Sensasi Korea Terhangat Dominos Telah Tiba | Pizza Ssamjeang Udang

Assalamualaikum


Rata-rata kita dah merasa 3 variasi pizza Ssamjeang Domino's iaitu Ssamjeang Daging (Beef) , Ssamjeang Ayam (Chicken) & Ssamjeang Tuna. Feedback sangat positif semenjak kehadiran pizza korea yang terhangat ini hingga menjadi trending di seluruh Malaysia. Marsha pun antara peminat fanatik pizza terhangat korea ini juga tau. Memang sos dia buatkan Marsha sampai teringat-ingat dalam mimpi. Kalau berpeluang makan setiap hari memang besttt!!! Jun 2018, Domino's telah menambah satu lagi variasi pizza Ssamjeang iaitu Pizza Ssamjeang Udang memandangkan ianya menjadi pilihan rata-rata peminat pizza. Nak tahu tentang lebih lanjut meh baca| Sensasi Korea Terhangat Dominos Telah Tiba | Pizza Ssamjeang Udang

Sensasi Korea Terhangat Dominos Telah Tiba | Pizza Ssamjeang Udang

Pizza Ssamjeang Udang adalah variasi keempat yang diperkenalkan oleh Domino's memandangkan permintaan yang tinggi terhadap pizza korea terhangat ini. Pizza dengan udang berair yang bergaram dengan herba & rempah-rempah Itali ditambah dengan rumpai laut berkhasiat yang kaya dengan rasa umami, tomato ceri segar, lada hijau, ditaburkan dengan bijan yang dipanggang di atas sos Ssamjeang yang dicipta khas, Pizza Ssamjeang dibungkus dengan rasa dan tekstur yang seimbang.

Pizza Ssamjeang Prawn


Bercakap mengenai perisa terbaru ini, Shamsul Amree, Pengurus Besar Kanan, Operasi, Domino's Pizza Malaysia dan Singapura berkata, "Kami menerima kasih sayang yang tidak terhingga dan sokongan dari para pelanggan dan peminat Korea ketika pertama kali melancarkan Ssamjeang Tuna, Chicken and Beef. Sambutannya amat menggembirakan dan memenuhi permintaan yang semakin meningkat dari pizza Ssamjeang, kami telah mengambilnya lagi dan mencipta Ssamjeang Udang (Prawn). Kami percaya penambahan baru ini meningkatkan profil rasa sos Ssamjeang terutama dengan kombinasi pelbagai rasa dan tekstur yang lazat dalam satu pizza. "

"Kami kagum dan sangat menghargai tindak balas positif daripada pelanggan kami dan kami harap perisa baru ini akan diterima dengan baik. Bulan puasa dan tempoh Raya adalah peluang terbaik untuk berkumpul bersama keluarga dan rakan sambil menikmati pizza kegemaran anda. Kami menawarkan tawaran hebat untuk tempoh perayaan dan kami berharap para pelanggan kami akan mengambil kesempatan untuk menikmati perisa terbaru ini di menu kami selagi stok masih ada! " Katanya lagi dengan penuh gembira.

Diilhamkan oleh rakyat Malaysia menyukai makanan Korea, Domino's Ssamjeang Pizzas dicipta khas untuk menyampaikan gabungan sempurna rasa manis, pedas dan 'savouri'. Versatil dan beraroma, sos Ssamjeang juga boleh didapati dengan Ayam-haseyo Chicken Wings, bahagian kepak dimasak dengan sempurna dengan salutan luar sos Ssamjeang yang sangat sedap hingga teringat-ingat dengan rasanya. Pizza Ssamjeang ni Limited Offer tau!!!

Pizza Ssamjeang Prawn


Semasa tempoh Ramadan dan Hari Raya, para pelanggan boleh menikmati Ssamjeang Prawn dengan dua tawaran kombo iaitu Ssamjeang Buddy Combo dan Ssamjeang Super Combo. Harga hanya RM37.65 (GST zero-rated price), Ssamjeang Buddy Combo terdiri dari satu pizza Ssamjeang Regular, satu Ayam-Haseyo, Garlic Twisty Bread dan dua tin minuman ringan; manakala Ssamjeang Super Combo, dengan harga RM56.51 (GST zero-rated price) terdiri daripada dua Pizza Biasa, satu Ayam-Haseyo, satu Cheesy Mozzarella / Cheddar Stix dan sebotol 1.5L minuman ringan. Wah menarik betul tawaran kombo yang ditawarkan oleh Domino's ini. 

Ssamjeang Super Combo

|Jom kita singgah Domino's untuk merasai Pizza Ssamjeang Prawn terbaru jom!!! Boleh juga layari www.dominos.com.my untuk order secara online dan delivery. Jangan terlambat kalau dah habis gigit jari  nanti...hihi


Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger 
Shaklee ID shoot to Master Coordinator 2018

2 Comments

  1. sedap sungguh piza perasa korea ni

    ReplyDelete
  2. tak pernah try. selalu tak kesempatan. harap sempat lagi cuba sebelum terlambat

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us