Kitsui Coffee Xslim Shapez Untuk Kurus

Kitsui Coffee Xslim Shapez untuk kurus | Assalamualaikum. Semenjak PKP 1.0 selera makan Marsha semakin bertambah. Ada tak yang geng dengan Marsha? Angkat tangan! Nak buat macamana bila dah WFH ni macam-macam resepi dicuba. Tak habiskan sayang, betul tak?..hihi. Berat Marsha pun dah banyak naik dan plan nak kuruskan badan tapi dengan cara yang sihat. Buat masa ni Marsha amalkan diet seimbang. Amalkan suku-suku separuh dan juga buat senaman ringan macam jogging.

Tapi masih ada masalah. Ada satu benda yang Marsha tak boleh nak tinggal iaitu kopi. Bila kopi Marsha tak boleh tinggal, kadar penurunan tu agak susah. Haish...memang fail betul lah. Sebab kopi kan guna gula kan. Even kopi 3 in 1 pun. Jadi nak 'cut' gula tu agak susah. Macamana nak slim dalam masa yang sama kita bahagia dengan kopi?

Kitsui Coffee Xslim Shapez untuk kurus


Nak kurus tetapi tak berdaya nak tinggalkan kopi, jadi Marsha cuba Kitsui Coffee Xslim Shapez ni . Jarang jumpa produk berasaskan kopi yang boleh fokus slim dan juga shape kan bentuk badan kita balik.




Oh ya, Marsha yakin korang selalu dengar tentang jenama Kitsui. Setahu Marsha, Kitsui ni adalah jenama yang tak asing lagi bagi rakyat Malaysia dan ia juga sentiasa meniti di bibir-bibir dengan pelbagai testimoni yang positif. Ia adalah jenama yang sangat dipercayai . Marsha pun cuba untuk slim dengan Kitsui Coffee Xslim Shapez ni sebab Marsha tengok banyak testimoni positif dari pengguna jenama Kitsui sendiri.

Biasanya kalau food supplemen, ada yang belum biasa dengan jenama Kitsui ni akan ragu-ragu dan bertanya, ok ke tak produk Kitsui ni? Mungkin risau ianya seperti produk timbang kilo yang lain berada dipasaran. Jadi, sebenarnya semua produk dibawah jenama Kitsui BEBAS BAHAN BERBAHAYA. Ianya tiada hormon, tiada pengawet, tiada gluten, Non-GMO, tiada antibiotik dan tiada bahan kimia. 


Malah ia disahkan HALAL oleh JAKIM dan sesuai untuk vegan. Paling membanggakan Kitsui telah  memenangi pelbagai anugerah antarabangsa yang mengiktiraf Kitsui sebagai produk yang diyakini selamat dan sihat. Kalau korang nak tahu, Kitsui ini diformulasikan secara unik untuk korang dengan Ramuan Halal Semulajadi yang dipilih khas dari yang terbaik untuk keperluan pemakanan gaya hidup moden harian korang.




Kitsui Coffee Xslim Shapez

Kitsui Coffee Xslim Shapez adalah minuman campuran botani yang diformulasi dengan formulasi terkini Korea. Ia dihasilkan dengan menggunakan teknik pembekuan berkepekatan tinggi untuk dijadikan dalam bentuk serbuk dan ia diperbuat dari bahan yang HALAL dan semulajadi.




Kandungan dan Manaafat Kitsui Coffee Xslim Shapez

Setiap kandungan bahan-bahan utama dalam Kitsui Coffee Xslim Shapez ini sangat premium dan istimewa. Ia diformulasi khas supaya kita dapat turunkan berat badan dengan cara yang sihat dan semulajadi, dapatkan shape badan ideal dan juga dalam masa yang sama kita lebih bertenaga. Bahan-bahan utama yang terkandung dalam Kitsui Coffee Xslim Shapez ni ialah:

#1 Ginseng Korea 

Bahan utama yang HEBAT. Ginseng Korea menguatkan sistem imun dan melawan keletihan badan terutama pada orang yang mengalami sindrom kekurangan tenaga. Ia juga membantu untuk fokus mental.

#2 Biji Kopi Hijau

Estrak serat dari biji kopi hijau mempunyai antioksidan yang tinggi membantu meningkatkan tenaga keseluruhan badan dan menyokong kesihatan otak.

Estrak serat dari biji kopi hijau juga dapat membantu menjaga berat badan yang sihat disamping senaman dan juga pemakanan yang sihat.

Serbuk ekstrak serat dari biji kopi hijau ini diperbuat dari biji kopi mentah yang ditanam secara semulajadi dan di ekstrak tanpa alkohol dengan menggunakan suhu yang rendah.

#3 L-Carnitine

Mengurangkan lemak dan meningkatkan metabolisme badan. 

Dengan tahap L-Carnitine yang lebih tinggi, badan menjadi lebih cekap dalam pembakaran lemak. Ini bukan sahaja mengurangkan jumlah lemak yang disimpan oleh tubuh juga membantu mengurangkan lemak perut, jenis yang mengelilingi organ penting dan berpotensi menyebabkan penyakit hati berlemak dan keadaan kesihatan yang serius.

L-Carnitine juga meningkatkan kadar metabolisme badan. Metabolisme badan yang tinggi akan membantu program penurunan berat badan kerana ia akan meningkatkan pembakaran kalori dengan lebih cepat walaupun kita tengah berehat.


#4 Hoodia

Ekstrak tumbuhan semulajadi yang dapat membantu mengurangkan selera makan. Dengan pengambilan makanan yang kurang, bermakna kalori pemakanan adalah rendah seterusnya dapat membantu menurunkan berat badan.

Selain dari pada itu, Kitsui Coffee Xslim Shapez juga boleh mengecilkan double chin, lengan dan juga peha. 


Kitsui Coffee Xslim Shapez Sesuai Untuk Siapa?

  1. Individu yang mempunyai masalah lebihan lemak dibahagian leher, lengan tangan, perut dan peha.
  2. Individu yang mengalami masalah berat bertambah setiap bulan.
  3. Individu yang mengalami masalah selera makan yang kuat.
  4. Individu yang mengalami masalah badan cepat letih & lesu.
  5. Individu yang tidak mengamalkan cara pemakanan sihat.
  6. Individu yang mengalami masalah kuat berdengkur.
  7. Individu yang tidak atau kurang bersenam.


Adakah Kitsui Coffee Xslim Shapez Mengandungi Sibutramine?

Baru-baru ni ada beberapa isu tentang produk kurus dirampas oleh Jabatan Kesihatan Kota Bharu kerana mengandungi racun Sibutramine. Kesan racun Sibutramine ini sangat bahaya kerana ia boleh menyebabkan penggunanya mengalami gangguan mental.

Untuk pengetahuan korang, Sibutramine adalah bahan larangan dari pihak Kementerian Kesihatan dalam ubat kurus. Selain dari gangguan mental, pengguna juga terdedah dengan risiko masalah jantung, penyakit sawan malah boleh mengundang maut.

Berdasarkan data daripada kajian Sibutaramine on Cardiovascular Outcome Study, pengunaan sibutramine didapati mempertingkatkan risiko kardiovaskular seperti serangan jantung dan strok terhadap pesakit obes yang mengambil ubat berkenaan. Kementerian Kesihatan (KKM) sudah memutuskan untuk menggantung pendaftaran ubat sibutramine.

https://www.pharmacy.gov.my/v2/ms/berita/24-mei-2018/kesan-negatif-sibutramine-kuruskan-badan.html

Jelas terbukti kitsui tiada kandungan sibutramine selepas ujian makmal dilakukan. Kitsui diperbuat daripada 100% bahan halal semulajadi. TIADA BAHAN LARANGAN






Cara Pengambilan Kitsui Coffee Xslim Shapez


Cara pengambilan Kitsui Coffee Xslim Shapez senang je. Hanya bancuh 1 sachet Kitsui Coffee Xslim Shapez ke dalam air suam. Kemudian shake sehingga larut dan minum serta-merta. Jangan lupa minum air yang cukup untuk kesan yang terbaik.

Disarankan ambil 1 paket sehari sebelum  memulakan aktiviti harian korang. Bermakna pada waktu pagi selepas sarapan. Kitsui Coffee Xslim Shapez hanya mengandungi 29 kalori dalam satu sachet.

Pengalaman Marsha dan Testimoni Kitsui Coffee Xslim Shapez

Mesti ramai nak tahu kan apa rasa Kitsui Coffee Xslim Shapez ni? Rasa dia sedap buat peminat kopi macam Marsha. Manis dia pun manis buah. Suka sangat rasa Kitsui Coffee Xslim Shapez ni. Marsha memang sangat suka produk Kitsui sebab semuanya sedap. Marsha baru cuba dalam 3 hari dan rasa lebih bertenaga dan ringan. 




Marsha memilih Kitsui untuk kurus sebab Marsha dah tengok beberapa testimoni positif dari beberapa pengguna Kitsui Coffee Xslim Shapez sendiri. 














Nak Dapatkan Kitsui Coffee Xslim Shapez Dimana?

Sekarang kan kita selalu beli online semua barangan kita. Jadi korang boleh dapatkan Kitsui Coffee Xslim Shapez ni secara online di website Kitsui. Malumat lanjut:


Instagram :



Facebook :



Tik Tok :



Website :






Marsha 
Part Time Blogger 
Niche Lifestyle, Parenting, Healthy, Beauty & Travel 
Collaboration & Review Blogger

13 Comments

  1. Kalau minum kopi ni pun kena menjalani hidup yang sihat juga. Nak kena bersenam juga kan?. Kena juga banyak minum air kosong selali kopi ni lah....

    ReplyDelete
  2. bole cuba ni..sya mmg peminat kitsui. lgipon mmg tengah cari produk yang bagus utk kurangkan berat badn..risau umur dah meningkat so kesihatan mmg kena jga la...

    ReplyDelete
  3. salah satu cara utk kurus dan cantik..boleh guna minum kopi ni.. agak menarik juga :-)

    ReplyDelete
  4. Waaa dah ada untuk kurus pulak yaa, ini sudah bagus, bolehlah cuba nanti..

    ReplyDelete
  5. bagusla ada perisa kopi. Peminat kopi senang la nak kurus lepas ni, sebab sambil rasa kopi sambil boleh kurus.

    ReplyDelete
  6. Aduh duh duh sakitnya tuh di sini kan. Rawlins pun sama. Nampak gaya kena consume Ktsui Coffeee gak

    ReplyDelete
  7. Wahh mesti sedap rasa yg kopi ni..ami nak kurus juga nanti nak try la minum yg ni..ibu menyusu sesuai x? Heeh

    ReplyDelete
  8. Minuman tambahan macam ni best juga. Peminat kopi mesti suka. Sambil minum kopi, bleh kuwussssss. Best betul.

    ReplyDelete
  9. Kalau period boleh minum jugak ke?

    ReplyDelete
  10. Boleh tak minum 2x sehari. Cth pagi dan sblm tidur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebaiknya lepas sarapan sebab dia nak burn lemak dan detox

      Delete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us