Hanya Kunyah Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial Untuk Kulit Sihat dan Cantik

Hanya Kunyah Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial Untuk Kulit Sihat dan Cantik | Asslamualaikum. Kulit yang sihat dan cantik memang menjadi idaman setiap individu tak kira lelaki atau perempuan, tua atau muda. Kesihatan secara dalaman amat penting untuk dapatkan kulit yang cantik. Ada pepatah mengatakan kulit yang cantik adalah kulit yang sihat.

Pelbagai faktor yang menyebabkan kulit bermasalah ialah dari faktor usia, stress, diet pemakanan yang tidak seimbang, penggunaan alat solek yang tidak sesuai dengan kulit, UVA, UVB serta banyak lagi. Bukan sahaja kulit jadi kusam dan kurang bermaya, timbul pula masalah lain seperti jerawat, jeragat. kedutan dan banyak lagi.

Selain menggunakan skincare yang sesuai dengan kulit dan juga masalah kulit. Pengambilan supplemen tambahan juga kini sangat penting. Kita tidak mampu nak dapatkan kandungan Vitamin C yang cukup melalui real food. Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial mampu membekalkan jumlah keperluan Vitamin C seharian untuk kulit yang lebih sihat dan lebih cantik.



Dihasilkan dari ramuan yang kaya dengan nutrisi seperti Mango Juice Powder, Honey Bee Powder, Strawberry Juice Powder, Ascorbic Acid(60mg), Mineral & Vitamin Premix, Bird Nest Extract, Mulberry Extract, Live Culture(Lactomax), Pomegranate Extract, L-cystein, Fish Collagen, Tocotrienols, Coenzyme QIO, Contain permitted flavour, colour, and permitted food conditioner.


Vitamin C, Sarang Burung dan Kolagen Ikan  Sumber Kolagen untuk Kulit

Vitamin C juga sebenarnya adalah salah satu sumber kolagen untuk kulit. Seawal umur 25 tahun, kolagen dalam kulit akan mula berkurang dan membuatkan kulit kita kurang anjal dan juga mudah megalami masalah kulit.




Paling menarik dalam Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial ini mengandungi sumber Vitamin C dari buah mangga, sarang burung dan juga kolagen ikan untuk membekalkan kolagen yang mencukupi untuk menggantikan kolagen kulit kita yang telah hilang sedikit demi sedikit. Ketiga-tiganya memang memberi kebaikkan untuk kulit. Menarik sangat!


Kebaikkan Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial

Antara kebaikkan Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial ialah seperti berikut:

  • Mengurangkan bintik-bintik gelap/ Reduce dark spots 
  • Mengurangkan kemerahan kulit/ Reduce skin redness
  • Mengurangkan kedutan/ Reduce wrinkles
  • Memperbaiki tompok kasar pada kulit/ Improve rough patches on skin 
  • Membaiki dan mencegah kulit kering/ Repair and prevent dry skin



Cara Pengambilan Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial

Cara pengambilan Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial senang sahaja. Hanya kunyah 1 biji tablet pada waktu siang dan malam dan sesuai diamalkan seawal dari umur 10 tahun ke atas. 




Marsha suka sangat rasanya sebab biasanya kalau kita amalkan Vitamin C ni rasa dia oren tapi Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial ni rasa mangga iaitu buah kegemaran Marsha. Bulan puasa ni Marsha ambil selepas sahur dan selepas berbuka.




Bila konsisten, terasa perubahan pada kulit dan juga badan. Badan rasa lebih cergas dan kulit rasa makin moist. 1 botol Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial mengandungi 60 biji kapsul (cukup 1 bulan) dengan harga hanya RM59.00.





Untuk keterangan lanjut dan juga pembelian boleh rujuk detail dibawah:


Admin : http://www.wasap.my/60139820981


#shinjumi
#shinjumiofficial
#shinjumibitav9
#shinjumivitaminc

Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger

1 Comments

  1. sama la kita marsya, mangga buah favourite saya jugak. so boleh lah cari vitamin C shinjumi ni.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us