Kempen Beli Barangan Malaysia (KBBM) Proudly Local, Fresh Food Week dan Kolaborasi Bersama OPPO, HUAWEI & AEON di PG Mall Sedang Berlangsung

Assalamualaikum

Hampir 2 minggu PKPB seluruh negara kecuali Pahang, Perlis dan Kelantan telah dilaksanakan. Jadi pergerakan memang terbatas dalam usaha untuk memutuskan rantaian Covid-19 yang semakin bermaharajalela. Pilihan terbaik waktu sekarang ialah pembelian secara online lebih selamat dan juga menjimatkan masa. Hanya pilih masuk cart dan buat bayaran. Pesanan akan sampai depan pintu rumah dengan selamat.

Marsha memang dah lama jadikan pembelian secara online ni sebagai pilihan bila Marsha shopping sebab ianya lebih senang dan menjimatkan masa. Tambah pula ada askar-askar kecil dirumah ni lagilah banyak drama kalau keluar beli barang di mall. Kadang tu dah masuk mall tapi keluar dengan tangan kosong sebab tak ada yang berkenan. Membazir masa dah kat situ. Jadi lebih senang order je online dan terus sampai ke rumah. Sekarang ni macam-macam dah boleh beli secara online tau. Dari keperluan bayi, gadget, buku, pakaian, barangan elektrik. barangan dapur hinggalah lauk basah pun boleh beli secara online. Memang senang banyak dah sekarang ni. Platform e-dagang pilihan Marsha sekarang ialah PG Mall dan sekarang ni PG Mall tengah meriah dengan kempen terbaru. Kempen Beli Barangan Malaysia (KBBM) Proudly Local, Fresh Food Week dan Kolaborasi Bersama OPPO, HUAWEI & AEON di PG Mall Sedang Berlangsung

Kempen Beli Barangan Malaysia (KBBM) Proudly Local, Fresh Food Week dan Kolaborasi Bersama OPPO, HUAWEI & AEON di PG Mall Sedang Berlangsung

Menarik betul kempen terbaru yang sedang berlangsung di PG Mall ni. Tak sabar nak kongsikan dengan korang. Tapi sebelum tu Marsha nak kongsikan serba sedikit tentang PG Mall ni ok! 




PG Mall ( www.pgmall.my ) ni sebenarnya adalah platform e-dagang yang dah lama bertapak sejak tahun 2017 lagi. Ia adalah platform e-dagang No 1 Malaysia dan adalah satu-satunya platform e-dagang tempatan yang mengungguli carta ke-3 seiring dengan paltform e-dagang terkemuka di IPrice Insight Report.


Marsha suka shopping gold bar dan barang kemas dekat PG Mall ni tau. Almaklumlah Marsha ni collector. Paling best menerima bayaran secara E-Wallet dan pembayaran secara online. Lagilah senang sebab guna E-Wallet kita dapat kumpul poin lagi.

Kaedah Pembayaran di PG Mall



Kempen Beli Barangan Malaysia (KBBM) Proudly Local

Pandemik Covid-19 ni banyak beri kesan terutamanya kepada peniaga tempatan. Untuk membantu peniaga tempatan, PG Mall telah mengadakan Kempen Beli Barangan Malaysia (KBBM) Proudly Local yang sedang berlangsung sejak bulan Julai 2020 hingga Disember 2020 ini. PG Mall juga telah menawarkan 2 kod voucher khas untuk pelanggan PG Mall mendapatkan diskaun dengan pembelian barang keperluan rumah, barang dapur, barangan bayi dan kanak-kanak, kecantikan, automotif dan sukan, barangan elektrik dan juga fesyen. Kod voucher yang ditawarkan seperti dibawah:



Kod Voucher: KBBM20 ( RM20 diskaun dengan pembelian minima RM50)
Kod Voucher: KBBM30 ( RM30 diskaun dengan pembelian minima RM100)


Jadi jom kita sokong barangan tempatan #BarangBaikBarangKita. Korang boleh tengok di https://pgmall.my/proudly-local-campaign .




Ada beberapa kedai tertentu di PG Mall yang menyertai Kempen Beli Barangan Malaysia (KBBM) Proudly Local ini iaitu












Jadi korang boleh beli di kedai-kedai terpilih ini dan gunakan kod voucher yang ditawarkan. Dalam usaha kita menyokong barangan tempatan, kita juga dapat diskaun dengan pembelian barangan tempatan.


Fresh Food Week

Kempen Fresh Food Week akan bermula hari ini 19 November 2020 selama seminggu hingga 25 November 2020 ni. Seingat Marsha kempen ini adalah pertama kali PG Mall anjurkan sebab ianya melibatkan barang basah. Diskaun RM5 dengan setiap pembelian minima RM50 dengan menggunakan kod khas: GROCERWEEK semasa hendak 'checkout' . 







Jangan lepaskan peluang sebab ianya hanya terhad untuk 2000 penebusan pertama sahaja. Konsep penghantaran pula ialah secara 'contactless delivery' dan akan sampai ke pintu rumah korang. Jadi kena jadi 2000 yang terawal lah kan.

AEON Members 25% OFF

Haaa...AEON pun tak lepaskan peluang kolaborasi dengan PG Mall dalam kempen AEON Members 25% OFF. Kempen ini dah bermula sejak 1 November 2020 lagi hingga 31 Disember 2020 ini. Lebih kurang 2 bulan kempen ini berlangsung. Dengan pembelian RM30 korang akan dapat 25% OFF terhad sehingga RM20 dan ianya khas untuk pengguna baru PG Mall sahaja. Ia terhad 1000 penebusan setiap bulan. Jadi korang yang belum lagi menjadi pelanggan PG Mall kena grab tawaran yang best ni di AEON store. 




Caranya mudah sahaja. Korang hanya perlu ke aplikasi AEON atau ke laman web AEON untuk mendapatkan kod promo dan kemudian shopping macam biasa di PG Mall ( www.pgmall.my ) dan masukkan kod sebelum checkout. Hanya boleh guna 1 kod untuk 1 transaksi sahaja.  Jadi apa lagi? Jom lah cepat-cepat checkout di PG Mall!

Huawei

Kempen Huawei juga masih berlangsung di PG Mall. Ianya dah bermula sejak 5 Oktober 2020 sehingga 31 Disember 2020. Kempen ini juga khas untuk pelanggan baru PG Mall. Caranya senang je hanya dapatkan kod voucher di aplikasi Huawei. Korang akan dapat RM3 OFF dengan pembelian RM15 keatas dan hanya boleh ditebus pada aplikasi Huawei sahaja.






OPPO

Selain Huawei, OPPO juga tidak ketinggalan dalam kempen yang berlangsung di PG Mall. Kempen untuk OPPO juga telah berlangsung sejak 5 Oktober 2020 dan juga berakhir pada 31 Disember 2020. Juga untuk pelanggan baru PG Mall sahaja. Cara untuk reedem hanya dengan mendapatkan kod voucher di aplikasi OPPO dan korang akan dapat RM3 OFF dengan pembelian minimum RM15. Ianya terhad untuk 1000 penebusan pertama dan hanya boleh ditebus di aplikasi OPPO sahaja.





Jadi apa tunggu lagi? Jom cepat-cepat sign up akaun PG Mall bagi yang baru nak buat pembelian di PG Mall dan untuk pelanggan setia jangan lupa cepat-cepat checkout ok! Nah link https://www.pgmall.my/home 


Maklumat Lanjut Tentang PG Mall



Website: 


Facebook: 

www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: 

www.instagram.com/pgmall.my/ 

Telegram: 

https://t.me/pgmallofficial001

#PGMall #Huawei #Oppo #KBBM #Aeon #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #PGMall4u




Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger

21 Comments

  1. Wahhh... Banyak masa lagi boleh shopping ni

    ReplyDelete
  2. ya betul marsha, sekarang ni shopping online je, memang lepas tu tunggu barang sampai ke rumah, bagusnya promosi yang ada di pg mall ni, wajib tak lepaskan peluang, mesti harganya berbaloi

    ReplyDelete
  3. Yes support lokal. Byk brgan buatan Malaysia yg bagus. Kena usha pgmall ni

    ReplyDelete
  4. Sekrg memg online je.. Bagus la.. Macam2 ade.. Suka sekrg shopping pg mall

    ReplyDelete
  5. PGMall pun antara platform menarik utk online shopping.

    ReplyDelete
  6. Ayuh support barangan malaysia . Penjimatan berganda

    ReplyDelete
  7. Glad to know that PG Mall is encouraging more Malaysians to support and purchase local products. Let us all help our fellow Malaysians and buy produk buatan Malaysia using PG Mall.

    ReplyDelete
  8. Baru je singgah PG Mall pagi tadi. Memang best-best tawaran yang sedang berlangsung. Rambang mata dibuatnya.

    ReplyDelete
  9. Memang best la PG Mall ni, I just started shopping with them on 11.11 and got a great deal out of it.

    ReplyDelete
  10. pgmall ni jahat tauuu. kempen semua best2. asyik kena topup ewallet je hahahaha yeayy new kempen jom la beli barang malaysia di pgmall

    ReplyDelete
  11. bagus pgmall ni support bisnes org malaysia kan. aduh tergoda la banyak promosi die buat setipa bulan kan

    ReplyDelete
  12. Seronok singgah PGMall ni. Byk benda yg bole dibeli. Semua nak jee..☺

    ReplyDelete
  13. Pada masa sekarang ni kan semua pun sama-sama susah. Baguslah PG Mall buat kempen beli barangan Malaysia ni untuk menggalakkan rakyat kita membantu memajukan ekonomi negara sesama sendiri. Pasti akan turut sokong kempen ni dengan membeli di PG Mall

    ReplyDelete
  14. eh this is so nice! My favourite brands like OPPO, HUAWEI & AEON are having promotion kat PG Mall, mesti buy buy buy! Hurray

    ReplyDelete
  15. Menarik offer Oppo dan Huawei ni. Cuma buat masa skrg saya belum perlu. Nanti saya cuba usha barang lain.

    ReplyDelete
  16. Aduh, dia datang lagi... tak boleh bukak PGmall ni, kang ada je melekat.. tapi memang dah plan gak ni, nak carikan handphone untuk Suami..

    ReplyDelete
  17. Pg mall antara shopping online yang popular juga ye. Banyak betul tawaran dia buat. Bagusla.. Nad pun dah dua kali beli.. Suka beli time sale semua..

    ReplyDelete
  18. Bagus la PG Mall support produk tempatan. Ye la skang ni ramai yg terjejas kan. So ini la peluang mereka dan juga memudahkan kita utk beli barangan mereka 🤗

    ReplyDelete
  19. what a great campaign! supporting local is the way to go. gotta check this out soon :)

    ReplyDelete
  20. PGMall dah ada barang Fresh juga ya, makin seronok nak shopping ni. Tunggu 12.12 la ek..hahaha

    ReplyDelete
  21. PG mall is the best! I am waiting for 12.12 sales! See what I can get for Christmas!

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us