Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydration Lotion | Rahsia Kulit Kekal Lembap Walaupun Berpanas Seharian

Assalamualaikum


Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydration Lotion | Rahsia Kulit Kekal Lembap Walaupun Berpanas Seharian | Biasanya skincare wajib ada penyegar dan pelembap betul? Kalau ikut turutan penyegar kita akan guna sebaik selepas mencuci muka dan diikuti dengan pelembap. Seterusnya baru la yang lain. Jadi penyegar dan pelembap ini sangat penting dalam apa jua brand skincare yang kita guna. Kali ini Marsha nak kongsikan keunikan salah satu produk SAFI yang latest iaitu Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydration Lotion | Rahsia Kulit Kekal Lembap Walaupun Berpanas Seharian . Ya...Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydration Lotion ni adalah salah satu Marsha punya rahsia kulit sihat dan segar dan bebas dari pigmentasi.


SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION ( 100 ML)

Adalah gabungan formulasi penyegar & pelembap (2 in 1) dalam satu langkah untuk penjagaan kulit yang ringkas namun memberikan kesan lembapan yang optimum. 



Safi Balqis OxyWhite Losyen Pencerah Menghidrat bertindak:
• Memberikan 2x penghidratan*dan kesegaran dengan satu penggunaan.
•Meningkatkan rintangan perlindungan kulit untuk mengunci lembapan secara mendalam dan optimum sepanjang hari dengan 5 jenis Hyaluronic Acid:
👉Macro Hyaluronic Acid
👉Nano Hyaluronic Acid
👉Bio-Hyaluronate
👉Oligo-Hyaluronic Acid
👉Super Nano Hyaluronic Acid





View this post on Instagram

| Aktif Tanpa Risau Akan Pigmentasi | Lepas pantang ni Marsha nak aktif kembali jogging kat taman untuk build up stamina untuk fun run bulan Julai nanti. . Sekarang petang matahari masih di atas kepala lagi. Risau akan pigmentasi tu memang ada. Sebab orang kata kalau dah ada pigmentasi atau jeragat ni susah nak hilang. . Now tak risau dah dengan adanya SAFI BALQIS OXYWHITE - WHITENING HYDRATING LOTION ni dari @safimalaysia . Ni lah rahsia kulit Marsha kekal sihat, lembap dan nampak fresh. . Nak tahu kelebihannya? 1. Mengandungi 5 jenis Hyaluronic Acid : Macro Hyaluronic Acid, Nano Hyaluronic Acid, Bio-Hyaluronate, Oligo-Hyaluronic Acid &Super Nano Hyaluronic Acid 2. Memberikan 2X penghidratan dan kesegaran dengan satu penggunaan. 3. Mudah meresap tanpa kesan melekit di wajah. 4. Memperlahankan pembentukan pigmentasi . Memang best apply kat muka. Sejuk je muka walaupun di tempat yang panas. 🥰🥰 #marshalizadotcom #SafiBalqis #safiMY #safihydrationlotion #advbymarshaliza
A post shared by Blogger & Media Influencer (@marshalizadotcom) on

Kebaikan SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION 

• Mudah meresap ke dalam kulit tanpa meninggalkan kesan melekit
• Mencegah kulit menjadi gelap akibat radiasi infrared (IR) dengan pelindung IR.OXYWHITE = NANO OXYGEN + NANO BIOWHITE

Nano Oxygen membebaskan oksigen tambahan ke dalam epidermis kulit agar segar, bermaya dan berseri manakala Nano BioWhite memperlahankan kesan pembentukan pigmentasi untuk tona kulit sekata dan cerah sempurna.

Pandangan Marsha Tentang SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION

Marsha ni seorang yang aktif, tambah pula seorang cikgu RBT dan PJK. Jadi banyak berada di outdoor. Musim-musim sekarang ni agak panas dan jika tiada 'back up' memang kulit muka akan jadi kering dan nampak kusam. Bila kulit menjadi kering dan kusam, mulalah pigmentasi atau kita kenali sebagai jeragat akan terbentuk di kulit muka kita. Bila dah ada jeragat tu memang susah nak hilangkan balik tau! Jadi apa kata kita elakkan pembentukan jeragat dengan amalkan SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION ini dengan konsisten.




Baunya yang wangi dan tidak melekit juga menjadi sebab utama Marsha suka dengan SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION ini. Kulit Marsha pun dah nampak cerah sekata, dah tak ada tona tak sekata di kulit muka Marsha ni. Paling best Marsha tetap nampak segar dan bertenaga walaupun seharian berada diluar. Memang suka sangat!! Jadi ia memang pilihan yang tepat untuk kulit Marsha. Dengan harga yang mampu milik, kita dapat kulit idaman kita...hihi

Paling sempoi ianya penyegar dan pelembap 2 in 1. Jadi nak travel tak perlu bawak 2 botol seperti biasa. Hanya perlu bawa 1 botol untuk dapatkan hasil 2 botol (penyegar + pelembap) yang biasa kita guna. Jadi ianya memang praktikal dan tidak renyah.

Nak Dapatkan Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydration Lotion


Jadi kalau korang nak dapatkan Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydration Lotion ni boleh dapatkan  di semua drugstore di seluruh Malaysia termasuk pasaraya dan pasaraya hiper utama seperti watson, guardian dan banyak lagi. Nak beli online pun boleh melalui laman web watsons atau guardian.

Cubalah try Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydration Lotion ni, Marsha pasti korang mesti suka dengan hasilnya. Tinggalkan komen kat bawah tau kalau nak tanya apa-apa okay!!



Marsha
Part Time Blogger
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel
Collaboration & Review Blogger

11 Comments

  1. TB pun suka pakai ni.. sesuai je rasa dengan kulit ni.. tak pedihkan muka.. mungkin bahan-bahan dia memang dibuat untuk kulit sensitif jugak ni

    ReplyDelete
  2. Liez suka sgt pakai Safi oxywhite lotion ni..tak melekit dan sesuaipakai atas kulit liez

    ReplyDelete
  3. senang pakai, bawa travel, harga pun murah

    ReplyDelete
  4. iols mmg suka sgt lotion ni..sbb 2in1 kan..sng nak apply kalau nak rushing mana2..iols mmg ada bawa kemana2..bestnya x melekit dan cepat meresap

    ReplyDelete
  5. Menarik jugak kak fungsi2 dia.. Pastu jenama pun mudah nak cari kt pasaran

    ReplyDelete
  6. Produk ni memang bagus dari dulu suka sangat tau

    ReplyDelete
  7. Ramai yang dah try produk ni pun feedback bagus, nanti kita nak try juga.

    ReplyDelete
  8. Safi Balqis Oxywhite yang ini, dah try pakai memang best,Tidak melekit.. bau Pun sangat lembut

    ReplyDelete
  9. Dah pakai memang bestkan kak. Tak melekit dan mudah meresap ke dalam kulit

    ReplyDelete
  10. Rugi kalau tak dapatkan sbb memang sangat bermanfaat utk kulit..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us