‘Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0’ , Datuk Wira Dr Azizan Anjur Secara Percuma Khas Buat Usahawan Terkesan Pandemik

‘Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0’ , Datuk Wira Dr Azizan Anjur Secara Percuma Khas Buat Usahawan Terkesan Pandemik | Tidak dinafikan sekarang ni ramai usahawan sangat-sangat terkesan sejak wabak pandemik Covid-19 menyerang negara kita. Ada yang masih bertahan dengan apa yang ada malah ada yang sudah gulung tikar. Kesan sangat-sangat terasa bagi usahawan terutamanya usahawan tempatan.




Ekoran dari ini, Datuk Wira Dr Azizan menganjurkan satu program yang khas untuk bantu usahawan secara PERCUMA, 'Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0'. Seperti yang kita maklum, Datuk Wira Dr Azizan atau lebih dikenali sebagai DAO ni telah menganjurkan beribu seminar untuk usahawan dari dulu lagi.

"Program usahawan. Nak bantu. Dia akan kaya, jika kita follow course seminar dia. Dia kaya atas keinginan kita ni yg nk berseminar motivasi. Dia pon leni blom berjaya lg...andai kata kita masuk program dia, start la kaya dia. Kita?? Belum tentu lg.. Balik seminar lps tu xde motivasi dah hahahaha" .  

"Mula2 free lepas termakan umpan dia sembelih la kau sambil loncat2 jerit amik semangat katanya".

"Waktu masuk dengar tu mmg la percuma, selepas terkinja-kinja mereka cadangkan masuk program itu ini, bayaran nya bukan kecik² anak. Jerung pun boleh meninggal"

Itulah antara komen dapat dilihat apabila keluarnya berita pasal Datuk Wira nak buat satu program mega bagi membantu rakyat Malaysia terutama usahawan dalam masa pandemik. Sedih pun ada, mungkin mereka tak pernah ikut program berkenaan. Kalau dah ikut pun, mungkin tak lakukan tindakan konsisten yang perlu untuk lihat hasilnya. 

Rata-rata kawan-kawan Marsha yang join dan praktikkan terus ilmu dari Datuk Wira Dr Azizan Osman ni semuanya mendapat hasil, bisnes semakin meningkat dan banyak lagi. Bagi Marsha, ilmu ni kalau kita terus praktikkan memang akan mendapat hasil tapi jika balik dari seminar kemudian ilmu tidak dipraktikkan memang akan sangat-sangat rugi. Ilmu percuma kalau praktikkan pun mesti ada hasilnya. Praktik dan konsisten rahsianya.


Program Kempen Bangkit Richworks Bantu Usahawan Terkesan Dengan Pandemik 

'Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0' adalah Kempen bangkit Dr Azizan Osman khas untuk usahawan yang terkesan sepanjang pandemik Covid-19 yang telah melanda negara kita sejak tahun 2020. Sebenarnya richworks nak bantu ramai orang terutamanya usahawan melalui kempen ini. 

Program-program percuma ini sebenarnya dah dibuat sejak tahun lalu lagi oleh Datuk Wira bersama RichWorks ketika PKP 1.0 lalu dan RichWorks dah bantu lebih 1 juta peserta dan usahawan sejak 2008 melalui Program Live Event dan Virtual Online. Teryata para usahawan dapat bangkit kembali bersama RichWorks. Sangat-sangat membanggakan! 


 
Untuk pengetahuan semua, dalam waktu tempoh pandemik hingga kini saja sudah 800K lebih orang turut sertai dan sedikit sebanyak dapat manfaat daripada program itu. Sebelum pandemik pula, sudah lebih 700,000 orang telah mengikuti program RichWorks secara fizikal sejak 2008 - 2019 ( 11 tahun ) . Memang program richworks bootcamp ni memang mendapat tempat di hati usahawan-usahawan tempatan di negara kita.


Berkesan Tak Program Percuma Richworks Bangkit Usahawan ?

Mungkin antara korang ada yang skeptikal dan tertanya-tanya berkesan tak program percuma Richworks Bangkit Usahawan ni? Kalau korang terjah website utama Richworks, ada saja testimoni yang dikongsikan sendiri oleh para peserta yang kini dikenali sebagai usahawan richworks yang mendedahkan perubahan dan peningkatan selepas ikuti program-program percuma ini. Ada yang dalam masa beberapa hari sudah ada perubahan, ada yang cuba buat sesuatu yang dipelajari dan saksikan peningkatan masa ini. Jadi tak perlu bimbang kita boleh jalankan bisnes baru 2021 dengan zero kos marketing 2021. Menarik kan?





Ya, program-program FREE ini hanyalah sekadar 3 hari, ada yang 12 malam, ada yang bersiri-siri, memang tak cukup untuk nak tukar seorang usahawan dari kosong hingga berjaya capai jutaan ringgit dalam tempoh sebulan tapi RichWorks berjaya bantu Usahawan capai RM1 juta Pertama dalam tempoh 6-12 bulan. Ini sudak terbukti dengan lahirnya usahawan-usahawan tempatan yang berjaya sekarang.

Melalui ilmu, strategi dan MenThor yang ada pasti akan  membawa kesan dan perubahan dibuktikan sendiri peserta-peserta yang belajar & lakukan tindakan dengan ilmu yang tepat dari bimbingan MenThor secara konsisten mengikut tahap dan fasa Bisnes mereka. Semangat juang dan pengorbanan juga perlu dalam diri usahawan dan pengorbanan yang dibuat akan terbayar dengan hasil usaha yang tak terperi.

Di Telegram Azizan Osman Official dan FB, korang dapat lihat sendiri setiap hari ada saja aktiviti untuk beri ilmu, panduan, perkongsian daripada usahawan-usahawan dan Datuk Wira Dr Azizan Osman sendiri. Difahamkan pada tahun lalu saja, daripada lebih 700 usahawan di bawah program Mentoring RichWorks dapat hasilkan jualan kumpulan sekitar RM2.2 bilion. Satu jumlah yang besar dan sangat-sangat mengagumkan!





Tips yang paling penting jika kita terus praktik ilmu yang dipelajari tanpa banyak alasan, tak mustahil kita akan mencapai kejayaan seiring usaha kita.  Bak kata perumpamaan mudah, seperti pergi di universiti dalam kelas dihadiri 50 orang pelajar. BELAJAR DENGAN CIKGU YANG SAMA, WAKTU YANG SAMA, ADAKAH SEMUA PELAJAR AKAN MENDAPAT KEPUTUSAN YANG SAMA???. Jawapan sudah tentu tidak, semua berbalik kepada diri sendiri sama ada teruskan usaha, melakukan perubahan dan tindakan berterusan. Ia atas usaha kita juga. Jika usaha kita lebih, kita akan dapat lebih dan sebaliknya. Apatah lagi jika kita ikut langkah-langkah daripada usahawan lain yang sudah pun berjaya.

 

Rahsia Usahawan Bangkit Dalam Krisis Pandemik Masa Kini? Richworks Academy Praktikkan Pengalaman 13 Tahun Untuk Bantu Usahawan

Datuk Wira Dr Azizan Osman dan RichWorks sudah mula melatih dan membimbing usahawan sejak 2008. Lebih tepat lagi, sudah 13 tahun dalam industri ini dan sudah memenangi beberapa Richworks Award. Sebelum tertubuhnya RichWorks, beliau mempunyai pengalaman meluas dalam marketing dan sales hingga mengetuai syarikatnya dengan client-client korporat besar, seperti TM-Streamyx, HSBC dan lain-lain.

Walaupun Datuk Wira Dr Azizan Osman dikenali mempunyai pengalaman yang luas dalam bidang ini, beliau tetap tak jemu  upgrade diri dan belajar dengan mentor antarabangsa serta melakukan kajian dan research apa yang relevan dengan bisnes sekarang. 




Difahamkan juga, Datuk Wira Dr Azizan Osman telah pergi ke SILICON VALLEY pada 2017 untuk menimba ilmu dan belajar bersama pakar-pakar di sana tentang digitalisasi. Malah sekembalinya Datuk Wira Dr Azizan Osman terus berkongsikan tentang transformasi digitalisasi dan kepentingannya sebelum ada Covid-19 ini lagi.

Paling Marsha kagum dengan beliau adalah beliau mempunyai passion nak lihat anak bangsa usahawan ini berjaya bisnes dari rumah 2021. Walaupun banyak orang skeptikal dan fikir negatif namun dia tetap lakukan apa yang boleh beliau lakukan dan memberikan sumbangan ilmu, semangat dan juga tenaga buat usahawan-usahawan yang nak berjaya.

Mungkin nanti ada kata, jika nak bantu bagi semuanya PERCUMA. Suka atau tidak, setiap penganjuran latihan dan prorgam bimbingan sebenarnya melibatkan kos, masa, tenaga dan team yang bantu mempersiapkan dan memastikan ia berjalan. Semua itu perlu juga dibayar, betul tak?




Walaubagaimanapun tiada paksaan untuk sesiapa untuk ikuti program zero to million richworks ini. Bergantung pada pilihan masing-masing. Kalau mampu dengan harga seminar dr azizan 2021 boleh teruskan, kalau tidak mampu boleh praktik kan ilmu percuma dulu untuk berjaya tiada masalah. Ianya bergantung pada pilihan masing-masing. 

Ada juga usahawan yang praktik kan ilmu melalui program-program percuma pun boleh buatkan usahawan itu mendapatkan hasilnya jika dia bertindak, cari jalan dan terus konsisten. Itu kunci paling penting.


Pengasas Richworks International Datuk Dr Azizan Osman Anjur ' Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0' Secara Percuma Mahu Bantu Usahawan Yang Betul-Betul Nak Berjaya 

Walaupun banyak perniagaan yang telah gulung tikar, namun ada lagi usahawan yang masih bertahan menyahut cabaran paling getir yang menimpa mereka. Mereka memang bersungguh-sungguh berkorban dan berusaha demi kelangsungan bisnes mereka dengan membuat pelbagai cara marketing dan sebagainya. Usahawan sebegini adalah jenis yang tidak menyalahkan orang lain malah menganggap ianya satu cabaran bagi mereka untuk mereka lebih kuat dan berjaya. RichWorks sangat memahami keadaan ini, ramai usahawan yang berhubungan dengan mereka di media sosial bagi mendapatkan panduan dan bantuan untuk perniagaan mereka.



Usahawan-usahawan sebegini dan juga richworks on demand yang mendorong Mentor Usahawan dan Pakar Pemasaran No 1 Asia, Datuk Wira Dr Azizan Osman, menganjurkan buat pertama kalinya program khas terbaru iaitu 'Bangkit Bisness Dari Krisis 3.0 - Solusi Bisnes dan Pemasaran Digital' bagi membantu usahawan terus bangkit ketika tempoh sukar pandemik  ini. 

Datuk Wira sebagai MenThor Usahawan tahu dan jelas apa yang usahawan perlu lakukan untuk dapat bukan saja bertahan malah BANGKIT dari krisis ini. Paling penting ialah pemasaran digital bagi bisnes masa ini untuk usahawan dapat bergerak lebih pantas dan bergerak maju dalam bisnes mereka sendiri.


 

Realitinya, pilihan sebenarnya ada di tangan kita sendiri untuk bertindak perbaiki bisnes dan mahu mendapatkan hasil yang kita nak. Jangan anggap negara kita akan pulih (pandemik) dalam masa terdekat. Persediaan dari awal amat perlu supaya kita tidak tersungkur lagi sekali. 

Pandemik wabak Covid-19 sebenarnya adalah masalah satu dunia dan kita jangan hanya tunggu dan terperangkap dengan fikir bahawa semua akan kembali normal seperti dulu. Buatlah persediaan sekarang, hari ini untuk masa depan diri, keluarga malah negara kita.

Ketika krisis ini, usahawan perlu tahu dan mengadaptasi norma baharu untuk mengikuti perubahan sikap yang berlaku disebabkan Covid-19 contohnya ramai orang mula membeli secara online, penggunaan platform e-dagang, bekerja dari rumah dan lain-lain

Jangan Ragu-Ragu Untuk Berjaya, Daftar & Dapatkan Ilmu Percuma Ini Sekarang


Masih skeptikal lagi? Risau takut ilmu dari Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 ini tak membantu korang? Kenapa belum cuba sudah mahu mengalah? Marsha nak kongsikan dengan korang bahawa terdapat dua kumpulan usahawan ketika pandemik iaitu mereka yang tidak nampak jalan menyebabkan sesetengah hanya mengeluh dan menyalahkan orang lain atau seorang yang berusaha mencari jalan penyelesaian. Korang yang mana satu? 

Lagipun progam ini adalah PERCUMA. Bagi Marsha , tak salah jika cuba beri peluang kepada diri sendiri sekali ini. Apakah yang akan buat korang rugi besar jika hadir pada 27-29 Ogos nanti atau sebaliknya??? Rugi kalau tak rebut peluang ini sebab ramai usahawan yang mendapat pulangan berjuta pun masih berlumba-lumba mendaftar untuk program percuma ini.

Seperti yang Marsha tegaskan sebelum ini, korang tak perlu nak sertai program Richworks yang lain. Masuk dulu yang percuma ini dan terus praktik kan ilmu Datuk Wira Dr Azizan Osman. Jika ia memberikan perubahan pada bisnes korang, boleh korang majukan bisnes dan kumpul modal untuk program Richworks yang lain jika perlu. Ia bergantung pada pilihan masing-masing. 

Buat masa ini, jangan ragu-ragu dan rebutlah peluang keemasan ini dapatkan ilmu bisnes percuma dari ikon ternama, Datuk Wira Dr Azizan Osman. Dijangkakan seramai 100,000 perserta akan menyertai program tiga hari itu dan moga ia dapat membantu usahawan atau bakal usahawan mendapat ilmu dalam memantapkan pengetahuan mereka dalam perniagaan. 

Sememangnya program ini 100% percuma dan 100% kebajikan untuk membantu para usahawan diluar sana. Buat yang betul-betul nak keluar dari zon selesa dan juga meningkatkan perniagaan masing-masing dalam waktu pandemik ini, jom sama2 kita ikuti dan nilai sendiri perkongsian dan ilmu PERCUMA yang akan Datuk Wira Dr Azizan Osman dan team Riachworks kongsikan pada hujung bulan ini.


https://richworks.com/bangkit/

Tarikh : 27 Ogos 2021 - 29 Ogos 2021


Maklumat Lanjut tentang Kempen Bangkit Bisnes Dari Krisis 3.0 :

Website | Telegram


Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 

11 Comments

  1. Elok sangat ni join. Lagipun banyak ilmu dan semangat yg kita boleh dpt. Aura dia hebat

    ReplyDelete
  2. Elok sangat para usahawan yang terjejas akibat dari covid ni untuk join seminar percuma dari DAO ni. Dapat guide dari DAO untuk naikkan semula bisnes & bertahan dalam jangka masa lama.

    ReplyDelete
  3. Elok sangat para usahawan yang terjejas akibat dari covid ni untuk join seminar percuma dari DAO ni. Dapat guide dari DAO untuk naikkan semula bisnes & bertahan dalam jangka masa lama.

    ReplyDelete
  4. apapun langkah pertama tu yg penting.kalau penuh idea & taktik sekalipun takkan bawa kita kemana kalau tak mulakan langkah pertama

    ReplyDelete
  5. ramai usahawan yang dah berjaya dengan bimbingan DAO ni kan...

    ReplyDelete
  6. nak jadi usahawan yg berjaya.. mmg kena dapatkan ilmu... dan melalui seminar dr. azizan sebenarnya sangat membantu

    ReplyDelete
  7. DAO punya program takkan mengecewakan. Percuma pula tu. Sila join okay. Walaupun tiada bisnes, join untuk menambah ilmu. InsyaAllah akan terbuka hati utk berbisnes. Hehe

    ReplyDelete
  8. Rasanya Richworks dah banyak kali buat program percuma untuk usahawan. Tak rugi pun join sebab free kan. Bila lagi nak dapat ilmu free. Pulak tu dari orang yang hebat.

    ReplyDelete
  9. Ilmu apa pun kalau tak amal, memang tak jalan. Umpama ada kereta, minyak penuh tapi tak tekan punat start. Memang tak ke mana la. Takkan nak salahkan orang kalau sendiri tak usaha kan.

    ReplyDelete
  10. Bagus DAO ni selalu adakan program untuk membantu mereka yang ingin berjaya.. moga diperluaskan lagi program ni dan mereka yang putus asa dapat bangkit nak mulakan hari yang baru...

    ReplyDelete
  11. This sounds like a good course to take. Especially for those yg dah mulakan or akan mulakan perniagaan. Thank you for sharing this information with me.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us