Happy New Year!! Welcome 2011

Salam... HAPPY NEW YEAR everyone!! Moga dengan kehadiran tahun yang baru ini akan lebih menceriakan kita...amin. - - Lg 2 mggu ibu nak tgglkan UPM dan juga kws…
Selamat Hari Krismas!!! HOHOHO...

Selamat Hari Krismas!!! HOHOHO...

Kepada kwn2 bloggers ibu yang menyambut Hari Natal pada hari ini, Ibu nak ucapkan... Selamat Hari Krimas ....semoga semua bergembira dihari ini. - - - See ya..…

Cheras-SOGO-Masjid Jamek-Jom Heboh-Cheras

Semalam....11/12/2010 ibu hang out with my sis, Piqah. This week abah xdapat dtg KL sbb hari senin abah ade audit kilang kat Sitiawan. Takut xsempat nak balik.…

Praktikal...Di sekolah mana???

Ibu say halooo!!!!! Ibu in da house again...........hehehe. Dah lama ibu x mengemas blog ni...dah ber'sawang' pun ha.....huhuhu. Sori tau kwn2.........…
Salam Aidiladha....

Salam Aidiladha....

Holaaa...........my friends!!!! Long time no see..................hehehehe. Sori buat kwn2 sbb ibu xsempat nak hapdet blog. Kekangan masa yang amat2 limited un…

Subscribe Us