Kitsui WhiteBerries BB Beaute Review dan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox Review

Kitsui WhiteBerries BB Beaute Review dan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox Review | Assalamualaikum. Musim PKP ni kita tak boleh nak kemana-mana. Apa kata kita fokus pada kecantikan diri pula. Siapa kata tak boleh cantik dan kurus semasa dirumah? Sambil menguruskan rumah bersama anak-anak, Marsha suka fokus pada kesihatan dan kecantikan diri. 

Kali ni Marsha nak share dengan korang tentang dua Produk Kesihatan / Produk Suplemen Tambahan dari KITSUI yang sememangnya sedia maklum satu jenama yang sangat popular sekarang ni iaitu Kitsui WhiteBerries BB Beaute  dan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox. Satu untuk kecantikan dan kesihatan kulit, dan satu lagi fokus untuk detox dan menguruskan badan. Menarik kan?

Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox  Bebas Bahan Berbahaya


Kitsui ni adalah jenama memang tak asing lagi kan. Marsha tengok testimoni ramai yang puas hati dengan kesan dari produk Kitsui ni. Jadi Marsha pun dah cuba beberapa produk Kitsui dan paling Marsha suka Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox. 




Mesti ada yang bertanya, ok ke produk Kitsui ni? Tak bahaya ke? Bukan produk timbang kilo ke? Meh sini Marsha nak share dengan korang. Untuk pengetahuan korang, semua produk Kitsui BEBAS BAHAN BERBAHAYA. Ianya tiada hormon, tiada pengawet, tiada gluten, Non-GMO, tiada antibiotik dan tiada bahan kimia.



Produk Kitsui juga dijamin HALAL dan sesuai untuk individu yang vegan. Ia juga memenangi pelbagai anugerah antarabangsa yang mengiktiraf Kitsui sebagai produk yang diyakini selamat dan sihat. Kalau korang nak tahu, Kitsui ini diformulasikan secara unik untuk anda dengan Ramuan Halal Semulajadi yang dipilih khas dari yang terbaik untuk keperluan pemakanan gaya hidup moden harian anda. Jom marsha kongsikan satu persatu produk Kitsui ni



Kitsui WhiteBerries BB Beaute

Kitsui WhiteBerries BB Beaute adalah minuman campuran botani yang diformulasi dengan formulasi terkini Korea. Ia dihasilkan dengan menggunakan teknik pembekuan berkepekatan tinggi untuk dijadikan dalam bentuk serbuk.





Dalam penghasilan Kitsui WhiteBerries BB Beaute ni ia menggunakan mesin vakum TANPA menggunakan vakum alkohol. Paling menarik teknologi dan juga buah beri di import dari Itali. Memang pembuatan Kitsui WhiteBerries BB Beaute sangat teliti dan hasilnya sangat premium.

Kandungan Kitsui WhiteBerries BB Beaute

Bahan-bahan utama yang terkandung dalam Kitsui WhiteBerries BB Beaute ialah:

  • Beri Biru
  • Kranberi
  • Strawberi
  • Raspberi
  • Plum
  • Anggur
  • Vitamin A, C, E
6 jenis beri yang digunakan adalah beri yang terpilih dan kaya dengan antioksidan yang aktif dan juga ramuan semulajadi untuk anda. Jadi korang cantik semulajadi dengan Kitsui WhiteBerries BB Beaute. 



Fungsi Kitsui WhiteBerries BB Beaute

Kitsui WhiteBerries BB Beaute fokus kepada kesihatan kulit. Ia membantu memperbaikit kulit yang bermasalah seperti dalam gambar dibawah



Walaupun Kitsui WhiteBerries BB Beaute fokus untuk kecantikan kulit, dalam masa yang sama ia juga membantu kesihatan keseluruhan badan kita. 

  1. Membantu melindungi daripada radikal bebas
  2. Antioksidan membantu melambatkan tanda-tanda penuaan.
  3. Membantu mencerahkan dan melembapkan kulit.
  4. Membantu meningkatkan penyerapan zat besi.
  5. Membantu dalam pembentukan kolagen.
  6. Membantu mencantikkan kulit.
  7. Membantu kulit lebih sihat.
  8. Membantu penglihatan yang baik.

Cara Pengambilan Kitsui WhiteBerries BB Beaute

Kosongkan 1 sachet Kitsui WhiteBerries BB Beaute ke dalam 150ml air suam, shake sehingga larut dan minum serta merta. Pastikan minum air secukupnya untuk kesan yang terbaik.

Disarankan ambil 1 paket sehari selepas sarapan atau sebelum tidur.

Cantik dan Sihat dengan Kos Yang Murah

Buat apa nak habiskan wang ringgit kalau korang boleh cantik dan sihat dalam masa yang sama dengan Kitsui WhiteBerries BB Beaute? Kalau korang nak tahu, korang hanya belanjakan RM1.78 sehari je untuk kulit lebih cantik dan sihat. Berbaloi kan?

Dengan bahan-bahan yang premium pula tu dan semestinya bebas dari bahan merbahaya. 


Pengalaman Marsha dan Testimoni Pengguna Kitsui WhiteBerries BB Beaute

Mesti ramai nak tahu kan apa rasa Kitsui WhiteBerries BB Beaute ni? Rasa dia sedap sangat rasa campuran beri. Marsha memang sangat suka produk Kitsui sebab semuanya sedap. Marsha baru cuba dalam 3 hari dan nampak kulit Marsha yang kering makin lembap dan rasa lembut. Jom kita tengok beberapa testimoni dari pengguna pula









Kitsui Fedloss Fibre D’Tox




Kitsui Fedloss Fibre D’Tox juga adalah minuman campuran botani yang fokus untuk detox badan. Tanpa sedar, rutin pemakanan harian kita akan menyebabkan dalaman badan kita banyak toksin. Macamana nak tahu badan kita banyak toksin? Jom kita tengok tanda-tanda badan berlebihan toksin




Bila ada tanda-tanda seperti dalam gambar diatas, bermakna badan kita kena detox atau dengan kata lain kita kena keluarkan toksin dalam badan. Kalau tak detox, ia akan menyebabkan usus kita tidak sihat, masalah pencernaan dan bermula masalah-masalah lain seperti kenaikan berat badan, kulit tak sihat dan banyak lagi.

Punca masalah percernaan disebabkan oleh suka makan makanan berlemak, kurang makan makanan berserat, tiada masa untuk bersenam, kurang minum air dan juga makan berlebihan.

Kitsui Fedloss Fibre D’Tox dirumuskhas untuk mereka yang mempunyai masalah pencernaan. Ia mengandungi serat harian semua bahan semulajadi termasuk campuran herba asli dan juga serat buahan. Paling menarik ia juga formulasi terkini dari Korea.

Kandungan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox

Kandungan utama Kitsui Fedloss Fibre D’Tox ialah buah-buahan seperti Epal, Kiwi, Oren, Avocado, Tomato, Lemon dan Nenas ; Acacia Gum, Psyllium Husk, Senna dan Teh Hijau. Kesemua bahan-bahan utama ini mempunyai khasiat masing-masing. Jom kita tengok



Banyak betul khasiat yang ada dalam Kitsui Fedloss Fibre D’Tox kan? Memang berbaloi sangat sebab bahan-bahan yang digunakan adalah bahan yang premium dan juga ramuan semulajadi untuk anda.

Fungsi Kitsui Fedloss Fibre D’Tox

Kitsui Fedloss Fibre D’Tox ini fungsinya lebih fokus pada kesihatan dalaman badan yang optimum. Antara fungsi Kitsui Fedloss Fibre D’Tox ialah:

  1. Membantu tubuh sentiasa terhidrat
  2. Membantu melancarkan sistem penghadaman.
  3. Membantu menegkalkan kesihatan usus.
  4. Membantu melancarkan sistem pencernaan.
  5. Membantu menggalakkan pergerakan usus.
  6. Membantu meningkatkan kadar metabolisme tubuh badan.
Bila usus kita sihat, kulit kita juga akan beransur sihat. Tak percaya? Cubalah!

Cara Pengambilan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox

Cara pengambilan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox senang je. Hanya masukkan 1 sachet Kitsui Fedloss Fibre D’Tox ke dalam air suam. Kemudian shake sehingga larut dan minum serta-merta. Jangan lupa minum air yang cukup untuk kesan yang terbaik.

Disarankan ambil 1 paket sehari selepas sarapan atau sebelum tidur.


Sihat dan Kurus Tanpa Menghabiskan Duit Yang Banyak Dengan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox



Pengambilan satu sachet sehari Kitsui Fedloss Fibre D’Tox ni hanya RM1.60 sehari. Murah kan? Jadi tak perlu pun nak berbelanja besar untuk dapatkan usus yang sihat dan turun berat badan. Dengan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox lebih berbaloi.

Pengalaman Marsha dan Testimoni Pengguna Kitsui Fedloss Fibre D’Tox

Seperti Kitsui WhiteBerries BB Beaute, Marsha juga baru consume Kitsui Fedloss Fibre D’Tox selama 3 hari. Rasanya juga sedap dan paling best Marsha masuk toilet setiap pagi. Kalau sebelum ni Marsha susah nak ke toilet setiap pagi tau! Kadang tu sampai sembelit. Tapi tidak bila mula amalkan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox ni. Sangat-sangat bersyukur jumpa Kitsui Fedloss Fibre D’Tox ni. Jom kita tengok pula testimoni pengguna Kitsui Fedloss Fibre D’Tox yang lain pula








Nak Dapatkan Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox di Mana?

Korang boleh dapatkan Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox ni secara online di  website Kitsui. 




Instagram :





Facebook :




Tik Tok :




Website :





#Kitsui #KitsuiMalaysia  #tipskecantikankulit #kulitsehat


Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger

14 Comments

  1. Sennag nak disediakan.. Rasa mesti sedap

    ReplyDelete
  2. I read many good review about this, now so tempted to try it.

    ReplyDelete
  3. I like function and the ingredients used in this product. Will check it out later. Thank you for sharing your review.

    ReplyDelete
  4. Bila dah detox, dalaman makin elok dan ianya akan membawa kesan di luaran gak. Ok. Nak try satu la.

    ReplyDelete
  5. Berkenan pulak dengan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox tu. Maklum la sejak duk rumah ni asyik makan je. Mana tau kitsui dapat membantu saya untuk dapatkan kembali berat yg sy nak 🤗

    ReplyDelete
  6. Kitsui ni diantara produk yang konsisten sediakan pelbagai suplimen kesihatan. Tinggal nak pilih je mana satu idaman kalbu. Hehe.

    ReplyDelete
  7. Suka produk kitsui harga berpatutan kan. Rasa yang mixed berries tu pon sedap.

    ReplyDelete
  8. Wahhh KITSUI ada produk baru lagi yer. Tertaik dengan yang Fibre Dtox tu. So far Kitsui ni antara jenama supplement yang ramai kawan2 saya dah cuba dan juga diyakini pengguna.

    ReplyDelete
  9. huda dah try yang fiber detox tu. memang mujarab lah. terus membuang esoknya. yang lagi satu tu belum cuba. nanti nak try lah

    ReplyDelete
  10. penah consume dan mmg best. bagus untuk penghadaman juga.. dan kecantikan kuliy

    ReplyDelete
  11. Berapa lama waktu yang dibutuhkan untuk melihat hasil setelah mengkonsumsi produk ini? Kalau untuk mempercantik kulit saya setuju. Tapi kalau produk disebut bisa melangsingkan, i couldn't agree less. produk pelangsing bekerja efektif kalau consumernya defisit kalori. Sorry just IMHO

    ReplyDelete
  12. Baru semalam membeli belah kat Guardian Malaysia Online store.. ada juga nampak Kitsui ni... tertarik dengan yang Detox dia.. okay kena cuba la next order nanti.. (Y) good one ya.. Kitsui ni.. ada juga guna brand ni skrg..

    ReplyDelete
  13. Banyaknya testimonial yg menarik dan berkesan.. AM kena cuba nie.. sejak PKP 1.0 berat badan makin naik nie..

    ReplyDelete
  14. Banyak kali juga usha kitsui ni. Hahha asyik tak terbeli beli lagi haih haha nanti ada rezeki boleh cuba

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us