KerjaKosong.Co Menawarkan Lebih 12 000 Peluang Pekerjaan

Assalamualaikum



Selepas menamatkan pelajaran di institusi tinggi, target utama graduan ialah untuk mendapatkan kerja yang sesuai dengan pengkhususan yang telah dipilih. Namun peluang semakin terhad ekoran dari 'demand' yang ada pada majikan. Kadang tu tawaran gaji yang tidak berbaloi dan skop kerja yang tidak sesuai juga menjadi punca pengangguran di Malaysia.

Kalau korang nak tahu, Malaysia sendiri mempunyai lebih daripada 700,000 orang penganggur yang mencari jawatan kosong 2020 . Ramai kan yang masih menganggur? Marsha juga dulu tak terkecuali menjadi penganggur sebab menunggu peluang pekerjaan ikut pengkhususan yang diambil masa belajar di universiti. 

KerjaKosong.Co Menawarkan Lebih 12 000 Peluang Pekerjaan


Sebenarnya banyak je tawaran peluang pekerjaan ni. Cuma kena tahu saluran yang betul dan tepat. Biasanya antara jawatan yang kerap dicari termasuk jawatan kosong sabah, kerja kosong kelantan, jawatan kosong terengganu dan jawatan kosong spp.

Jawatan-jawatan kosong ini antara paling ramai orang cari dan orang minat. Mungkin kerjanya menarik dan gajinya setimpal dengan pekerjaan. Mungkin juga ada yang minat untuk berbakti kepada masyarakat tanpa mengira gaji.



Bagi korang yang mahu cari jawatan kosong , boleh lawati portal KerjaKosong.Co dan tengok jawatan kosong yang korang minat. Di dalam portal jawatan kosong ini, terdapat pelbagai pilihan jawatan kosong kerajaan dan juga jawatan kosong swasta.

Pencarian kerja korang akan lebih mudah dengan adanya laman web ini. Laman web ini memberikan info-info kerja kosong yang terbaru, tepat , dan berserta tips mudah dapat kerja. Sama ada kerja kosong dari sektor kerajaan mahupun kerja kosong dari sektor swasta.

Bagi mereka yang selalu search google mencari laman web pekerjaan, anda mungkin bengang dan kecewa kerana terlalu banyak laman web yang pelik-pelik yang "kononnya" memaparkan jawatan kosong yang terkini, padahal jawatan tersebut tidak wujud atau sudah tamat tarikh permohonan.



Jadi kalau tak nak pening, pastikan hanya semak jawatan kosong di laman web KerjaKosong.Co sahaja ye! Jangan lupa bookmark portal kerja kosong ini dan selalu check setiap hari. Barulah tak terlepas update jika ada yang terbaru.

Harap perkongsian Marsha ni banyak membantu korang untuk mencari pekerjaan dengan mudah melalui portal rasmi jawatan kosong yang di kongsikan.



Marsha
Part Time Blogger
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel
Collaboration & Review Blogger

2 Comments

  1. terima kasih atas infonya..alhamdulillah sgt bermanfaat

    ReplyDelete
  2. so tiada lagi kata takde kerja kosong.. cuma belum rezeki dan kena usaha lebih

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us