Stress Dengan Kulit Muka Gelap dan Berparut? Dah Tak Tahu Nak Pakai Apa? Cuba Crystal Skin Untuk Kulit Lebih Sihat dan Cantik

Stress Dengan Kulit Muka Gelap dan Berparut? Dah Tak Tahu Nak Pakai Apa? Cuba Crystal Skin Untuk Kulit Lebih Sihat dan Cantik | Aaalamualaikum. Kulit, kalau tak konsisten jaga ia akan cepat nampak gelap, kusam dan juga akan naik jerawat. Bila dah berjerawat, akan ada parut-parut jerawat yang ditinggalkan. Kalau parut jerawat jenis yang hitam-hitam lagi lah nampak kulit muka teruk. Ini yang akan menyebabkan individu yang mengalami masalah kulit gelap, kusam dan berparut menjadi stress dan kurang yakin terhadap diri sendiri.

Masalah kulit gelap, kusam, berjerawat dan berparut ni bukan sahaja dialami oleh wanita sahaja, lelaki pun tak terkecuali. Rata-rata individu yang mengalami masalah ini akan mudah stress, kemurungan dan kurang yakin terhadap diri sendiri. Bukan kata orang lain, Marsha pun akan rasa susah hati bila kulit muka tak sekata dan mula berjerawat. Apatah lain kalau orang lain yang lebih teruk kan? Setiap lelaki dan wanita semuanya mengimpikan kulit yang cantik dan sihat.

Kerisauan melanda sehinggalah Marsha ternampak satu produk tempatan yang diformulasi dengan bahan semulajadi, Crystal Skin. Bila tengok testimoni, nampak perubahan positif. Cara nak amalkan pun senang, jadi Marsha pun cuba dan mula merasakan perubahan kulit sepanjang amalkan selama 2 minggu berturut-turut. 

Crystal Skin Pilihan Sesuai Untuk Bantu Atasi Masalah Kulit Gelap, Kusam, Berjerawat dan Berparut


Sebenarnya ni kali pertama Marsha mencuba produk Crystal Skin bila ada kawan suggest kan. Menarik dengan bahan-bahan utama yang digunakan dan juga harga dia mampu milik. Produk Crystal Skin ini didaftarkan dibawah nama syarikat Rish Beauty dan diasaskan oleh seorang anak muda yang bercita-cita tinggi. 

Tentang  Pengasas Crystal Skin

Kebiasaannya tak ramai pengasas produk kecantikan adalah seorang jejaka. Kebanyakannya pengasas perempuan. Marsha juga kagum bila mengetahui Pengasas Crystal Skin, Encik Airiey Sayuti adalah seeorang lelaki yang mempercayai bahawa berkelihatan anggun amat penting agar seseorang itu berasa baik namun akan berasa lebih yakin dan bersemangat.




Beliau mempunyai kisah silam sebelum terhasilnya produk Crystal Skin ni. Ketika zaman remaja berat badan Airiey agak berlebihan dan beliau juga mempunyai tona kulit yang gelap dan banyak jerawat dan disebabkan masalah itu,  beliau kerap merasa rendah diri, segan , seorang pemalu & pendiam dan sering dipersendakan kerana gemuk dan kulit berjerawat dan gelap.

Walaupun beliau telah mencuba pelbagai jenama produk penjagaan kulit tempatan dan jenama skincare yang popular, dah cuba bermacam-macam suplemen kesihatan dalam bentuk kapsul atau serbuk dan juga amalkan gaya hidup yang sihat dengan bersenam, namun dia merasa kecewa kerana resultnya agak lambat dan tidak nampak sangat keberkesanannya. 

Dari situ,  Airiey mendapat inspirasi untuk menghasilkan produk yang benar-benar terbukti dapat berfungsi dengan berkesan dan selamat. Maka itu lah punca terhasilnya  produk Crystal Skin ini.




Kalau korang nak tahu lebih tentang kisah Airiey, sila melayani https://www.rishbeauty.com/tentang-kami/

Crystal Skin Diformulasi Oleh Tomato Kristal dan Bahan Semulajadi Gred AAA






Apa yang menarik minat Marsha, Crystal Skin dihasilkan dari bahan semulajadi penuh berkhasiat agar kulit lebih sihat dan kelihatan lebih menawan. Crystal Skin telah terbukti dapat mencantikkan dan merawat kulit dari luar dan dalam dan dalam masa yang sama kita akan lebih sihat, menawan dan berkeyakinan. 

Crystal Skin juga merupakan produk tempatan bumiputra Muslim. Memang bangga anak muda tempatan berusaha untuk membantu ramai yang mengalami masalah kulit diluar sana. Bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan produk Crystal Skin adalah gred AAA, kilang berstatus Halal dan juga mempunyai akreditasi GMP (Good Manufacturing Practice), HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) dan ISO 22000. 

Produk Crystal Skin ini dijamin selamat dan tiada kesan sampingan kerana kandungannya adalah dari bahan semulajadi dan telah diuji secara klinikal. Bahan-bahan yang digunakan juga terkenal dengan khasiatnya dan dikawal selia di bawah gred makanan oleh Bahagian Keselamatan Dan Kualiti Makanan di bawah Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).


Bahan Utama Crystal Skin


#1 Tomato Kristal 
- Anti-oksidan terkuat, kurang jeragat & melindungi dari kerosakan sinar matahari

#2 Habbatus Sauda 
- Anti-radang, kurangkan jerawat & membunuh kuman

#3 Vitamin C 
- Melindungi sel & menjaga kulit agar sihat

#4 Collagen 
- Tambah keanjalan kulit & cegah kedutan

#5 Ekstrak Biji Anggur 
- Anti-oksidan, membunuh kuman & membantu penyembuhan luka

#6 Jus Blackcurrant 
- Anti-oksidan & menguatkan system pertahanan badan

Apa Itu Tomato Kristal?


Ini pertama kali dalam 39 tahun hidup ni Marsha dengar tentang Tomato Kristal. Ia adalah bahan yang buat Marsha tertarik nak cuba Crystal Skin ni. Bila tengok bahan utama produk Crystal Skin ni ialah Tomato Kristal, Marsha terus search cari dulu sebelum mencuba. Rupanya  Tomato Kristal bentuk dan rupa macam tomato biasa tetapi ia tidak berwarna. Ia mengandungi karotenoid jernih yang dinamakan "Tomato Kristal". Fungsi Tomato Kristal pula sangat best! Fungsi dia sebagai anti-penuaan,  memberi perlindungan semulajadi dari sinaran UVA dan UVB serta membantu mencerahkan kulit yang gelap dan kusam.



Manafaat CRYSTAL SKIN


  • Membantu merawat masalah kulit
  • Membantu mengurangkan jerawat
  • Membantu mengurangkan parut
  • Membantu mengecilkan liang pori
  • Membantu memutihkan kulit
  • Membantu mengurangkan sebum/minyak di kulit wajah
  • Membantu menyerikan kulit kusam dan kulit jadi lebih glowing
  • Membantu melembapkan kulit


Cara Pengambilan CRYSTAL SKIN


Cara pengambilan Crystal Skin sangat mudah. Korang hanya bancuh 1 sachet Crystal Skin dalam 150 ml air sejuk/suam sebelum sarapan. Siap! Mudah kan?

Untuk kesan lebih ketara dan lebih baik, Marsha sarankan korang ikut beberapa tips ni :

1) Elakkan minuman yang berkafein, beralkohol dan berkarbonat. Sebab kalau tak pantang, ia akan menganggu penyerapan.
2) Minum 2 -3 liter air putih setiap hari atau secukupnya utk mempercepatkan proses keberkesanan Crystal Skin.
3) Amalkan gaya hidup sihat seperti tidak merokok, menjaga pemakanan, mengurangkan makanan berminyak dan bersenam dengan kerap.

Kalau ikut tips-tips kat atas ni Marsha pasti korang akan dapat kesan yang lebih cepat dan lebih baik.

Testimoni Pelanggan Crystal Skin

Ramai yang telah mencuba Crystal Skin dan memberikan feedback positif. Kuncinya kena konsisten baru kita nampak perubahan betul tak? Jom kita tengok apa kata pengguna yang telah menggunakan Crystal Skin ni.












Pengalaman Marsha Consume Crystal Skin Selama 3 Hari

Marsha baru amalkan minum Crystal Skin ni dalam 3 hari. Perubahan yang dapat Marsha rasanya dalam 3 hari Marsha consume ialah, jerawat Marsha cepat kecut dari biasa dan kulit rasa lebih lembut dan lebih licin dari sebelumnya. Kulit pun rasa lebih lembap dan juga di bahagian Zon-T dah kurang berminyak.




Bab rasa pula, rasa dia sedap! Bau ala-ala anggur beri gitu. Rasa masam masam manis. Masa bancuh pun bau dia dah memanggil-manggil. Hanya 1 sachet sehari Marsha dah mula rasa perubahan dia. Marsha follow je tips, dengan minum air putih yang cukup dan juga elakkan pengambilan kafien. Memang terasa perubahan walaupun hanya baru 3 hari minum Crystal Skin. Memang best. Dah la rasa sedap dan kesan dia pun positif.






Ia didatangkan dalam bentuk sachet. Jadi kalau tak sempat minum dekat rumah boleh je bawak 1 sachet ke tempat kerja untuk minum. Boleh juga bawa waktu travel. Tak renyah dan tak makan ruang handbag kita. 

Korang yang ada masalah jerawat, parut jerawat , kulit muka gelap dan kusam wajib try Crystal Skin ni. Cuba dulu baru tahu betul tak? Tak kenal maka tak cinta gaisss...hihi


Mahal Ke Harga Crystal Skin Ni?

Mesti ramai tertanya-tanya kan. Berapa lah harga Crystal Skin ni dengan kandungan gred AAA dan bahan utama dia pun bukan calang-calang, Tomato Kristal. Ada kawan Marsha bagitau Tomato Kristal ni mahal tau.

Tetapi, harga Crystal Skin sangat-sangat mampu milik tau! Dah la sekarang ni ada promo korang! Waktu yang tepat nak cuba Crystal Skin ni:


💗1 Kotak Harga Tawaran RM69; Harga Biasa RM89 (DISKAUN 23%)

💗2 Kotak Harga Tawaran RM132;  Harga Biasa RM178 (DISKAUN 26%)

💗3 Kotak Harga Tawaran RM187 ; Harga Biasa RM267 (DISKAUN 30%)

💗4 Kotak Harga Tawaran RM230 ; Harga Biasa RM356 (DISKAUN 35%)


Kat Mana Nak Dapatkan Crystal Skin?


Lazada : https://s.lazada.com.my/s.dKesX

Shopee : https://shp.ee/dz5ybt7?smtt=0.0.9

18 Comments

  1. Nampak muka pengasas tu berkilat. Ye jarang jejaka jadi pengasas produk kecantikan. Nampak perubahan kulit pada wajah testimoni ya...

    ReplyDelete
  2. nampak menarik la..boleh try ni sebab ida pun ada masalah parut lama. susah benor nak hilang..tapi dah makin pudar la. siapa ada masalah kulit boleh try ni

    ReplyDelete
  3. Wow reading and looking at the pictures of the testimonials show that this supplement is really working. Amazing.

    ReplyDelete
  4. Ana pun dah try crystal skin ni. Memang sedap rasa dia. Bahan2 yang diguna semua baik untuk kecantikan dan kesihatan badan. Sebab ty khasiat dia banyak.

    ReplyDelete
  5. Yes. Rawlins pun ngah istiqamah nak dapatkan kulit yang lebih sihat nie, almaklum usia mengejar kan. Haha

    ReplyDelete
  6. macam2 product lah sekarang ni kan..

    ReplyDelete
  7. Hmmm......I think this is the fifth time I read a review on Crystal Skin. I do believe it is a lovely product. Thank you for sharing your review with me.

    ReplyDelete
  8. Fuhh tengok isi kandungan dan formulasi tu memang best. Semua baik untuk kesihatan dalaman dan luaran. Nanti nak cari lah. Tq akak share.

    ReplyDelete
  9. Rasa dia sedap sangat. Dah nak abes sekotak ni rasa kulit makin lembut lak..hihi

    ReplyDelete
  10. Teruja okay nengok kulit muka pengasasnya tu.. baca kandungannya je dah tau berkesan, tomato tu kan melicinkan kulit, bila dah jadi minuman gini lagi mudah nak hadam..

    ReplyDelete
  11. Pernah dengar pasal Crystal skin ni, testimoninya pun nampak bagus.

    ReplyDelete
  12. sebab dah guna mmg bagus.. proven mmg dapat menjadikan kulit wajah lebih berseri-seri

    ReplyDelete
  13. Wah makin cantik lah lepasni kulit macam crystal nanti kan :)
    iena pun ada cuba, sedap rasanya

    ReplyDelete
  14. Saya rasa teruja nak tahu lebih lanjut tentang produk Crystal Skin lebih-lebih lagi apabila melihatkan ingredientsnya yang digabungkan dengan habbatussauda. Bolehlah cuba nanti. Nak juga rasa kulit glowing naturally kan. Hehehehe.

    ReplyDelete
  15. Ramai kawan yang dah try Crystal Skin ni semua feedback bagus, jadi sis pun nak try.

    ReplyDelete
  16. rasa dia sedap kan? ala-ala minum blackcurrant gitu! fungsi dia pn banyak dan berkhasiat terutamanya berkaitan muka

    ReplyDelete
  17. Menarik supplement ni esepcialyl for those yang nak kulit lebih sihat Dan menawan... 👍👍 Banyak good review about it kan...macam wajib kena Cuba Try Test Jer...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi tinggalkan komen. Moga dimurahkan rezeki semua. Tunggu saya terjah balik yer..:)

Subscribe Us