916 Gold Day & Kempen Beli Barangan Malaysia di PG Mall

916 Gold Day & Kempen Beli Barangan Malaysia di PG Mall | Assalamualaikum. Semenjak PKP 1.0 lagi kita sudah digalakkan untuk membeli belah secara online. Tak kiralah barang dapur, alat mekap, lampin pakai buang anak dan juga keperluan lain. Marsha pasti sekarang di PKP 3.0 ramai yang dah beralih kepada platform online sebab tak perlu keluar, menjimatkan masa dan barang yang dibeli akan sampai ke pintu rumah hasil dari klik-klik sahaja. Lebih memudahkan. Serta ia juga adalah salah satu usaha kita untuk memutuskan rantaian wabak pandemik Covid-19 yang masih berleluasa.

Marsha adalah salah seorang pembeli online tegar even sebelum pandemik berlaku lagi. Segala barang rumah, lampin pakai buang anak, susu anak dan banyak lagi memang online je. Bagi Marsha ia lebih memudahkan dan menjimatkan masa. Tak perlu nak beratur panjang, nak cari parking dan sebagainya. Lagipun Marsha kurang gemar dengan suasana yang sesak, jadi pilihan Marsha ialah belian secara online. Dalam banyak-banyak platform online, Marsha lebih gemar dengan PG Mall sebab ia ada pelbagai promosi. Memang best!

Jom Beli Emas di 916 Gold Day & Kempen Beli Barangan Malaysia di PG Mall



Marsha pasti dah ramai tahu tentang PG Mall ni kan? Tapi Marsha nak kongsikan juga sedikit tentang PG Mall ni. Kalau korang nak tahu, PG Mall ( www.pgmall.my ) adalah platform E-Dagang Malaysia yang PERTAMA dan ianya ditubuhkan sejak tahun 2017. Paling Marsha kagum ia adalah satu-satunya platform e-dagang tempatan yang berada di carta ke 3 seiring dengan platform e-dagang terkemuka yang lain di Iprice Insight Report




Selain barangan keperluan rumah dan juga persendirian, kita juga boleh dapatkan gold bar, dinar, dirham, dan juga barangan kemas. Menarik kan? PG Mall juga menerima bayaran secara E-Wallet dan pembayaran secara online. Jadi lebih mudah untuk kita pilih cara bayaran yang kita suka.




916 Gold Day

Berita gembira buat peminat emas 916 di luar sana, masa ini lah peluang korang nak grab emas 916 atau barangan kemas yang jadi pilihan hati korang. 916 Gold Day akan berlangsung dari 15 - 17 September 2021. 




Mesti banyak design yang menarik kan? Design rantai, rantai tangan, charm, cincin, gelang dan banyak lagi. Design-design gelang emas terkini 2021 kini mesti lebih banyak jenis sekarang sampaikan Marsha pun tak terkejar dengan design-design emas ni. Marsha dalam wishlist nak cari design simple macam 'design hardware'. Ada juga peminat ketum kan? Design ketum pun cantik-cantik juga memang rambang mata kalau tengok.

Buat pembeli baru, yang beru pertama kali nak shopping dekat PG Mall, korang akan dapat diskaun RM25 dengan pembelian minima RM400. Manakala untuk pembeli yang sedia ada, korang pun akan dapat diskaun tau! Dengan pembelian minima RM400, korang layak dapat diskaun RM20 dan diskaun RM40 dengan pembelian minima RM600. Wah menarik kan? Jarang-jarang sekali ni dapat diskaun macam ni. Betul tak? Alang-alang korang dapat moratorium tu apa salahnya bekukan dekat barang kemas kan? Esok-esok berguna juga dikala sesak...hihi.

Kempen 916 Gold Day akan bermula pada 15 September 2021 pada 12 malam . Jadi standby ok! Kena cepat-cepat kalau nak grab design pilihan sebab Marsha pasti ramai yang menunggu 916 Gold Day ni. Tak perlu nak ke kedai emas dah kan. Beli online je senang. Marsha pun pernah beli barang kemas dan gold bar dekat PG Mall. Alhamdulillah semua sampai dengan selamat. Jangan risau ok! Jadi standby 15 September 2021 jam 12 malam dan terus klik 916 Gold Day !



Kempen Beli Barangan Malaysia




Kempen Beli Barangan Malaysia pula masih berlangsung sekarang sehingga 31 Disember 2021 tau! Jadi korang masih berpeluang nak dapatkan pelbagai diskaun. Untuk pembeli baru, korang layak dapatkan diskaun RM10 dengan pembelian minimum RM30 dengan kod : KBBMNEW10 masa 'checkout'. 

Untuk pelanggan setia PG Mall, jangan risau korang juga layak dapat diskaun RM5 dengan pembelian minimum RM30 dengan kod: KBBM5 dan diskaun RM10 dengan pembelian minimum RM50 dengan kod: KBBM10. 

Kod diskaun ini boleh digunakan dimana-mana KBBM store termasuk EMAS. Haaa...nak grab barang kemas pun boleh ni...hihi. Jangan lupa untuk nak buat pembelian terus je klik Kempen Beli Barangan Malaysia.

2 Kempen Menarik di PG Mall

Kedua-dua kempen, 916 Gold Day dan Kempen Beli Barangan Malaysia menarik! Marsha terus buat belian untuk Kempen Beli Barangan Malaysia dan dah dapat diskaun pun. Lepas ni nak tunggu 916 Gold Day pula sebab memang ada yang dalam wishlist Marsha. Alang-alang dapat diskaun baik grab betul tak? Jom korang, beli belah sekarang. Kalau terlepas nanti rugi....hihihi



Maklumat Lanjut Tentang PGMall:


Website: 

Facebook: 

Instagram: 

Tiktok : 

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #KempenBeliBaranganMalaysia #916GoldDay2021 #GoldDay


Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger

10 Comments

  1. Yes, if possible we should really support local businesses and buy local products right especially during this pandemic.

    ReplyDelete
  2. Tak sabar nak tunggu, ramai gak Sis nengok dah beli emas di PGmall, semua kata okay.. so nanti nak skodeng gak laa, tggu sale..

    ReplyDelete
  3. Tak sabar nak tungggu 3 hari istimewa untuk beli emas tu. Nanti sesama kita standby eh kak PG Mall 916 Gold Cultural Day.

    ReplyDelete
  4. Wah ada promo, nk terjah pg all nt

    ReplyDelete
  5. berbaloi dan best promosi kat PG mall.. rugi kaau tak grab kan heheh

    ReplyDelete
  6. wahhhhh banyaknya promosi dekat PG MALL. Lama dah tak membeli-belah dekat sini. nanti nak usha jugalah tawaran istimewa mereka

    ReplyDelete
  7. Sama....saya pun prefer shopping online sejak sebelum pandemik lg - mmg x suka keadaan sesak2. Nanti 15/9 kena standby nmpknya - 916😍.

    ReplyDelete
  8. Lama betul tak shopping kat pgmall.

    ReplyDelete
  9. Wah best nyer, nanti i nak check out their site

    ReplyDelete
  10. Last shopping pgmall last year kot 😂

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us