Hubby away..Goin' back to kroh again...

/
0 Comments
Salam frens....
Em malam ni aku berbuka tanpa hubby disisi..
Kemanakah hubby ku????
Abg skrg ni th OTW balik ke Kroh...esok abg keja..
So tggl lah aku n Anith...11 days till we meet up again...sedey...huhuhu
Buka puasa mlm ni pun xbest sbb abg xde...
Sahur esok xtau la mcmn...huhuhu
Em td tghr kami ke Bangi g servis kete
After that kami ke ECONSAVE ALAM DAMAI
Cari bahan2 buat ALMOND LONDON.

Abg nak mkn kuih yg aku buat sendiri..
So lps bli barang kami balik n rehat
Kul 4 aku g anta abg kat TASEK..sbb pemandu abg dah tggu kat sn..
Abg away again...xsabar nak tggu 11 hari lagi nak jumpa abg...
Cepat la masa berlalu!!!!!!!!!!!
MISS U SYG.....



You may also like

No comments: