Konsisten AG Cera 15 hari Untuk Masalah Kulit Kering Terkejut Jeragat Mulai Pudar

by - 8/26/2020 11:20:00 PM

Assalamualaikum


Bila mencecah umur 30-an, bukan kedutan sahaja yang menjadi kerisauan pada wanita. Jeragat muka juga antara masalah kulit yang sangat diambil berat oleh semua wanita. Nama lain jeragat ialah Pigmentasi. Bila dah naik jeragat, punyalah susah nak hilang. Kalau jeragat masih nipis, ia tak akan ambil masa yang lama tetapi bila dah tebal, proses penjagaan menjadi lebih rumit dan mengambil masa yang lama. Bila jeragat mula timbul di kulit wajah, kulit wajah mula akan menjadi kusam. Ini akan membuatkan individu yang mempunyai masalah jeragat ni tidak berkeyakinan. | Konsisten AG Cera 15 hari Untuk Kulit Kering Terkejut Jeragat Mulai Pudar

Konsisten AG Cera 15 hari Untuk Masalah Kulit Kering Terkejut Jeragat Mulai Pudar


Apa Itu Jeragat?

Walaupun membuat rawatan secara luaran, rawatan secara dalaman juga perlu. Marsha juga mengalami masalah yang sama. Marsha mula ada jeragat masa masuk umur 30-an. Pelbagai cara buat tapi jeragat masih setia di tempatnya...hahahaha. Stress betul! Ini mungkin sebab rutin Marsha sebagai cikgu bola baling yang selalu berpanas dan juga rutin memakai sunblock yang tidak teratur bila keluar. Kadang pakai, kadang tu lupa. Baru juga Marsha tau walaupun duduk rumah pun kena pakai sunblock. Marsha hanya amalkan pakai sunlock bila keluar je. Rupanya rutin tu salah!

Atas saranan seorang kawan, Marsha diperkenalkan dengan satu produk dari AG Nutrition, iaitu AG Cera. Mulanya ianya saranan untuk masalah kulit kering yang Marsha alami. Jadi, Marsha cuba AG Cera ni selama 15 hari seperti yang disarankan untuk lihat perubahan masalah kulit kering yang Marsha alami. Rupanya ia bukan sahaja membantu dalam masalah kulit kering Marsha. Malah ianya memudarkan jeragat rupanya! Terkejut betul!



Kandungan AG Cera

AG Cera mengandungi 8 kandungan utama yang membantu dalam kesihatan kulit dan juga dalaman.  Paling best ianya berbentuk sachet dan boleh bawa travel kemana sahaja. Jom kita tengok 8 kandungan utama ni.



#1 CERAMOSIDES - (Ceramides) dari France 🇫🇷 .

Teknologi CERAMOSIDES adalah sumber ceramides terbaik di dunia. Ia akan membantu menambahkan jumlah ceramides di dalam kulit. Terbukti berkesan dalam tempoh 14 hari sahaja! Sumber ceramosides dalam AG Cera dari gandum.

✅ Anti Penuaan
✅ Skin protection
✅ Menambahkan kelembapan kulit
✅ Mengurangkan kedutan kulit
✅ Menegangkan Kulit
✅ 100% tumbuhan (wheat)
✅ Bebas dari GLUTEN

#2 HYTOLIVE - Teknologi dari Spain 🇪🇸

Teknologi HYTOLIVE adalah pembekal hydroxytyrasol terbaik di dunia, kandungan hydroxytyrasol yg banyak boleh membantu menambahbaik tahap kesihatan.


✅ Sumber daripada buah zaiton
✅ 100% natural Hydroxytyrasol
✅ Antioksida terbaik di dunia
✅ Anti-Radang
✅ Anti-Kanser
✅ Anti-Platelet
✅ Anti-Bakteria
✅ Cardio-protective (mengurangkan LDL kolestrol)


#3 BUNGA SAKURA- Cherry Blossom

Kajian dari Persatuan Industri Kosmetik Jepun (JCIA) membuktikan ekstrak bunga Sakura sangat efektif untuk membantu mengembalikan kecantikan, kesempurnaan kulit dan mengurangkan tanda penuaan.

✅ Melindungi kulit dari radikal bebas
✅ Anti Penuaan
✅ Menjaga kelembutan & Kelembapan Kulit
✅ Mencerahkan kulit
✅ Mencegah radang pada kulit


#4 CURCUMIN

Sumber asli dari Kunyit. Terbukti berkesan membantu mengatasi berbagai masalah kesihatan. Juga membantu dalam mencegah kanser.

✅ Anti Radang
✅ Anti Kanser
✅ Anti Penuaan
✅ Menghindari dari penyakit otak
✅ Melawan jangkitan bakteria
✅ Membantu Mengatasi Arthritis dan Sakit Sendi


#5 Gymnema Sylvestre (Gurmar )

Tumbuhan berasal dari india, telah digunakan dari zaman dulu untuk membantu dalam masalah penyakit kencing manis.


✅ Destroyer of Sugar
✅ Mengurangkan kandungan gula di dalam darah
✅ Meningkatkan pengeluaran insulin
✅ Mengurangkan keinginan utk mengambil gula
✅ Mengurangkan risiko penyakit jantung
✅ Anti-Radang


#6 Pomegranate (Buah Delima)

Buah delima adalah sejenis buahan yang terkenal di seluruh dunia kerana khasiatnya yang bagus untuk kesihatan dan juga kecantikan. Anti-oksidan dalam buah delima didapati tiga kali ganda lebih banyak daripada wain merah dan teh hijau


✅ Anti-radang
✅ Mengelakkan Kanser Prostat
✅ Mengelakkan Kanser Payudara
✅ Menurunkan Tekanan Darah
✅ Membantu Mengatasi Arthritis dan Sakit Sendi
✅ Menambah jumlah testosteron
✅ Mencegah penyakit jaunting
✅ TInggi kandungan Vitamin C
✅ Menguatkan Daya Ingatan


#7 MIX BERRIES (Blackbery, Blueberry, Raspberry & Elderberry)

Berry adalah antara makanan yang paling sihat.


✅ Anti-oksida
✅ Anti-Diabetic
✅ Tinggi kandungan fiber
✅ Tinggi kandungan nutrien
✅ Mengurangkan kolestrol jahat
✅ Anti-Radang
✅ Anti-Kanser
✅ Menjaga kesihatan kulit


#8 BUAH PEACH - kaya dengan banyak vitamin, mineral, dan fiber

✅ Membantu penghadaman yg sihat
✅ Meningkatkan kesihatan jantung
✅ Menjaga kesihatan kulit
✅ Anti-Kanser
✅ Mengurangkan kandungan gula berlebihan


Cara Makan AG Cera


Cara makan AG Cera senang dan simple je. Hanya buka sachet dan tuangkan dibawah lidah dan kemam. Kemudian, minum segelas air suam. Seeloknya makan pada waktu pagi sebelum sarapan. Untuk lebih jelas, korang boleh tengok video cara makan AG Cera ni.




Testimoni Marsha Selepas 15 Hari Penggunaan

Marsha telah mengamalkan AG Cera ini selama 15 hari secara konsisten. Kenapa 15 hari? Ini kerana pihak AG Nutrition telah membuat kajian perubahan akan dikesan seawal 15 hari. Marsha hanya makan AG Cera ni sekali sehari pada waktu pagi.






Dalam tempoh 15 hari pengunaan, Marsha dapat rasai badan Marsha mula detox. Marsha mula membuang dengan normal. Biasanya sebelum ni Marsha tidak membuang secara harian. Dalam masa yang sama, kulit rasa lebih lembut dan juga makin lembap. Sebelum ini, kulit Marsha kering hingga naik rashes di muka. Bila consume AG Cera ni, rashes tu dah tak naik.

Paling mengejutkan bila Marsha perasan jeragat dimuka nampak makin pudar. Niat asal amalkan AG Cera ni untuk kulit kering, tapi bonus yang Marsha dapat ia membantu juga memudarkan jeragat di kulit wajah Marsha. Memang happy sangat! Jom lah layan video review AG Cera Marsha ni.





Macamana Nak Dapatkan AG Cera ni?

Mudah sangat! Korang boleh whatsapp Marsha direct untuk pertanyaan AG Cera ni di no tel: 013-9337697 atau juga boleh hubungi Kak Sha, agen AG Nutrition di no tel: 013-9316051. Nanti korang akan dilayan sepantas mungkin ya!



Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger

You May Also Like

2 sahabat ibu

  1. Firstime tau pasl produk ni.. Bgus la kalau boleh holangkan jeragat

    ReplyDelete
  2. Salam. blogwalking here. done follow blog ini. Nice info to share kak. :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)