Rasa selamat dan keseronokan dengan sarung terbaru LifeProof untuk barisan iPhone terbaru daripada Apple

Assalamualaikum

Baru-baru ni kita dah sedia maklum Apple telah melancarkan siri terbaru Apple iPhone® iaitu Apple iPhone® 12 series pada Oktober 2020 lepas. Marsha pasti peminat-peminat Apple iPhone® mesti tak sabar nak menunggu Apple iPhone® 12 series masuk Malaysia kan? Marsha pun tak sabar juga ni. Sebab memang Marsha menantikan Apple iPhone® 12 series ini dilancarkan.

Bila dah memiliki Apple iPhone® 12 nanti mestilah kita nak cari aksesori yang penting pula terutamanya casing untuk melindungi Apple iPhone® 12 dari calar, pecah dan rosak. Tambahan pula nampak lebih elegan. Tapi, jenis mana yang perlu dipilih? Dekat luar banyak jenama casing Apple iPhone® 12 sudah dijual. Ni Marsha nak share dengan korang, pada Oktober 2020 lepas juga LifeProof mengumumkan aksesori casing garis lengkap untuk iPhone Apple baru, iPhone® 12. Tengok dia punya design pun merecik! Jadi ia pilihan terbaik untuk melindungi iPhone® 12 Marsha nanti...hihi. Apa yang menarik tentang casing jenama LifeProof ini? Jom kita tengok | Rasa selamat dan keseronokan dengan sarung terbaru LifeProof untuk barisan iPhone terbaru daripada Apple

Rasa selamat dan keseronokan dengan sarung terbaru LifeProof untuk barisan iPhone terbaru daripada Apple

Bila dah memiliki telefon kesayangan mestilah kita nak cari yang boleh melindungi iPhone Apple baru kita dalam aksesori/ casing yang akan buat kita lebih berasa selamat dalam melakukan kebaikan. LifeProof WĀKE dan NËXT untuk Apple iPhone® 12 mini, iPhone® 12, iPhone® 12 Pro dan iPhone® 12 Pro Max sekarang tersedia di lifeproof.asia dengan kalis air FRĒ tidak lama lagi. Dengan setiap pembelian casing berpeluang untuk membantu menangangi masalah pencemaran air. Wah menarik kan? Dalam masa yang sama kita boleh menyumbang kepada bumi kita tercinta.

"Inovasi Apple terkenal kerana membantu kami mengimbangi kehidupan kami yang semakin sibuk dan sentiasa jauh ke hadapan," kata Ketua Pegawai Eksekutif LifeProof, Jim Parke. "Kami berasa amat senang hati menawarkan perlindungan bergaya dan lestari untuk peranti baru anda sambil membantu melindungi saluran air kami dengan WĀKE, NËXT dan FRĒ." 


LifeProof Announces Full Line of Cases for New Apple iPhones 


WĀKE dicipta untuk membantu mengatasi masalah plastik yang semakin meningkat di lautan kita. Sarung plastik kitar semula yang berasaskan laut 85 peratus ini tidak menjejaskan perlindungan - memenuhi standard LifeProof iaitu perlindungan jatuh setinggi 6.6 kaki. WĀKE tersedia dalam 3 warna dan mempunyai corak ombak yang kemas. Bila menggunakan casing ini, lebih rasa selamat dan dalam masa yang sama dapat bantu bumi mengurangkan masalah plastik di dunia.

Mengambil ciptaan dari WĀKE, portfolio LifeProof yang lain kini juga mempunyai bahan lestari. FRĒ untuk Apple iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro dan iPhone 12 Pro Max terdiri daripada lebih 60 peratus bahan kitar semula dan merangkumi peranti baru ini dengan perlindungan 360⁰. Reka bentuk kalis air FRĒ akan memastikan anda bersedia untuk bekerja atau bermain di mana-mana sahaja persekitaran. 



NËXT menampilkan perlindungan ultra-tipis di bahagian belakang yang jelas untuk mempamerkan iPhone baru anda. Dengan tambahan warna di sisi dan diperbuat dengan lebih dari 50 peratus bahan kitar semula, anda akan siap untuk apa sahaja NËXT. 

Sejajar dengan misi korporat kami untuk memberikan kembali, LifeProof mengajak para penggunanya untuk membuat perubahan juga. Dengan kerjasama Water.org, Coral Reef Alliance, American Rivers dan Oceana, LifeProof akan memberikan sumbangan untuk setiap casing yang dijual untuk menyokong masa depan yang lebih sihat untuk air dunia kita. Pengguna boleh mengunjungi lifeproof.asia/makingwaves untuk mendaftarkan produk mereka dan memilih badan amal pilihan mereka. 

LifeProof WĀKE dan NËXT kini tersedia sekarang dan FRĒ akan datang tidak lama lagi. WĀKE juga tersedia sekarang untuk Apple iPad (Gen ke-7 / Gen ke-8). Untuk maklumat lebih lanjut, lawati www.lifeproof.asia/

Senarai Harga adalah seperti berikut: 

Devices

Series

MYR (RRP)

iPhone 12 mini

iPhone 12

iPhone 12 Pro

iPhone 12 Pro Max

Siri FRĒ

RM 379.00

Siri NËXT

RM 289.00

Siri WĀKE

RM 159.00

Jadi buat pengguna iPhone® 12, korang memang perlukan casing menarik dari LifeProof ini. Memang berbaloi dan dalam masa yang sama dapat membantu hijaukan bumi kita yang tercinta ini. 

Mengenai LifeProof: 

LifeProof dicipta untuk mereka yang bangun seawal subuh sebelum bekerja. Dan mereka yang tidur lewat sambil mendengar lagu baru. Dan untuk mereka yang kehilangan banyak membuat, meneroka, berlatih, menari atau mencipta semula diri mereka. LifeProof ada untuk menjaga meraka semasa mereka hidup sepenuh masa. 

Di LifeProof, kami membina produk yang memberi inspirasi kepada individu yang hilang jati diri. Dari bebas hingga atlet, pengembara ke pelancong dunia, kreatif hingga kurator - semangat bebas di mana sahaja beralih ke sarung dan aksesori kami untuk memberi kepuasan kerana hanya LifeProof sahaja dibuat untuk mengikuti gaya hidup anda. 

Untuk maklumat lebih lanjut, sila lawati lifeproof.asia. #ShowUsYourProof 

Notes: ©2020 TreeFrog Developments, Inc. All rights reserved. The LifeProof name and LifeProof trademarks are the property of TreeFrog Developments, Inc. registered in the U.S. and other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.

Marsha 
Part Time Blogger Niche 
Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger

18 Comments

  1. Cantik sangat.. Sape guna iphone bolehla tengok casing ni

    ReplyDelete
  2. woow...so so tahan lasak looking & stylish phone case to own to protect our new iPhone, thanks for sharing this good news esp to those eyeing to own a new iPhone 12 series :D cheers, siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  3. apple sekarang lajuu je keluar produk baru belum sempat nak grab latest model dah keluar model baru. ni ada casing pula

    ReplyDelete
  4. Bagusnya. Saya mmg support produk yg eco friendly mcm ni. Wonder if they also produce Android covers.

    ReplyDelete
  5. Betul tu. Dah beli iphone memahal maka kena la beli penjagaan phone yang terbaik gak kan. Rawlins pun memang pakai Lifeproof

    ReplyDelete
  6. Ye laaa..dah beli fon mahal2 mestilah kita nak pastikan keselamatan fon kita pulakkan..so memang iphone user wajib beli ni

    ReplyDelete
  7. Surely pengguna Iphone akan pilih dan beli casing ni. Maklumlaaa smartphone terbaik tentu beli casing yang bagus juga.

    ReplyDelete
  8. wah cantiknya casing iphone ni. nasib baiklah saya pengguna android. kalau pengguna iphone, kalau tak mesti dah beli satu ni. :)

    ReplyDelete
  9. Cantik casing dari iphone ni. Dah tentu pengguna iphone rambang mata nak pilih yang mana satu.

    ReplyDelete
  10. Okay, bookmarked dulu artikle ni untuk future reference bila dah beli iPhone 12 nanti.. :) support bahan kitar semula untuk better environment..

    ReplyDelete
  11. Wowww Sis memang pengguna iphone dan memang pengile beli casing.. tapi kalau rege segitu, rasa kena fikir dua tiga kali gak le nak beli..walau ianya bagus.. iphone baru ni memang banyak betul nak kena add-on kan..adeiiii

    ReplyDelete
  12. MIL ana dah ready nak beli iPhone 2 series tu. Nanti boleh suggest dia beli casing dkt lifeproof ni.

    ReplyDelete
  13. nanti nak kena carilah untuk iphone baru saya. memang wajib kena beli ni. nampak design pon menarik

    ReplyDelete
  14. alaa takde iphone tapi boleh jugak beli sebagai hadiah untuk kawan2 yang pakai iphone hehe

    ReplyDelete
  15. I pernah rosakkan 2 iphone before this, so this sarung memang sangat helpful untuk org mcm I!😆

    ReplyDelete
  16. Paling suka lifeproof. Mmg autentik dan berkualiti. Dulu ms pki iphone mmg pakai casing ni

    ReplyDelete
  17. Casing ni memang mahal sikit tapi memang berbaloi. Jenama lifeproof pun memang sudah tidak asing lagi di kalangan pengguna iphone. Iphone mahal.. casing pun mestila mahal nak protect handphone kita

    ReplyDelete
  18. These cases look kinda pricey...but then again this should be a worthwhile investment to protect you expensive iphones right?

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us