkan bengkel interaktif dan juga demonstrasi mengenai penjagaan 'Succulent Plant'. Korang juga berpeluang untuk mengetahui lebih lanjut tentang tumbuhan unik ini daripada pakar yang berpengetahuan. 

Koh Kuan Meng (in red shirt) shares planting knowledge and tips with plant enthusiasts at the previous Ipoh Parade Succulent Fair



Antara aktiviti yang akan ialah Perkhidmatan Repot, Workshop DIY Succulent Key Chain, Bengkel Pasu Bunga Mini Hiasan, 'GUESS & WIN ' dan 'SUCCULENT ARRANGEMENT CONTEST'.



Bila 'Succulent Fair' 2024 akan Diadakan?

Mesti korang tak sabar kan nak ke 'Succulent Fair' sempena Ulangtahun Ke-4 Cactus Boy Nursery ni? Jom Marsha kongsikan maklumat tentang 'Succulent Fair' ini:

Tarikh: 3 - 5 Mei 2024 (Jumaat - Ahad)
Masa: 10:00 pagi - 10:00 malam
Tempat: Ipoh Parade Ground Floor, Main Court

Sertai 'Succulent Fair' 2024 dan Menangi Hadiah bernilai sehingga RM8000

Pelanggan juga boleh mengambil kesempatan memenangi hadiah dengan mengambil bahagian dalam pelbagai aktiviti yang dirancang secara eksklusif untuk acara ini. Hadiah 'Lucky Draw' bernilai sehingga RM8000 bakal dibawa pulang nanti. Memang meriah!

Jadi korang wajib 'save the date' dan sertai Cactus Boy Nursery dan memenangi pelbagai hadiah nanti. Jumpa korang disana ok!



Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger

0 Comments

Subscribe Us