Assalamualaikum...
Harap rakan2 blogger sihat walafiat pada penghulu segala hari ini.
Tgk tajuk pun dah tau kan???
Ye ibu dapat tukar ke ipoh....alhamdulillah syukur sgt2.
Sgt kelam kabut tp sgt2 bersyukur.
Bayangkan 28hb feb dpt surat tukar...1hb mac kene lapor diri.
Seminggu sebelum tu ibu br lps demam denggi...alhamdulillah sihat skrg.
Masih sayang sek lama...syg kwn2 kat sn tp keluarga lg den syg..hihi.
Jasa kwn2 kat SMK Pengkalan Hulu tak kan dilupakan.
Alkisahnya 1 hb Mac 2013 g lapor diri lps tu buat penangguhan seminggu.
Sebab nk setelkan semua kerja2 yg tertangguh.
11 hb Mac ibu officially jadi warga pendidik di sek mana??
SMK ULU KINTA, IPOH, PERAK.
Skrg dah 2 minggu kat sekolah baru...tgh menyesuaikan diri sbb dpt sesi ptg.
Jom layan sekolah baru....^_^



Wah....sudah jarang...jarang ibu mencoret tinta dlm blog ibu ni...
Waduh2......bikin malas ni...biasalah Vit M nye bamyak sgt...hihi
SMK Pengkalan Hulu in Memories???
Adakah???? Cer teka...cer teka.....
Sambung nt eh.....teka dulu...hihi

p/s: Ibu adalah pengedar sah Shaklee.. no ID 889191. Jika anda seorg yg mementingkan kesihatan & kecantikan semulajadi pastinya anda memilih jenama Shaklee. Contact me at 013-9337697 jika anda perlukan vitamin utk penyusuan, kehamilan, kesihatan optimum, kesuburan, kecantikan, gout, sakit sendi, masalah mata, migrain, gastrik, immune booster, kurangkan berat badan, naikkan berat badan, kesihatan wanita & banyak lg..sy sedia membantu dengan konsultasi khas dari ibu...^_^