Hadiah Jam Tangan Boleh Engraved Nama Untuk Baihaqi

Hadiah Jam Tangan Boleh Engraved Nama Untuk Baihaqi | Assalamualaikum. Masa memang sangat penting pada Marsha. Marsha ni jenis seorang yang punctual sebab dari kecik abah Marsha memang didik Marsha dan adik-adik tentang masa. Kali ni giliran Marsha pula nak dedahkan anak-anak dengan masa. Selain dari ajar tentang masa melalui buku, kita juga boleh dedahkan tentang masa ni melalui rutin harian. Jadi Marsha telah belikan hadiah jam untuk Baihaqi, anak Marsha nak bakal menginjak 4 tahun bulan September nanti dalam pendedahan tentang masa. 

Jam Tangan Kanak-kanak Custom Buat Baihaqi


Setelah survey online sana-sini akhirnya Marsha jumpa jam tangan kanak-kanak custom buat Baihaqi di GrafiqCustom. Memang sangat rambang mata nak pilih jam dekat page ni sebab banyak sangat design yang lawa, smart dan juga comel-comel. Paling best ia didatangkan dengan kotak tin yang comel dan menjadikannya lebih tampak esklusif dan sesuai dijadikan hadiah istimewa.



Bukan tu je keistimewaan order jam dengan GrafiqWatch ni tau, kita boleh juga buat special request untuk 'engraved' nama pemilik jam juga. Menarik kan? Anak-anak ni kalau dapat jam dah seronok, apatah lagi jam ada nama sendiri pula mesti double excited dan confirm akan lebih jaga jam tersebut. Lagi sayang orang kata dan lagi bertambah istimewanya jam tersebut.




Ciri-ciri yang ada pada jam itu sendiri pun dah menarik. Antaranya ia mempunyai 24 jam dan anak-anak boleh belajar 2 konsep masa iaitu 12 jam dan 24 jam dalam masa yang sama. Selain itu ia mempunyai  alarm, 1/100-second stop watch, micro light (lampu) dan juga water resistant. Ia juga adalah jam digital dan sangat sesuai untuk anak-anak yang pra sekolah berumur 4 tahun ke 12 tahun dalam proses pembelajaran tentang masa.



Rekaan Yang Menarik Buat Marsha Rambang Mata

Rekaan design jam di GrafiqCustom ni memang banyak sampai rambang mata Marsha sewaktu nak memilih design mana yang menjadi idaman hati Baihaqi. Marsha tak bagi Baihaqi pilih sebab nak buat suprise untuk dia. Lagipun mesti dia pun over rambang mata sebab banyak sangat design yang berkenan dimata dan akhirnya Marsha memilih design Superhero sebab Baihaqi minat Avengers.




Cantik kan  pilihan Marsha untuk Baihaqi? Awalnya macam risau juga takut Baihaqi tak berapa excited dengan design yang Marsha pilih. Kalau dia pilih sendiri lain lah kan. Tapi lega dia nampak excited sangat. Alhamdulillah. Antara design yang ada dan  pasti anak-anak suka. 









Banyak lagi pilihan design yang ada sebenarnya. Korang boleh je tengok dekat page GrafiqCustom pilih mana yang menjadi pilihan. Nak cari jam dewasa seperti g-shock custom pun ada tau!







Engraved Nama Sendiri, Anak Lebih Sayang Jam dan Jika Tercicir Mesti Senang Jumpa Balik

Sebagai ibu, Marsha memang tertarik bila jam boleh engrave nama. Bila kita boleh engrave nama ni, anak akan lebih rasa sentimental value dan secara automatik memang dia akan jaga betul-betul jam kepunyaan dia. 




Bila dekat tadika pula, kalau tercicir pun jam mudah jumpa dan kalau orang jumpa pun dah tahu siapa pemilik jam tersebut. Tak lah Marsha risau sangat kan. Kebarangkalian nak jumpa balik tu tinggi. Baihaqi pun mudah cam jam kepunyaan dia.

Harga Promosi RM79 Sekarang!


Harga asal jam kanak-kanak ialah RM119 dan Marsha telah grab dengan HARGA PROMOSI iaitu RM79 sahaja. Murah kan?

Memang berbaloi sebab ia datang dengan kotak tin yang comel dan esklusif. Sesuai untuk dijadikan hadiah untuk anak-anak. Hadiah jam ini akan jadi hadiah yang unik selain kita bagi hadiah toys dekat anak-anak. Anak-anak pun akan belajar tentang masa secara tidak langsung.

Nak Dapatkan Jam Kanak-Kanak Boleh Engrave Di mana?


Untuk sebarang pertanyaan dan pembelian korang boleh whatsapp ke talian 0176449299. Selain itu korang boleh juga direct DM laman media sosial http://www.facebook.com/grafiqcustom. Lebih senang korang boleh je checkout terus dekat Shopee . Senang kan?


Kalau korang nak tahu, GrafiqCustom juga berkolaborasi dengan www.belispree.com untuk proses custom design. Kalau korang ada design sendiri atau nak buat apa-apa sahaja custom made untuk jam korang pun korang boleh request. Juga ada buat G-Shock custom juga tau! Boleh request dari www.belispree.com.





Paling menarik kalau korang nak G-Shock custom design pos laju, ninja van , jnt semua boleh buat tau! Pilih je mana berkenan.  Jom dapatkan sekarang dengan harga promosi ni ok!



Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger

7 Comments

  1. Alahai comel je jam tu. Nie boleh belikan buat hadiah anak-anak saudara Rawlins nie. Memasing bestday bulan 8 dan 9 - total 4 orang hahaha

    ReplyDelete
  2. Alaa cutenya yang unicorn tu, kalau anak sedara dapat ni, mesti suka ni.. nak survey laa... harga pun okay juga tu,.

    ReplyDelete
  3. Lawa jam ni. Saya dulu guna sharpie tulis kat jam anak. Buat doodle. Hehe. Sekarang dah ada jual camni. Nanti nak beli untuk dua org teruna ni. Ikon Superhero Marvel tu kegemaran mereka. Hehe.

    ReplyDelete
  4. Comel jam ni. Tungu anak2 pandai tgk jam nanti boleh belikan

    ReplyDelete
  5. Wow this is perfect personalize gift for the children and price also affordable.

    ReplyDelete
  6. comel kan jam dia.. geram tengok... paling best sebab boleh engraved nama kat jam.. nampak esklusig gitu

    ReplyDelete
  7. it is a cute watch for all kids. I also planning for my kids esp useful with engrave name

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us