Masalah Rambut Gugur Selesai Dengan Brokoli Scalp Booster 2 in 1

Assalamualaikum...


Wanita.....walaupun bertudung rambut tetap mahkota mereka. Kalau ada masalah kulit kepala atau rambut memang keyakinan akan automatik hilang. Secantik mana makeup ataupun wajah natural tapi keyakinan itu tetap pudar walaupun 'cela' itu terlindung dari hijab yang dipakai. Mana taknya bila rambut gugur dalam kepala mesti pikir nanti akan botak dan banyak lagi. Marsha juga mengalami masalah yang sama iaitu rambut gugur setelah 10 bulan bersalinkan Baihaqi. Rasa risau, rimas, hilang keyakinan semua ada. Buntu mencari solusi sebab dah bermacam produk yang Marsha guna masih belum serasi. Kemudian Marsha bertemu dengan satu produk yang agak lain dari lain. Memandangkan review nya yang agak menarik, Marsha teruja nak mencuba produk ini. Produk apakah itu? | Masalah Rambut Gugur Selesai Dengan Brokoli Scalp Booster 2 in 1

Masalah Rambut Gugur Selesai Dengan Brokoli Scalp Booster 2 in 1

Brokoli Scalp Booster 2 in 1 ini sebenarnya adalah keluaran dari syarikat IMAAN Suci World HQ. Marsha dah mencuba beberapa produk dari IMAAN Suci World HQ ni seperti tisu pembersih wajah on the go yang popular di kalangan wanita zaman kini dan juga foundationnya yang sangat best iaitu Jardin Cushion Foundation. Kedua-dua produk ni memang 'awesome' dan kali ni Marsha nak mencuba variasi untuk kesihatan rambut dan kulit kepala pula. Brokoli Scalp Booster 2 in 1 ini dirumus khas untuk merawat masalah rambut gugur.



Mengapa ia disebut 2 in 1? Haa....ini yang menarik!! Ini kerana ia adalah kombinasi antara serum kulit kepala dan juga mesin urutan kepala. Bila dengar pun teruja nak cuba kan? Marsha rasa setakat ini belum pernah dengar scalp booster didatangkan bersama dengan mesin urut kulit kepala. Memula macam susah nak percaya. Bila cuba sendiri sumpah tak tipu!!! Mesin urut kepala ini juga dikenali sebanagi 'Portable Vibrating Massage' sangat-sangat mengujakan Marsha. Korang pun Marsha pasti akan teruja jugak. Betul tak?? Boleh dikatakan ia dikenali sebagai No 1 Hair Gadget di Malaysia.

Menarik Tentang Brokoli Scalp Booster 2 in 1

  • Melancarkan peredaran darah di kulit kepala 
  • Merawat kulit kepala untuk mengelakkan risiko kebotakan 
  • Kuasa minyak Jojoba menggalakkan pertumbuhan rambut
  • Mencegah kelemumur -Kesan dalam masa dua minggu 
  • Alat urutan dengan kuasa gegaran ni betul-betul membantu melancarkan peredaran darah dan berupaya membawa serum tinggi nutrient ini ke folikel rambut. 
  • Boleh juga hilangkan stress dan sakit kepala. 
  • Mengelakkan risiko kebotakkan.

Cara Penggunaan Brokoli Scalp Booster 2 in 1

Cara penggunaan Brokoli Scalp Booster 2 in 1 ini senang sangat. Sambil drive pun boleh buat. Sambil meyusu bayi ke pun boleh buat. Setiap kali menggunakan Brokoli Scalp Booster 2 in 1 ini, ia akan membuang sel kulit mati, mengurangkan kelemumur dan kudis serta merawat dan melindungi kulit kepala kita pada masa yang sama. Untuk kesan lebih baik, gunakan 2 kali sehari. Oh ya tak perlu bilas tau!! Jom layan video penggunaan Brokoli Scalp Booster...



Untuk best result, sebelum penggunaan boleh cuci rambut untuk nyahkan kotoran dan minyak di kulit kepala dan rambut untuk maksimumkan penyerapan serum ke dalam kulit kepala. Rambut kering pun boleh guna tau!! Video ni yang menjadi model adalah anak Marsha, Kakak Anith. Nak tunjukkan cara penggunaan yang betul. Marsha tak boleh jadi model sebab Marsha berhijab...hihi


Apa Kata Marsha Tentang Brokoli Scalp Booster 2 in 1?

Setelah 2 minggu penggunaan Brokoli Scalp Booster 2 in 1 ini, Marsha mula merasai kesan penggunaan konsisten selama 2 minggu berturut-turut. Kulit kepala rasa lebih segar, tiada habuk-habuk kelemumur melekat di bahu apabila disikat juga pengurangan jumlah rambut gugur juga. Masalah utama Marsha akhirnya dapat dikurangkan. Alhamdulillah!!

Selain itu juga, migrain pun kurang lately sebab sudah kurang rasa stress. Balik rumah, rehat mandi dan buat sesi 'massage' menggunakan Brokoli Scalp Booster 2 in 1 ini. Fuh...ilang terus stress. Dalam masa nak kurangkan masalah rambut gugur, dapat pula bonus migrain tak menyinggah. Syukur sangat. Biasanya kalau rasa stress memang migrain senanggggg sangat menyinggah...huhu. Tapi setelah rajin dan konsisten amalkan Brokoli Scalp Booster ni hidup lebih tenang tanpa stress dan migrain.

Mana-mana produk pun pastikan korang guna dengan konsisten sekurangnya 90 hari untuk melihat kesan yang maksimum. Kesan seawal 2 minggu belum lagi kesan yang maksimum. Jadi pokoknya disini perlu mencuba sehingga 90 hari untuk kesan yang maksimum.

Dimana nak Dapatkan Brokoli Scalp Booster 2 in 1?

Maklumat lanjut tentang Brokoli Scalp Booster 2 in 1 atau produk IMAAN yang lain boleh rujuk maklumat dibawah:

Website: IMAAN World


Facebook: IMAANSuciWorld


Instagram: imaan.suci.world.hq







Marsha
Part Time Blogger
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel
Collaboration & Review Blogger
Shaklee ID shoot to Master Coordinator 2018

4 Comments

  1. byk produk dari imaan ni eh,, menarik nih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul memula akak ingat IMAAN produk dia tisu IMAAN je rupanya banyak lagi

      Delete
  2. Wah.. Menarik.. Ingat produk luar negara tadi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan siap ada mesin pengurut lagi..selesaaaa

      Delete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us