Melabur Untuk Keserian Dalaman Yang Lebih Menyerlah dengan InnerShine® Pati Prun dengan Camu Camu

Assalamualaikum semua.....

Zaman mencabar sekarang ni majoriti wanita bekerja kan?Tak kira lah bekerjaya atau housewife tapi masih bekerja di mana sahaja. Betul tak?Jadi stress, letih dan banyak lagi faktor yang akan membuatkan kulit kita terutamanya pada bahagian wajah menjadi kusam.

Jadi untuk post kali ni Marsha nak memperkenalkan satu produk baru keluaran BRAND’S® amnya dan InnerShine® khususnyaInnerShine® memperkenalkan rangkaian produk InnerShine® iaitu InnerShine® Pati Prun dengan Camu Camu. Produk baru ni Marsha baru je terima sabtu lepas dan Marsha sangat happy sebab ni InnerShine® adalah produk kegemaran Marsha.



Jadi....InnerShine® mengesyorkan kita para wanita supaya melabur untuk kesejahteraan dan bagi mendapatkan kulit yang cantik dan berseri. Tekanan hidup seharian boleh mendatangkan kesan buruk kepada kita yang menyebabkan berlakunya masalah penghadaman dan kulit yang nampak lesu.

InnerShine® Pati Prun dengan Camu Camu merupakan pati buah-buahan semula jadi yang diperkaya dengan Resistant Maltodextrin – sejenis serat diet larut. Pati prun yang membantu mempertingkatkan pergerakan usus, membantu menyingkirkan toksin dari tubuh dan memulihkan kesihatan serta menggalakkan sistem penghadaman yang sihat, secara tidak langsung membolehkan tubuh menyerap nutrien dengan lebih baik.

Kerjasama terbarunya bersama dua ikon kecantikan dan fesyen media sosial, Nita dan Umma, yang masing-masing menjual gincu cecair premium serta tudung membantu  mendapatkan keserian luaran yang lebih menyerlah,

Sehingga 30 April, pengguna berpeluang mendapatkan sebotol InnerShine® Pati Prun dengan Camu Camu 42gm, apabila mereka membeli produk daripada Nita dan Umma bernilai lebih RM69. Tawaran ini terhad kepada 1,000 pelanggan pertama sahaja, jadi segera mulakan belian dalam talian sekarang. Jadi apa tunggu lagi....masih sempat lagi nak grab ni....💓💓💓

Jika lebih gemar mengunjungi pusat membeli belah, InnerShine® akan memberi ganjaran lebih tinggi dengan pembelian dua pek InnerShine® Pati Prun dengan Camu Camu yang mengandungi 12 botol kerana pembeli bakal menerima pek minuman tenaga BRAND’S® Ca’ya yang mengandungi 6 botol secara PERCUMA! Sementara itu, pembelian pek InnerShine® 6 botol atau 12 botol pula memberikan anda pulangan sebotol BRAND’S® Ca’ya. Menarik kan??




Mulakan melabur pada kesihatan dan kecantikan anda hari ini dan kunjungi farmasi Guardian dan Watsons terpilih seluruh negara sebelum promosi ini berakhir bulan depan. Untuk maklumat lanjut, hubungi Talian Khidmat Prihatin Pelanggan BRAND’S di 1-300-228-300, atau layari www.innershine.com.my juga InnerShine Club di Facebook.



Marsha 

Part Time Blogger 
Review Product & Place Blogger 
Shaklee ID shoot to Master Coordinator 2018

4 Comments

  1. Makin berseri-seri minum innershine ni kak...

    ReplyDelete
  2. Hi, saya singgah blog ni sambil follow ya :)
    First time singgah ni hehe. Salam perkenalan.
    Jemput melawat blog saya jika berkelapangan.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us