APR Electronic Services (APR-ES) | Pakar Peralatan IT Di Malaysia

Assalamualaikum


APR Electronic Services (APR-ES) Pakar Peralatan IT Di Malaysia |  Masalah laptop atau desktop rosak memang menjadi masalah. Marsha kalau laptop rosak memang blur nak baiki kat mana? Sebagi blogger, laptop adalah sangat penting macam nyawa gitu. Kalau rosak habislah semuanya....huhu. Pernah dengar tak APR-ES? Buat peminat IT memang dah maklum dengan APR-ES ni. Betul tak? Meh Marsha share dengan korang apa dia APR-ES ni?

Tentang APR-ES

APR Electronic Services Sdn Bhd ( APR-ES) kalau korang nak tahu telah ditubuhkan di Malaysia dan mula beroperasi pada bulan Januari 2000. Dah 19 tahun dah APR-ES ini beroperasi. APR-ES ini memfokuskan kepada pembekalan perkakas komputer dan juga menawarkan servis membaiki alat IT termasuk komputer, laptop dan juga pelbagai pekakas IT yang lain. Kalau korang nak tahu, APR-ES ni popular dengan factory refurbished laptop malaysia dengan membeli perkakasan dari luar negara dan memperbaharui di kilang mereka.


Pelanggan tetap mereka bukan calang-calang tau. Antaranya ialah kebanyakan kedai komputer Malaysia, syarikat korporat dan juga sekolah. Mereka juga  adalah pembekal untuk Ecart Services Malaysia Sdn Bhd. (LAZADA). Haa..bukan calang-calang tau! APR-ES ni refurbished laptop supplier yang top di Malaysia.

Pada tahun ini, APR-ES mula menyediakan Iphone diperbaharui dan menyediakan servis pekhidmatan pembaikan. Produk mereka mempunyai waranti selama setahun.




Servis Yang Ditawarkan Oleh APR-ES

Banyak perkhidmatan yang ditawarkan oleh APR-ES. Antaranya ialah 

👉Membekalkan Komputer Desktop dan Laptop yang baru & diperbaharui jual laptop second.
👉Menyediakan perkhidmatan sewa Laptop, Desktop dan Printer untuk projek.
👉Setting up  Makmal Komputer Untuk Sekolah Antarabangsa & Pusat Latihan 
👉Servis membaiki laptop, tablet dan smartphone serta alat ganti.
👉Inventori bahagian Laptop dan Desktop .



👉Trade in atau beli balik desktop dan laptop terpakai. Sebab itu Marsha cakap APR-ES ni terkenal sell used laptop malaysia. Jadi kalau korang ada used notebook, boleh guna perkhidmatan APR-ES ni.



Antara brand produk yang dijual secara baru atau menjual laptop terpakai pun bukan produk yang biasa-biasa tau. Ni produk nya 👇

Jadi kalau korang nak menjual laptop terpakai ataupun survei harga laptop murah kualitas bagus Marsha memang cadangkan apr malaysia ni. APR-ES ini memang pakar dalam jual beli komputer lama dan sangat dipercayai. Jadi APR-ES ni iPhone repair Malaysia yang dipercayai. Korang yang guna iPhone tu nanti tak perlu risau sebab APR-ES ni adalah pakar dalam membaikpulih serta alatan perkakasan iPhone.

Lokasi APR-ES


APR-ES mempunyai 4 branch di 4 lokasi seluruh Malaysia iaitu:


Jadi korang yang berdekatan dengan lokasi-lokasi diatas memang sangat untung tau! Untuk yang diutara boleh ke Penang, yang selatan boleh ke Johor dan yang berdekatan seperti KL, Selangor boleh ke Petaling Jaya.

Testimonial APR-ES


Kat bawah ni Marsha share testimonial dari client  yang telah menggunakan khidmat APR-ES. Sangat bangga sebab client yang menggunakan khidmat mereka ni adalah brand yang ternama. 



Maklumat Lanjut


Untuk maklumat lanjut tentang APR-ES ni, nak beli laptop murah, nak baiki laptop ataupun nak menggunakan perkhidmatan APR-ES yang lain korang boleh rujuk maklumat dibawah

Website



Dah tak risau dah nak baiki iPhone sebab dah ada APR-ES yang sangat dipercayai. Lepas ni Marsha ke lokasi penang lah sebab dekat. Nak beli laptop baru murah pun boleh kat sana. Jom lah korang!

Peluang Menjana Pendapatan dengan APR-ES


Korang nak jana pendapatan dengan APR-ES tak? APR-ES kini mencari online reseller dan dropshipper. Modal ZERO dan peluang untuk mendapatkan lebih banyak pendapatan sampingan daripada APR-ES! APR-ES menyediakan latihan, kemahiran pengetahuan dan produk dalam talian untuk dijual !!! Untuk mengetahui lebih lanjut sila hubungi APR-ES di talian 0163338387 John atau 0192801565 Shu Pei. Jom dail sekarang!




Marsha
Part Time Blogger
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel
Collaboration & Review Blogger

8 Comments

  1. baru terbaca ni. sebelum ni laptop rosak.

    ReplyDelete
  2. Perking sain bgus.. Kena bookmark ni

    ReplyDelete
  3. Kalau ada prob pada laptop, nak cari kedai tu mmg kena cari yg servis bagus kan kak. So blh la rekemen kat member2 kalau mereka mcari2 tmpt servis laptop sekitar kl nanti

    ReplyDelete
  4. Oh ada 4 cawangan. Banyak servis yang ditawarkan.. bolehlah suggest kat member...

    ReplyDelete
  5. Sebenarnya laptop zira pun dah rosak tapi nak hantar kedai takut ada maklumat yg hilang dan kos mahal. Tangok service ni nampak bagus boleh try

    ReplyDelete
  6. bagsula ada tempat baiki laptop yang diyakini..sebb marhsa dah review, mungkin kat sini dah ok..kadng ade tempat suka menipu

    ReplyDelete
  7. Bagus..info nih, kebetulan laptop tgh rosak nak baiki juga.. Nnt boleh ke kedai nih

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us