Khas Buat Warga Kelantan!! Buntu Nak Suprisekan Kesayangan?? Gunalah Servis Dari Dada Lavieda Ballon

Assalamualaikum


Suprise delivery sekarang ni memang menjadi trend terkini kan? Marsha memang in love bab-bab suprise kan yang tersayang sebab lagi happy tengok yang tersayang tersenyum lebar...hihi. Tak kisah lah suprise untuk birthday ke, tahniah ke atau saje saje...hihi. Kat Ipoh ni memang banyak company yang buat suprise delivery. Google je terus jumpa company yang buat suprise delivery. Tinggal nak pilih yang terbaik & trusted je. Bila balik kampung kat Kelantan, Marsha nak buat suprise juga buat parents yang berada di Kelantan. Tetapi susah betul nak cari. Sebab tak banyak sangat buat perkhidmatan suprise delivery di Kelantan. Kalau google suprise delivery Kelantan pun memang terhad sangat kedai yang membuat servis ini. Bila contact hanya cover beberapa tempat sahaja. Mostly yang buat secara online & tidak mempunyai kedai fizikal. Kampung Marsha pula dekat area Pengkalan Chepa. Jadi agak terhad. Marsha ingat nak buat suprise delivery untuk anniversary parents Marsha bulan April ni. Jadi Marsha cuba search kat Instagram pula. Ada satu company yang buat suprise delivery di Kelantan yang menarik di mata Marsha. Dengan gubahan yang menarik dan cantik buat Marsha terkesima. Kalau korang nak tahu lebih lanjut meh baca sampai habis | Khas Buat Warga Kelantan!! Buntu Nak Suprisekan Kesayangan?? Gunalah Servis Dari Dada Lavieda Ballon

Khas Buat Warga Kelantan!! Buntu Nak Suprisekan Kesayangan?? Gunalah Servis Dari Dada Lavieda Ballon

Lama juga Marsha dok stalk kedai instagram Dada Lavieda Ballon ni. Sebab sebelum nak menggunakan perkhidmatan suprise delivery Marsha kalau boleh nak yang betul-betul memuaskan hati. Nak suprisekan yang tersayang kan mestilah kena yang betul-betul istimewa gitu...hihi. Walaupun jauh dimata, suprise delivery yang akan Marsha buat ini dapat menjadi kenangan anak yang sentiasa mengingati setiap saat. Rupa-rupanya Dada Lavieda Ballon juga mempunyai kedai fizikal yang terletak di Bachok. Bachok dengan Pengkalan Chepa memang tak jauh dah. Lagi la best kan?? Bukan di Pengkalan Chepa sahaja, malah Dada Lavieda Ballon menyediakan perkhidmatan suprise delivery di SELURUH KELANTAN. Menarik kan? Cakap je kat mana semua boleh. Dah tak risau dah sebab dimana sahaja di Kelantan Dada Lavieda Ballon boleh delivery.

Hasil Dada Lavieda Ballon

Tengoklah hasil-hasil kreatif dari Dada Lavieda Ballon ni. Memang menggegarkan jiwa. Terasa macam nak delivery kat diri sendiri pulak....hahaha. Nasib baik kat Kelantan....hihi

Fererro Bouquet

Servis Lain Dari Dada Lavieda Ballon

Bukan sahaja menyediakan perkhidmatan suprise delivery di seluruh negeri Kelantan. Dada Lavieda Ballon juga menyediakan perkhidmatan Party Decoration. Berita baik buat korang nak yang buat dekorasi untuk sambutan harijadi dirumah atau di luar, dekorasi majlis formal dan juga majlis berendoi. Macam-macam majlis yang melibatkan dekorasi boleh diamanahkan kepada Dada Lavieda Ballon. Jadi korang dah tak perlu pikir nak buat dekorasi. Tak perlu nak membazir masa dan tenaga. Serahkan semua pada yang pakar...hihi

Dekorasi Outdoor

Untuk Party Decoration, ianya tak terhad. Jadi korang boleh request nak buat kat mana. Kat pantai ke, hotel ke, rumah, kedai makan, bilik hotel atau dimana sahaja. Dada Lavieda Ballon akan memenuhi request korang dengan dekorasi yang menarik dan sesuai dengan tempat dan tema yang dipilih. Banyak feedback yang positif dari customer mereka ni. Rugi kalau korang tak menggunakan perkhidmatan mereka ni. Marsha tengok, hasil gubahan tak kira suprise delivery seperti bouquet sampailah dekorasi parti tu semua cantik-cantik dan menarik. Tak jemu memandangnya. Sangat kreatif. Memang Marsha suggest sangat korang menggunakan servis mereka ni. Mereka memang pakar bab-bab dekorasi ini.

Dekorasi Majlis Berendoi


Jadi apa tunggu lagi. Kalau memang nak buat suprise party, majlis berendoi, majlis meraikan anak-anak murid dan pelbagai majlis boleh segera kautim dengan Dada Lavieda Ballon ni. InsyaAllah servis terbaik dari mereka. Memang gerenti puas hati. Semua hasilnya menggetarkan jiwa. Tak perlu pening nak pikir dah lagi.

Dekorasi Majlis Ulangtahun

Servis Dada Lavieda Ballon Bukan Hanya di Alam Maya

Kalau berkesempatan, nak tengok hasil mereka in real. Nak belek-belek hasil kreatif mereka, korang boleh ke kedai dorang di Wakaf Zin,  Tawang, Bachok. Jadi korang boleh tengok hasil seni dorang in real dan pilih hand bouquet atau dekorasi yang korang minat. Boleh terus deal di kedai terus.

Kedai Fizikal



Dada Lavieda Ballon menyediakan servis dengan harga yang berpatutan. Memang puas hati!! Marsha tengok hasil-hasil kerja tangan mereka dekat instagram pun tergoda. Pasti penerima yang menerima suprise delivery mesti senyum sampai ke telinga bila dapat macam customer di bawah ni.

Customer yang puas hati

Haa....buat korang yang bukan menetap di Kelantan. Tapi tengah bercuti di Kelantan dan nak buat majlis ataupun suprise delivery boleh juga menggunakan perkhidmatan mereka. Janji korang berada di Kelantan....hihi. Jadi apa tunggu lagi? Terus je hubungi mereka melalui whatsapps atau call. Korang juga boleh ke kedai mereka di alamat di bawah:



Dada Lavieda Ballon
Lot 2778-A, Kg Pintu Gerbang Tawang
16020 Bachok Kelantan
Call / Whatsapp 0139150610
Instagram : Dada Lavieda Ballon

Marsha
Part Time Blogger
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel
Collaboration & Review Blogger

5 Comments

  1. Uihh kemain lagi mewah ye.. Untung org kelantan leh wat seperais dgn sesuatu yg comey camni..

    ReplyDelete
  2. bilala nak ada orang buat surprise macam ni kat cheq..

    ReplyDelete
  3. Boleh upah utk sambutan hari lahir bln depan nanti.

    ReplyDelete
  4. bestnya dapat mungee :) nak jugak lah hehe

    ReplyDelete
  5. kreatif..cantik2 hasil tangan dorang...utk deco majlis pun boleh..worth it sgt klu hasil lawa cenggini...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us