Beli Dashing atau Elite dan Menang ke Manchester!!


Assalamualaikum...


Entri ni khas buat 'DIE HARD FAN' bolasepak amnya dan peminat Manchester khususnya. Tapi Marsha rasa bukan peminat bola pun teruja ni...pasti!! Kenapa?? Sebab Dashing nak bawa kita jalan-jalan ke Manchester. Haaa....dengar pun dah teruja kan?? Macamana nak jalan-jalan ke Manchester di taja?? Meh Marsha kongsikan....

Beli Produk Dashing atau Elite dan Menang ke Manchester!!

Dari dulu sampai sekarang bola sepak, sentiasa menjadi sebahagian daripada budaya Malaysia. Tak kira muda atau tua, untuk 'Die Hard Fan' bola sepak dan tidak ada yang lebih besar daripada menonton perlawanan bola sepak secara langsung apatah lagi jika ia adalah perlawanan antara MCFC (Kelab Bola Sepak Manchester City) vs MU (Manchester United). Suasana yang mengejutkan, nyanyian kelab, keseronokan, tenaga, kesakitan atau kegembiraan yang dirasai tidak dapat dijelaskan secara zahir dapat dirasai oleh peminat fanatik dua kelab ini. Liga Perdana Inggeris adalah salah satu liga bola sepak paling popular dengan jumlah peminat tertinggi, walaupun di Malaysia. Ia benar-benar bagai mimpi menjadi kenyataan untuk semua peminat fanatik dapat menonton perlawanan secara langsung di salah satu stadium terkenal. Betul kan??

DASHING, jenama dandanan lelaki terkemuka amat memahami peningkatan adrenalin dan keterujaan lelaki dalam dunia bola sepak. Oleh itu, DASHING telah menganjurkan Let's Go Contest Manchester! untuk tahun ketiga ini.  Hadiah lumayan berbentuk penginapan percuma, 4 hari 3 malam perjalanan pergi balik ke Manchester, United Kingdom untuk 6 pemenang bertuah termasuk tiket VIP untuk menonton pertandingan langsung antara MCFC vs MU sebagai hadiah utama dalam Let's Go Manchester Contest! Ia adalah 4 hari pengalaman makan, tidur dan mengambil udara segar di Manchester, Inggeris! 

Lets Go Manchester! Contest dan hadiah yang lumayan



Pemenang bukan sahaja akan menonton 2 daripada kelab bola sepak terbesar di dunia yang bertarung menentang satu sama lain dari tempat duduk VIP mereka di Stadium Etihad,  juga termasuk lawatan ke Muzium dan Stadium Bola Sepak Negara seperti Old Trafford, Etihad dan Anfield. Selain itu, terdapat peluang untuk berinteraksi dan meminta autograf daripada beberapa Legenda MCFC. Di samping itu, terdapat Tour Misteri Magical untuk para pemenang di mana mereka akan dibawa ke lokasi yang berkaitan dengan band muzik terkenal, The Beatles. Apa lagi yang peminat minta semua ada dalam hadiah utama tersebut. Sangat menarik kan??

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, korang boleh melayari www.facebook.com/Dashing.MY atau www.dashing.com.my atau boleh hubungi nombor talian bantuan talian 03-80238311. Apa yang perlu korang lakukan untuk layak join Let's Go Contest Manchester Contest! ialah perlu membeli mana-mana produk DASHING atau ELITE dalam satu resit dan hantar gambar resut dengan jelas melalui aplikasi Whatsapp beserta nama penuh (seperti di dalam KP atau Pasport), no kad pengenalan atau pasport dan outlet dimana korang membelinya ke nombor + 6016-9972373. Mudah je kan! 

Set Dashing Lets Go Manchester! Contest


Cara join Lets Go Manchester! Contest


Jadi, apa yang korang tunggu lagi? Sertai sekarang dan jadilah salah seorang antara peminat yang berdiri  di tempat duduk VIP menonton perlawanan langsung di hadapan mata korang dengan 50,000 peminat dan DASHING, jenama penjagaan lelaki terkemuka di Malaysia! Peraduan ini berakhir pada 31 Januari 2018. Cepat join jom!!



Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger 
Shaklee ID shoot to Master Coordinator 2018

3 Comments

  1. Kena beli kekalau kot bertuah...

    ReplyDelete
  2. nasib ateng fan chelsea kalau tak dah beli, tapi dashing bau besttt

    ReplyDelete
  3. naaak beli tapi tatau kasi sapa pakai muahaha..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us